sobota, 14 listopada 2009

Safari zimą

Taki oto proszę nieskomplikowany zestaw nawiązujący do stylu safari. Na zdjęciu może nie widać, ale sukienka ma jeszcze dwie kieszenie z przodu i podpinane rękawki. Buty (które nazywam oficerkami), to jedyna moja para obuwia, która nie przemaka na deszczu ;) Potrzebowałam do nich nowej aranżacji, co by nadal pozostać 'konsekwentną w stylu' ;) A że krótkich sukienek w mojej szafie jak na lekarstwo, toteż postanowiłam i w tej kwestii coś zmienić :) Wystarczy dodać trochę biżuterii i nadal czuję się sobą :) Dla osiągnięcia całego efektu i wałki od Ruskich poszły w ruch :) Zapomniałam utrwalić fryz lakierem czy czymkolwiek i deszcz mnie trochę rozprostował :/ Ehh... ;)


Image and video hosting by TinyPic

Sukienka: Orient express
buty: Lesta

12 komentarzy:

  1. Świetne buty! Według mnie dziwnie wygląda taka stylizacja na safari zimą, ale do ciebie to pasuje :) Tak jak kręcone włosy, ale mi się bardziej podobasz w prostych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w lokach. myślałaś o takiej fryzurze na ślub?

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos inaczej te twoje wlosy wyglądają niz po poprzednim uzyciu tych walków. a co do utrwalenia to zanim nawiniesz wlosy wysmaruj je pianka.
    powinno troche pomoc.
    szkoda, ze nie ma fotki na stojaco, bo ogólnie ciezko cos powiedzieć jak siedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. hm...tlo fantastyczne, zywe kolory no i slonie, (nie)zielone slonie;)
    ale: zakrecone wlsoy - moje oko tego w twoim wydaniu nie widzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim wydaniu jeszcze Cie tu nie widziałam;) pozytywnie

    a outfit w stylu safari (jako że mi również bliski) jak najbardziej przypadł mi do gustu...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem przeciwna kręconym włosom na Twojej głowie. w moim odczuciu nie pasują do Twojego wizerunku (przynajmniej takiego, jakim ja go widzę). ale jeśli tak Ci dobrze ze sobą, to noś loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! Jestem pod wrazeniem fryzury! Szooook! Pieknie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna fryzura i cała stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Riennahera: chyba zostanę przy opcji tego afro-koczka :)
    Magda: Bo ja w ogóle nie użyłam żadnej pianki, ani nic, no i tylko kilka godzin te wałki miałam :) Na fotki na stojąco niestety światła brak :/ jak się doczekam to dodam i na stojąco zdjęcie :)
    Camillon: ano można zaszaleć od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jako antymiłośniczka loków mówię, że ładnie, ładnie, ale ładniej w prostych, czy w warkoczykach :) a co do krótkich sukienek - to z takimi nogami powinnaś mieć ich pół szafy (drugie pół na maxi zostawić :DDD )

    OdpowiedzUsuń
  11. hej,
    chciałam zapytać czy te rajstopy w panterkę są kryjące?Jeżeli tak to gdzie można takie nabyć?ja poszukuję właśnie takich nieprześwitujących z fajnym wzorkiem panterki(np. w calzedonii są ale jeszcze z jakąś złotą nitką no i prześwitujące;(

    emma

    OdpowiedzUsuń
  12. Emma: Ja te getry upolowałam w sh :D Są kryjące, ale dość cienkie, więc zakładam pod nie gładkie rajstopy jeszcze (np. zielone). W H&M są w panterkę bez żadnych złotych nitek, ale ciężko mi powiedzieć, czy są prześwitujące... Nie przymierzałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>