poniedziałek, 16 listopada 2009

szmaragdowo :)

wklejam szybko fotki, notkę dodam po powrocie z pracy, czyli koło 01:00 :]
Jakimś cudem wypuścili nas dziś wcześniej :)

Niestety nie zobaczycie w najbliższym czasie nic nowego na moim blogu :) Muszę ostro zacząć kasę odkładać na ślub (nastąpił właśnie konflikt interesów pomiędzy mną a mamą odnośnie wyobrażeń o "idealnej" jej zdaniem sukience dla mnie. Ale pracuję nad tym ;)).

Maxi dress spisują się za to w jesienno-zimowej aurze zdecydowanie lepiej w roli spódnicy :) Zdaje się, że wszystkie będę tak nosić w najbliższym sezonie :) Skórzana torebka pasuje idealnie pod kolor paska, choć zdjęcie przeczy temu (wyjątkowo ciemna na nim wyszła).

A tak w ogóle bardzo miłą paczkę ostatnio dostałam od właściciela strony brili.pl :) Spodziewałam się 2-3 par kolczyków, a tu kilka więcej :)) Dziękuję bardzo za ten miły gest :) W sumie zawsze nosiłam większe kolczyki, ale te kuleczki przypadły mi do gustu :) Zapewne niedługo zobaczycie pozostałe pary :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: terranova
pasek: C&A
kwiat: H&M
pierścionek: Oh! Calcutta!
torebka: podarunek od kuzynki :)
kuleczki: www.brilli.pl

12 komentarzy:

  1. Gdzie pracujesz, albo raczej czym się zajmujesz? świetna stylizacja i cudna Maga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo ładny kącik do robienia zdjęć :)
    Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, przyuważyłam w kąciku bardzo ładną torebkę :) Można prosić większe zdjęcie przy okazji?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne,piękne kolory!!!!
    zazdroszczę kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O 1 w nocy??? Kobieto, czy Ty w jakims pubie pracujesz? ;D

    Powrotowi do turbanów sprzyja pogoda... a sukienka śliczna (bo to sukienka, prawda?).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten turkusowo-zielony zestaw, kwiat i spódnica tworzą zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anka: Pracuję w Galerii Krakowskiej w jednej z najpopularniejszych sieciówek. A że ludziom (klientom) totalnie brak kultury, to siedzimy tam jak sowy, aż wszystkie ciuchy co do linijki będą poukładane :]
    Klamoty: a torebkę już wiele razy pokazywałam :))np. tutaj: http://bastetlady.blogspot.com/2009/08/nowa-prowincja.html
    Kaś: sukienka :) Zimą zdecydowanie lepiej sprawdzają się w roli spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomniałaś mi o tej kiecce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie,torebka była! Cóż, czasem i okulary nie pomagają ;) Co nie umniejsza mojego podziwu dla Twojej starej-nowej torebki ;)Ładna!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :) świetny kwiatek!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>