środa, 11 listopada 2009

Tribal trend

Afrykańskie klimaty to jedne z moich ulubionych źródeł inspiracji. O tribal trend pisze chyba najwięcej "Zielona karuzela", tak więc na jej bloga zapraszam w celach zapoznania się z tym trendem w szerszym stopniu. Sukienka z niniejszego postu znana jest chociażby ze zdjęcia głównego. Dziś pokazuję ją w wersji bez spodni. Pomieszałam kilka stylów, bo oprócz etnicznych afrykańskich motywów pojawił się akcent orientalny w postaci bransolety. Myślę, że nie gryzie się z resztą biżuterii, zwłaszcza, że zarówno naszyjnik jak i kolczyki zawierają złote przekładki. Zapewne do tego zestawu pasowałaoby mi "afro" :) Tak się zastanawiam, czy się nie pomęczyć od czasu do czasu z wałkami od Ruskich dla tego efektu ;) Do sukienki założyłam czarne saszki, które musicie sobie wyobrazić. Jedną z części garderoby, na którą przeznaczam zdecydowanie najmniej swojego budżetu, to buty ;) Nie wiem dlaczego, ale zawsze mi szkoda wydawać na nie więcej niż 100zł :)
Niestety szybko zapadający zmrok i niebo zasłane przez cały dzień chmurami nie pozwalają mi już robić zdjęć na tle drzwi :/ Musicie się zadowolić zdjęciami kanapowymi :) W najbliższym czasie i w tej kwestii zaplanowałam pewne urozmaicenie :D, o czym przekonacie się niebawem :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


sukienka: Oh! Calcutta!
naszyjnik: sh :D
bransoleta: orient express
kolczyki: prezent od Mysza :)

5 komentarzy:

  1. zawsze podziwiam Twą piękną i chyba ciężką biżuterię:)

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Facet w szafie: A dziękuję, trzymam się jeszcze :) ledwo zipię, bo wracam zazwyczaj po północy do domu :/ czyt. -> po tygodniu czuję się jak ameba :x. Zobaczymy jak długo wytrzymam ;)
    Barbara: Dziękuję :) Z tą dużą biżuterią, to jest też taki trik, na mały biust ;) - przenieść "ciężar" uwagi na inny detal :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie jestem uzależńiona od tego trendu:) Stąd też tak dużo postów na ten temat na moim blogu.Przepiękna biżuteria :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest ta sukienka i przypomniała mi, że gdzieś w głębinach mojej szafy też mieszka sukienka z lekko afrykańskim akcentem :)
    cudna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>