sobota, 21 listopada 2009

Wywiad dla Antyradia

Chciałam poinformować zainteresowanych czytelników, że jutro między 8 a 10 rano będzie można posłuchać w krakowskim Antyradiu wywiadu ze mną :) To będzie mój radiowy debiut, więc proszę mi wybaczyć wszystkie potknięcia i wpadki. Niestety nie miałam okazji posłuchać gotowego materiału :( W razie czego, proszę wszystko przypisać mojej chwilowej niepoczytalności ;)) Kurczę, no cykora mam, co ja zrobię :x
Jeszcze raz dziękuję przemiłym dziennikarkom: Adze Wysockiej i Marysi Sztark :) Szalenie miło było was poznać i pogadać. Wszystko fajnie, dopóki sobie człowiek nie uzmysłowi, że tego będzie jeszcze sporo ludzi słuchało :x

Będziecie mogli posłuchać jeszcze jednego wywiadu, udzielonego przez Gabrielę Francuz :) O ile się nie mylę, to w tej samej audycji :)

Ps. Jutro nowy szafiarski post :) Mam coś cudnego do pokazania :D

12 komentarzy:

  1. Ja też się denerwuję, mimo, że to już nie pierwszy raz :-)
    Udało mi się jednak nie nadużyć moich dwóch ulubionych słów "jeszcze" i "właśnie" :D

    Wstajesz rano, czy dajesz sobie spokój i czekasz, aż dostaniesz nagranie na maila? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja co prawda z Krakowa nie jestem ale znalazłam w sieci to Anty radio i czekam na wywiad ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Tori: no ja też słucham :) 10 minęła i wywiadu nie było, ani ze mną ani z Gabrielą Francuz :/ Chyba ktoś tu coś namieszał ;) no ale nic straconego, jak dostanę materiał, to zamieszczę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko ja to mam szczęście. od 9.30 do 10 nie działał mi internet i wystraszyłam się że ominął już mnie wywiad ;p. może jeszcze go puszczą. strasznie długo babka rozmawiała z takim policjantem rano więc może przez to taka obsuwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wywiad odciśnie swoje piętno na mojej figurze ;p. Siedzę przy komputerze, jem już trzecie kinder bueno i czekam.. i czekam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wstałam o 8 ;/
    A chciałam się chociaż raz w tygodniu wyspać, takie było założenie ;]

    Właśnie leci piosenka "kiedy powiem sobie dość" ONA :D Bardzo pasuje, bo gaszę radio i wychodzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ehhh... Mam nadzieję, że dziewczyny mają coś na swoje usprawiedliwienie ;> Idę odespać to czuwanie przy głośniku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj słabe jesteście. Ja jeszcze będę siedziała przy komputerze więc radio i tak będzie leciało na razie. Teraz zaczynają gadać o zwierzętach. Eh.. szkoda.

    Wrzućcie materiał na bloga. Bardzo chętnie posłucham .

    OdpowiedzUsuń
  9. jesli masz na mysli dlugowlosa i posiadajaca siostre blizniaczke marysie sztark, to poznalas moja kolezanke z gimnazjum ze szczecina:D czy ten swiat naprawde jest tak maly?:) teraz ona mieszka w krakowie a ja w warszawie.

    Emi z SimplyForFashion

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też na pewno będę słuchać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzwoniłam dziś do Ady, powiedziała, że mogło być rano - realizator programu mógł coś schrzanić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam już swój wywiad, zapraszam na mojego streetowego bloga! :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>