środa, 18 listopada 2009

Wywiadowo :)

Wczoraj miałam przyjemność udzielenia wywiadu dwóm przesympatycznym dziewczynom z Antyradia :) Umówiłyśmy się w "Mleczarni" na Kazimierzu :) Bardzo fajna knajpka - muszę przyznać :) Pochwalę się efektami tego spotkania, o ile będzie czym ;) Przyznam, że obawiałam się bardzo tego nagrywania. Mikrofon nie gryzie, ale wizja, że nie wszystko można edytować nie jest zbyt uszczęśliwiająca, zwłaszcza jak się palnie jakąś głupotę ;)
A wyglądałam wczoraj tak :) Chyba nie pokazywałam jeszcze tej sukienki w całości na mnie :) Fotki trochę nieostre, bo już za ciemno w pokoju :/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: Oh! Calcutta!
Kolczyki: H&M

11 komentarzy:

  1. BOMBA! Uwielbiam Twoje stylizacje!! coś pięknego:) a taki cudo kolczyki są jeszcze w h-mie?
    pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest cudna!
    Gratuluję wywiadu :) Chciałabym go usłyszeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ta sukienka, akolczyki mam takie same tyle, ze niebieskie:)chociaz białe ladniejsze-stwierdzilam to juz po zakupie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola: Są są :) Pojawiły się całkiem niedawno w H&M'ie w 3 kolorach -> biało-srebrny, czarny i hmmm... w kolorze ultramaryny.
    Magda: A ja w sumie kupiłam te kolczyki do mierzenia sukni ślubnych :) I chyba w roli ślubnej biżuterii fajnie by się spisały :) Ale może jeszcze coś innego znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka. nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja czekam właśnie na Twoją suknię ślubną - na pewno jest na co czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to my dziękujemy, moja droga ;) własnie montuję nasze wspólne wypociny, strasznie fajnie to wypadło :)
    pozdrawiam
    ps. a sukienka oczywiscie piękne, ale nasze och i ach słyszałas juz wczoraj na zywo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ada: No to czekam na foniczne efekty :) Mam nadzieję, że się doczekam do jutra karty dźwiękowej na kompie żeby przesłuchać tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje stylizacje są super. Sukienka cudna.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>