czwartek, 3 grudnia 2009

Dla odmiany koci post 8)

Po dniu w sowiej koszulce zatęskniłam za kocim motywem. Tak wyglądałam dnia wczorajszego (nie zdążyłam urodzić notatki przed wyjściem do pracy ;)). Po raz kolejny łączę się z Baglady w ciuchowej telepatii. Przez chwilę miałam nawet ochotę na koszulkę z turkusowymi oczami :D. Hah! I nawet obydwie dobrałyśmy do kocich koszulek czarne spodnie i swetry :D To się nazywa szafiarska jednomyślność :D!
Czaję się na pewien koci dodatek, który idealnie będzie się komponował z ową koszulką :] Tak więc zapewne zobaczycie tę koszulkę w niedługiej przyszłości w nowej (bardzo kociej) aranżacji :D.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

koszulka: Prezent od sióstr :) (Cubus)
sweterek, pasek, kolczyki w zebrę: H&M
panterkowy szal: Oh! Calcutta!

W bonusie załączam koci filmik do obejrzenia :D Padłam ze śmiechu :,D! Co prawda moja Maga porusza się z gracją zwinnej pantery, ale pewne kocie zachowania pozostają u kotów niemal identyczne. Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego wszystkie koty przynoszą upolowaną mysz pod same drzwi domu?!?!? Trzymanie kota w bloku w jakiś sposób ogranicza koci instynkt łowiecki , ale latem - wierzcie mi! - nie muszę sięgać nawet po odkurzacz, żeby zebrać przed snem z sufitu te wszystkie krwiopijcze, bzykające bestie. Mój kot uprawia w tym czasie prawdziwe sporty ekstremalne - m.in. parkour :D Gorzej, że pozbywam się paru cennych przedmiotów przy okazji ;) No ale czego się nie wybaczy pupilowi, gdy tak sunie dumnie i majestatycznie (a to potrafią tylko koty!) i właśnie przynosi pod nogi świeżo upolowaną zdobycz :].

6 komentarzy:

  1. hahahahahah :) boski filmik...:) ja chce kota.....

    OdpowiedzUsuń
  2. oto i kot, który ma ręce i nogi, a nie sam pyszczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kot na koszulce jest boski. Baardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz...powiedziałabym, że nie tylko orientalnie, ale też kobieco i z pazurem, bo sam czysty styl orientalny nie jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak.. koty są wspaniałe. w te wakacje przyniosłam do domu małego kociaka ale niestety mama nawet nie chciała o nim słyszeć. za to moja suczka od razu zaczęła go traktować jak swoje dziecko !. lizała go, przynosiła mu jedzenie z miski. byłam w szoku, że pies może tak zareagować na kota.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne piny u boku:)
    moja ciocia, która boi się tylko jednego, myszy, obraziła kilkakrotnie Jej Kocią Wysokość:p

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>