wtorek, 22 grudnia 2009

Komu w drogę, temu czas...

Żegnam się z Wami przed Świętami. Pakuję właśnie walizki, gitarę i kota - Bosze, jak ja się zabiorę z tym wszystkim :o?! Pisałam już kiedyś, że jedynej rzeczy, której naprawdę nienawidzę robić, to pakowanie? Odkładam tę czynność zawsze na ostatnią chwilę :@.
Jak widać nowe buty dostarczają mi pomysłów na kolejne stylizacje :) . Moje ulubione szarawary eksploatowane są przeze mnie na dziesiątki sposobów, ale wydaje mi się, że za każdym razem prezentują się zupełnie inaczej. Dziś w zestawieniu z kozakami i w bardzo zimowym wydaniu . Żałuję, że zdjęcia przy sztucznym oświetleniu, ale czasem taki fajny outfit się wymyśli, że choćby warunki oświetleniowe wołały o pomstę do nieba, to i tak wolę go ocalić przed zapomnieniem ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Na blogowej playliście kilka nowych piosenek - Anna Maria Jopek i płyta "Upojenie" z udziałem Pata Metheny'ego i przyjaciół. Nie wiedzieć dlaczego, ale ten krążek zawsze kojarzy mi się ze świętami :). To chyba najpiękniejsza płyta Anny M. Jopek - mistrzostwo aranżacji! Ilekroć słucham tej wokalistki odnoszę wrażenie, że ta artystka stanowi jakiś wokalny paradoks - w moim odczuciu śpiewa szeptem, nie na przeponie. Śpiewanie szeptem pozwala zaś na większą modulację głosem. Ona to robi perfekcyjnie, jej głos jest niesamowicie eteryczny, ulotny, przezroczysty, jest jak muskanie ciepłym wiatrem, jest jak pajęczyna obleczona kroplami rosy...

Image and video hosting by TinyPic

Pat i Anna Maria Jopek
zdjęcie pochodzi ze strony http://anna-maria-jopek.com/pl/upojenie.html - piękna recenzja :)

W razie, gdybym się tu nie pojawiała przez czas jakiś
życzę wszystkim czytelnikom

Radosnych, ciepłych i rodzinnych
Świąt Bożego Narodzenia!
Niech ten czas przyniesie spokój i odpoczynek wszystkim,
radość z bycia znów razem, choć czasem pełną świątecznych kłótni ;).
Te chwile świąteczne niech będą niepowtarzalne jak białe płatki śniegu.

9 komentarzy:

  1. To są też moje Twoje ulubione szarawary :)Mimo, że okazały się nie być spódnicą :) Szczęśliwej podróży życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie, piękna z Ciebie kobieta moja droga. Na tych zdjęciach wyglądasz jak hmm artystka.

    Życzę Wesołych Świąt.
    Aby Nowy Rok był dla Ciebie pomyślny i spełniły się wszystkie Twoje plany - łacznie z mieszkaniem na poddaszu kamienicy ;)

    Pozdrawiam
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. http://moda.allegro.pl/item859526874_czadowe_trampki_r_39_przesylka_gratis.html
    skojarzyły mi się z tymi butami których nigdy nie oddasz:)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. tak galoty są cudne. niby brązy a wydaja się takie kolorowe. wyglądasz w nij naj naj najlepiej;) oczywiście od razu Wesołych i Zdrowych !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się ubrałaś! a na oświetlenie naprawdę nie masz co narzekać, jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stanowczo bardziej wole"jasnoslyszenie":)ale zestaw ci piekny wyszedl, najlepszego na świeta

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie zestaw godny utrwalenia :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to miłego wyjazdu i Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>