wtorek, 29 grudnia 2009

(po)świątecznie :)

Chciałam zaprezentować mój wigilijny strój parę dni temu, ale złośliwość rzeczy martwych pokrzyżowała mi moje plany :/. Shit happens - jak to się mówi ;).
Niemniej jednak, co się odwlecze, to nie uciecze i owy świąteczny zestaw prezentuję dzisiaj w wydaniu kanapowym. Sukienkę podarowała mi dość dawno temu Baglady :). Z racji mojej filigranowej figury czekała w szafie na zwężenie (z rozmiaru 44 na 34 :D). Myślałam, że dokonam tego wreszcie w domu rodzinnym, ale maszyna do szycia wyzionęła ducha :@. Jak dotąd wszystkich przeróbek ciuchowych dokonywałam ręcznie, toteż ostatecznie na ręcznej przeróbce poprzestałam. Muszę jeszcze zwęzić tę sukienkę w ramionach i będzie jak szyta na mnie :D. Ostatnio dość szczególnie przypadły mi do gustu zestawy z czernią w roli głównej, jak np. ten, prezentowany już jakiś czas temu. Czerń idealnie komponuje się ze złotymi dodatkami. Przyprawiona jeszcze subtelnie panterką nabiera orientalno-etnicznego charakteru. Generalnie unikam sukienek o prostym kroju, ale ta, dzięki przyciągającym uwagę złotych przeszyciach wokół dekoltu, odwraca uwagę od innych części ciała. Ten pasek jest moim ulubionym i najczęściej stosowanym do wszelkich zestawów, więc i tutaj nie mogło go zabraknąć.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: Od Baglady :)
bransoletka: Oh! Calcutta! (ul. Św. Anny)
panterkowa apaszka: lumpeks
kolczyki: Pimkie
pasek: H&M

11 komentarzy:

  1. nie mogłam sie doczekać kiedy zobaczę cie w tej sukience-slicznie ci w niej. ale zwróć uwagę na mylne uzycie słowa "imputować"...
    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/5FA824196B7C10A3C12565E1007BC8B1.php

    OdpowiedzUsuń
  2. Baglady: A ja zawsze myślałam, że oprócz tego właśnie znaczenia, to słowo ma też drugie - jako dodawanie czegoś, analogicznie odwrotnie do amputowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! :)


    Pozdrawiam, Kaś.




    www.sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety nie znalazłam nigdzie informacji na ten temat, znaczenie jest jedno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie się ubierasz, pozazdrościć oryginalności ;) jesteś bardzo wysoka?

    OdpowiedzUsuń
  6. whereismymind: a dziekuje :),164 cm w porywach.

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, przy Twojej figurze delikatnomateriałowe maxi to bajka. I te włosy - nie wolno ich chować pod żadnymi turbanami i temu podobnymi wymysłami. Minimalizm ze zręcznymi dodatkami, świetnie wkomponowanymi w całość. Czegóż chcieć więcej? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna sukinka! och zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cette robe est magnifique et tu es très belle avec !!!

    Séréna

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>