poniedziałek, 4 stycznia 2010

Animal instinct

Nie to żebym posiadała jakiś instynkt zwierzęcy... Jeśli to się liczy - umiem miauczeć :). Czasem sobie przypominam o tym np. w tramwaju, kiedy jestem z Myszem, na co On zaczyna się nerwowo rozglądać w terenie próbując obliczyć najkrótszą drogę na desant ;D! Mysz niestety nie podziela moich umiejętności, za to moja kotka owszem - zawsze mi 'odmiaukuje' i tak sobie gadamy czasem ;). Przed momentem natomiast z "gracją" pantery spadłam z kanapy na... kanapę - choć to brzmi absurdalnie. Rozłożyła się pode mną (nie ma to jak meble z odzysku :]) - toteż zgodnie z kierunkiem grawitacji uczyniłam ślizg plecami po ścianie lądując na miękkiej, tym razem poziomej powierzchi ;D. Uszczerbku na zdrowiu nie doznałam na szczęście, tak więc można powiedzieć, że zawsze spadam na cztery litery (czyt. łapy) ;).
Dzisiaj bardzo zwierzęcy zestaw. Poczułam jakąś dzikość w sobie ;), która złożyła się na zdublowanie zwierzęcego motywu. Chusta i bluzka mają bardzo podobny odcień, toteż nie czuję, abym popełniła przestępstwo nadmiarem panterki :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica, panterkowy top: lumpeks
kieł, chusta na turban: Oh! Calcutta!
kolczyki: C&A
bransolety z etnicznym wzorem: Orient express

19 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyglądasz Bastet:-)panterka nadal wymiata:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się to koronkowe obszycie spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę, patrzę na Twoje zdjęcia i coraz bardziej panterka mi się podoba (nie posądzałabym się o to jeszcze pół roku temu). Bardzo ładnie i - wbrew cętkom - nie tak drapieżnie :).
    A u mnie też turban na głowie, co prawda w nieco innym kontekście :).

    OdpowiedzUsuń
  4. upadek z kanapy mnie też powalił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci w takim zwierzęcym zestawie i doprawdy nie wiem, dlaczego Twój Mysz nie lubi Cię w turbanach... Pozdrawiam serdecznie. Kaś


    www.sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście nie lubię panterki, ale w Twoim wydaniu wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w panterach wszelkiej maści! :-) Uwielbiam taki duet, czerń w połączeniu z drapieżnym wzorem, w Twoim wydaniu rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrość jest ostatnio popularna, więc primo: zazdroszczę pięknych szczupłych ramion. Secundo (Duo?): Pracy, do której możesz nosić turban i, która umożliwia Ci zachowanie stylu.

    Chusta służąca za turban jest naprawdę fantastyczna!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od zawsze uważam że kot to najlepszy kompan do rozmowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Panterka rządzi niepodzielnie! Bardzo podoba mi się Twój panterkowy turban i oczywiście top Nieomieszkałam też, za Twoją sparwą do szafy mirageart- faktycznie coś podobnego jest w naszych swetrach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nurrgula: wykręca się faktem, że kocha moje włosy :] (ciężko stwierdzić ile w tym obiektywizmu ;)).
    Monique: dziękuję za ten nadzwyczajny komplement :)). Ja tam akurat średnio za nimi przepadam, jakieś kościste za bardzo IMO ;).Aczkolwiek, jak ostatnio Mysz mi powiedział, że wyglądam jak wychudzona Murzynka, to uznałam to za jeden z największych Jego komplementów ;D.
    Odnośnie pracy, to prawda - jak dotąd mój strój bywa atutem w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny zestaw :) nadmiar czasem nie jest nadmiarem :)
    ps. jak wczoraj wykonałam ślizg zakończony padem, to mój synu śmiał się ze mnie pół godziny. ty się ciesz, że nie było go, jak ty padałaś :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. hej w nowym roku!:)
    wstepnie musze wyjasnic ze co mnie najbardziej dziwi, irytuje, drazni w niektorych szafiarskich blogach to liczba zdjec w poscie. moze nawet nie sama liczba co ich tresc. chodzi mi o powielanie takich samych ujec, takich samych detali po kilka razy, bo pewnie danej osobie wydaje sie ze oba zdjecia sa super interesujace albo sama juz nie wiem. nie wnikam. w kazdym razie jest to dosc irytuajce dla mnie i razi mnie tak zasmiecanie fajnych czesto blogow. a tu u m.in Ciebie - tez duzo fotek - ale kazda inna! i kazda (no, prawie) fajna:) w kazdym razie ta mysl mi przeszla przez glowe czytajac opowyzszy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mamałgosia: to się cieszę, że świadkiem mojego upadku był tylko mój kot :D
    sabba: dziękuję :) Choć po dojściu do "dziwi, irytuje, drazni" myślałam, że mi wylejesz wiadro pomyj na głowę ;), ale jak doczytałam do końca to mi kamień spadł z serca :) ufff...

    OdpowiedzUsuń
  15. eee co ty, wiadro pomyj wylalabym bez takiego ostrzezenia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny look i boska panterka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://project-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. panterka rządzi!:) do tego turban, koronka - zestaw tak indywidualny, piękny, podoba mi się, pozdrawia, kaja

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wygladasz- chociaz turbany to ja wole bardziej okragle z tyłu:)
    ale panterka jest super w tym wydaniu

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>