poniedziałek, 18 stycznia 2010

Nietypowo :)

Kochani, w związku z tym, że na razie szafiarsko jestem uziemiona :@ - nietypowe kłopoty z instalacją lustrzanki, próbowałam już wszystkiego, ostatnią deską ratunku jest chyba kupienie czytnika do kart :@. Jak widać, jak się coś chrzani to zbiorowo. A tak się cieszyłam z przejścia na wyższy poziom fotograficznego wtajemniczenia... ehhh. Musicie się uzbroić w cierpliwość :).
W związku z moją chwilową niedyspozycją chciałabym was prosić o wsparcie zgłoszonych przeze mnie prac na pewien konkurs. Głosy oddawać można do 21 stycznia czyli bardzo niewiele czasu zostało, a z 40 najwyżej ocenionych zgłoszeń jury wybierze tylko 4 osoby.
Będę wdzięczna za wasze wsparcie :)))
Tutaj 5 moich prac:

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się post przed świąteczny. Wyglądałaś pięknie ! Jednak z tych wybrałabym szmaragdowo.

    Pozdrawiam
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  2. na tle innych zgloszonych zdjec, jestes NAJLEPSZA. Szmaragdowo otrzymalo moj glos

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za głosy :) Chyba kiedyś zrobię takiego posta, pod którym będziecie się mogli wypowiedzieć, które z moich zestawów przypadły wam najbardziej do gustu :). Będzie to miła informacja zwrotna dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Z przyjemnością zagłosowałem na "szmaragdowo" - warto!

    OdpowiedzUsuń
  5. zagłosowałam na wszystkie zestawy :D
    Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szmaragdowo ma mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście wrzos i fiolet - poszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. znalazłam informację ze odkryto nową świątynię Bastet :)
    http://deser.pl/deser/1,97052,7474812,Wielkie_odkrycie_w_sercu_starozytnej_Aleksandrii.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę oryginalna - mój głos również oddałam na "Szmaragdowo" :)

    Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymamy kciuki za Ciebie, razem z córką oglądałyśmy, głosowałyśmy, MUSISZ WYGRAĆ, uznałyśmy, że nie ma tam nikogo lepszego, nikt Cię nie pobije! ;-) Mam nadzieję, że nie będą tak punktami się sugerować, bo te na początku konkursu wrzucane fotki mają może sporo głosów, ale są... nie powiem jakie ;-) A nawiasem, śliczna jesteś, zawsze się z moją Basią zachwycamy! :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>