poniedziałek, 11 stycznia 2010

Nowy patent turbanowy ;)

Inspirację do stworzenia tego zestawu zaczerpnęłam poniekąd z koncertowego nagrania jednej z piosenek Indii Aire - "Slow Down" (klip możecie zobaczyć na mojej playliście - bodajże 4 z kolei). Turban dziś trochę inaczej zawiązałam - oplotłam chustę wokół koczka, bez robienia żadnych zakładek. Zaczęłam po prostu od położenia chusty gładko na głowie. Pod spód dałam jeszcze jedną małą chustę wokół koczka, dzięki temu turban nie jest taki mały. Parę słów jeszcze o tych kolczykach - kupiłam je w wakacje, ale wierzcie mi, że bałam się w nich wyjść gdzieś, gdyż były to chyba największe kolczyki jakie posiadałam :D. Leżały miesiąc na półce. Zaczęłam się już nawet zastanawiać, czy ich komuś nie sprezentować. Ale jak widać przekonałam się do nich i nie wyobrażam sobie niektórych turbanowych zestawów bez nich! To chyba całkiem podobnie jak z niektórymi piosenkami - zaczynają się podobać dopiero po wiekokrotnym przesłuchaniu ;)
Nowy kwiatowy patent turbanowy przypadł mi całkiem do gustu i już wiem, że nie raz się jeszcze pojawi na blogu, zwłaszcza w wiosenno-letnich zestawach. "Myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć" :)). I tym - miejmy nadzieję - proroczym akcentem kończę dzisiejszy wpis :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Próba śmiechu ;) - fotograf, który robił nam zdjęcia do "Świata kobiet" uparł się na mój uśmiech :/. A ja zdecydowanie wolę fotki bez niego, gdyż jakoś nie specjalnie przepadam za moją bogatą mimiką twarzy ;].

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

21 komentarzy:

  1. tak mi się zdecydowanie podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Wszystko idealnie zgrane. Szczególną uwagę zwraca dopasowanie kolorystyczne kwiatka i oczu kota na bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na kwiatowy turban trafiony. W ogóle cuchy świetnie leżą na Tobie. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że taki masz styl, ale jesteś w nim strasznie przewidywalna. ten kwiat dodaje nieco nowości w Twoim zestawieniu, bo spodziewałam się: znowu maxi spódnica, znowu turban, ot i wszystko. Pozdrawiam i życzę więcej kreatywności.

    preta

    OdpowiedzUsuń
  5. Preta: Jeśli moją konsekwencję stylu tak odbierasz, to cóż - nie wnikam. Myślę, że pozostanę mu wierna przez dłuuuuuuugi jeszcze czas :), tak więc niestety w najbliższym czasie nie planuję niczym zaskakiwać - w rurkach mnie nie zobaczysz ;). Chyba nie o to w tym wszystkim chodzi, żeby zadowolić oglądających, bynajmniej nie dla nich się ubieram, tylko dla siebie przede wszystkim :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie! :-) A patent mam taki sam, w zależności od stroju wiążę turban wyżej, niżej, grubiej, chudziej itp., można nadać mu odcień orientalny czy cygański, jak się chce ;-) Świetnie pasuje kwiat do pierścienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dopasowania, o którym Marchewkowa pisała, dodałabym jeszcze pierścionek. A w ogóle, to ja się spodziewałam kolorowego turbanu w kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tym kwiatkiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, ten kwiat wygląda bardzo fajnie. Bardzo trafiony pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. turban z motywem kwiatowym przepiekny i kolczyki pasuja jak ulal.
    No i usmiech tez bardzo mily :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam na myśli, że masz wskakiwać w rurki od razu ;) ale chociażby o to, jak ten kwiat dodał nieco świeżości w to, co przewidywalne ;) preta

    OdpowiedzUsuń
  12. zaglądam na Twojego bloga regularnie, ale pierwszy raz się wypowiadam;)
    Twój styl może nie do końca we mnie "trafia", ale odwiedzam Twój blog dosyc częto, bo wydajesz się być po prostu miłą i fajną kobietą;)
    gratuluję konsekwencji i jednak liczę, że kiedyś pokażesz się w rurkach;D
    pozdrawiam, PaniAnusia;)

    ps. dzięki Tobie zauroczyłam się w orientalnych i niebanalnych wzorach;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram J.Z. , kolor oczu kota i kolor kwiatka są magicznie zgrane :)
    Za każdym razem podziwiam Cię Bastet za spokój na twarzy . Ja niestety nie potrafię tak się wczuć .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Jest taki klarowny, ma tylko 3 kolory i dzięki temu jest bardzo wyrazisty. Podoba mi się, że kwiat pasuje do kocich oczu na bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sie zgadzam, ze jestes bardzo konsekwentna w swoim stylu i może to stwarzac wrazenie , ze nudno tu:)ale ja troche inaczej na to patrze i mimo, ze wiem, czego sie spodziewac wchodzac na twojego bloga to robie to chetnie. bo jednak rózne kombinacje tych samych ciuchow sa ciekawe.ale ogolnie podziwiam konsekwencje-ja bym tak nie mogła

    OdpowiedzUsuń
  16. a wogole to jak moja siostra zobaczyła twoje dzisiejsze zdjecie to byla w szoku, bo myslala, ze to ja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. PaniAnusia: Dziękuję za miłe słowa :). No niestety Cię zmartwię, gdyż w rurkach prawdopodobnie nigdy się nie pokażę :D. Wzięłam kiedyś 5 par do przymierzalni i ani w jednej z nich nie wyglądałam dobrze ;). Tak więc pozostawiam rurki paniom o bujniejszych biodrach :]. Co ja zrobię, że zdecydowanie lepiej mi w szerszym dole :).
    Preta: A ja mam czasami dziwne wrażenie, że oglądający liczą na to, że nowy post=nowy ciuch ;>.
    Magda: Hah! Co za komplement:D. A tak btw jedna z czytelniczek, która mnie ostatnio zaczepiła w pracy, najpierw spytała: "- Baglady?" ;P. Musiałam ją rozczarować niestety ;D.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny patent kwiatowy i boska india.arie. bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To co mi się tak w Twoim blogu podoba to niesłychana prawdziwość,ty ,Twój styl,muzyka jaką dobierasz,sposób pisania- tworzycie całość,niepowtarzalny klimat..i nie ma tu mowy o jakimś pozerstwie czy przebierankach w złego tego słowa znaczeniu...widać za to osobowość i niepowtarzalność.Very nice:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sabath: Niech moją odpowiedzią na Twój komentarz będzie uśmiech jaki pojawił się na mojej twarzy po jego przeczytaniu - :)))))))))))). Aż mnie policzki rozbolały ;D. Dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet oko kota pasuje:) piękne, bo w Twoim stylu:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>