czwartek, 7 stycznia 2010

Woman's world

Dziś miało miejsce mini spotkanie szafiarek krakowskich, a to za sprawą wywiadu, którego udzielałyśmy dziennikarce czasopisma "Świat kobiety". Był to zdecydowanie najprzyjemniejszy wywiad, jakiego do tej pory udzielałam i nie będzie w tym ani trochę koloryzowania, jeśli stwierdzę, że tego samego zdania są pozostałe moje koleżanki po szafiarskim fachu :) tj.: Asia znana jako właścicielka blogu Must Have Fashion oraz druga Asia znana wszystkim jako Styledigger. Pani Elżbieta okazała się niezwykle wnikliwą obserwatorką szafiarskiego świata, stworzyła niesamowicie sympatyczną atmosferę tego spotkania, a za sprawą dziennikarskich (psychologicznych pewnie też ;)) tricków wyciągnęła od nas, ukrywane dotąd przed wirtualnym światem, informacje. Zapewne przypadkowy obserwator bardziej skłonny byłby stwierdzić, że przy jednym stole w przytulnej knajpce spotkały się 4 fajne dziewczyny, żeby poplotkować i pośmiać się niż, że było to sztywne dziennikarskie przesłuchanie ;). Czekam z niecierpliwością na artykuł Pani Elżbiety. Jutro czeka nas jeszcze profesjonalna sesja zdjęciowa.
Zdradzę, że wywiad ukaże się drukiem w marcowym wydaniu "Świata kobiety", którego w kioskach wypatrywać możecie już w drugiej połowie lutego.

Do jutra muszę obmyślić 2 swoje stylizacje. Na chwilę obecną jednym z nich na pewno będzie ten zestaw. Zastanawiam się jeszcze nad drugim. Jakbyście mieli jakieś sugestie otwarta jestem na wasze propozycje - sprawdzone zestawy są najbezpieczniejsze ;).

A na dzisiejszym spotkaniu wyglądałam tak:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress, od której moje szafiarstwo się w zasadzie zaczęło ;): stradivarius
kopertowe wdzianko: Bershka
panterkowy szal: orient express (10zł :))
pasek: C&A
Biżuteria: Oh! Calcutta!, Orient express, Pimkie

Nie byłabym sobą gdyby mi się coś muzycznie nie skojarzyło ;) Toteż poniżej moja ulubiona piosenka Neneh Cherry "Woman"

27 komentarzy:

  1. Ta chusta w panterkę jest niesamowita i przepiękna;) daj znać kiedy się ukaże Świat...na pewno kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Na pewno kupię ŚK, żeby przeczytać, o czym tam rozprawiałyście. No i żeby obejrzeć zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!! :-)I doczekać ŚK się nie mogę! :-) Co do stylizacji, myślałaś o którejś z maxi... z aktualnego posta lub zebra czy pantera? One bezsprzecznie kojarzą się z Tobą i są śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze coś, dzisiejszy zestaw też mi się podoba, odważnie połączyłaś wzory :-) Ps. Czekam na info w sprawie kolczyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do 2 stylizacji to proponuje żebys wykombinowała coś z sukienka z sylwestrowego posta_ jest piekna:)
    pozatym skoro w pierwszej zakrywasz nogi to w drugij je odkryj!

    pozdrawiam axi

    OdpowiedzUsuń
  6. Do sesji załóż jakąś bluzkę do ciała a dół jednak maxi :] mi najbardziej podobasz się w zwierzęcych motywach
    Tu rewelacyjnie wyglądasz -

    http://bastetlady.blogspot.com/2010/01/animal-instinct.html

    http://bastetlady.blogspot.com/2009/12/maxi-zebra-w-bardzo-afrykanskim-i.html

    A tak na marginesie - byłam teraz w Krakowie aż 2 dni towarzysku u znajomych :]

    Też jestem bardzo ciekawa artykułu więc będę wypatrywać w kiosku :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wywiadu i sesji! Obojętnie, który z zestawów na siebie włożysz, będzie oryginalnie i pięknie! :)



    www.sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten szal jest niesamowity! i taki wielgaśny. no i taki tani:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do drugiego zestawu od razu pomyślałam o wcześniejszym poście (panterkowa bluzeczka i turban) piękny zestaw. Ogólnie panterkowa z Ciebie dziewczyna ;)
    A jak nie panterkowo to może asymetryczna bluzka ? ( zachwyciła mnie chociaż asymetrii nie lubię ;P) Pamiętam też jak zaprezentowałaś wieki temu tunike(?) zrobioną z dwóch wielkich chust - z przodu była koloru pomarańczowego a z tyłu chybaciemno różowego... Rewelacyjnie w tym wyglądałaś :)
    Pozdrawiam
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! No to czekam z niecierpliwością na artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bastet, Bastet, Bastet ;). Widziałam Cię dziś w Galerii Krakowskiej wraz z twórczynią bloga Must Have Fashion i Styledigger. Nie miałam śmiałości jednak, by podejść i zagadnąć, bo rozmawiałyście z jakimś mężczyzną. Uśmiechnęłam się tylko na Wasz widok, gdyż dla mnie widzieć kogoś z internetu, chociażby z bloga, to tak, jakbym zobaczyła jakąś gwiazdę filmową :). Tak na marginesie dodam, że rzeczywiście jesteś drobniutka :). Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wszystkie komentarze :) Fajnie wiedzieć tak w ogóle, które moje zestawy przypadły wam do gustu :)). Zdradzę, że drugi zestaw był panterkowy (nowy panterkowy łup :D). Nie pokazywałam go jeszcze w ogóle na moim blogu :D, ale zapewne ujrzy światło dzienne w niedługim czasie. Tak więc bądźcie czujni :).
    Kasia: Heh, nie Ty jedna nas dzisiaj przyłapałaś na gorącym uczynku :D. Przypadkiem natknęły się na nas jeszcze inne 2 szafiarki :D. Nie trudno o to, kiedy sesja odbywała się w Galerii Krakowskiej ;).
    Mężczyzną, z którym rozmawiałyśmy był zapewne nasz fotograf :).
    Jejku, zawsze się zastanawiam o co idzie z tą moją filigranową posturą (?). Zapewniam, że nie wypycham sobie ubrań na potrzebę robienia zdjęć i dorobienia się masy mięśniowej ;D. Ale zawsze mnie to śmieszy, jak ktoś mnie spotyka później w realu i mówi: "Jejku, jaka Ty drobniutka jesteś :)".

    OdpowiedzUsuń
  13. mirageart: muszę linijkę lub cokolwiek do mierzenia znaleźć i dam znać jaką średnicę mają :).

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zupełnie nie w temacie ( choć często tu zaglądam i fajnie jest - szafiarsko i muzycznie) Podoba mi się twoja ściana - te kwiaty, esy floresy ;) Czy sama je malowałaś? A może to gotowe naklejki albo szablon ?
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  15. Alice: sama malowałam :) nie używałam żadnego szablonu ani wzoru. Inspiracja z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musisz szyć sama lub masz wyjątkowe szczęście do wynajdywania tych wszystkich spódnic - jedna w jedną ma w sobie coś pociągającego. Wzory, kolory, ciężar materiału, faktura.
    Z doświadczenia wiem, że póki nie dotknie się tkaniny, póty tak naprawdę niewiele o niej wiadomo. Żaden wzór i krój nie pomoże, jeśli materiał nie ma odpowiedniego ciężaru, gęstości, miękkości czy połysku - adekwatnych do zastosowanych rozwiązań stylistycznych. No i te spódnice zdają się wszystko to w sobie mieć we właściwych proporcjach - a nie jest to takie łatwe do osiągnięcia.
    Chyba, że kolekcjonujesz je latami z niezwykłą częstotliwością. :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna spódnica. Co do wyboru zestawów - co do drugiego, jak już pisałam, uwielbiam te szarawary (za ich wzór), więc i popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  18. klamoty, ladyberona: to nie spódnica tylko maxi dress, na którą założyłam bluzkę :)
    Arthur: Tak sama z siebie to ja chyba jeszcze nic nie uszyłam (kiedyś szyłam ciuszki dla lalek i różne maskotki ;)). Za to często przerabiam ubrania, z tej prostej przyczyny, że czasem ciężko coś w moim rozmiarze znaleźć - większość rzeczy z reguły jest sporo za duża na mnie (zwłaszcza te upolowane w lumpeksach). Ale jeśli projekt danej sukienki, spódnicy jest zachwycający i ma wzór od którego nie jestem w stanie oczu oderwać, to ląduje w mojej szafie czekając w kolejce na ręczne przerobienie. Maszyny niestety nie posiadam. Chyba nawet wolę ręcznie robić pewne poprawki, bo mam większą kontrolę nad ubraniem i igłą zwłaszcza ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. W "moim rozmiarze" powiadasz. Ha, chcesz przez to powiedzieć, że jesteś niziutka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. hejjj po spotkaniu w H&M muszę przyznać że jesteś drobniutka! na zdjęciach tego tak nie widać:)ale nie maluj się tak mocno:), choć rozumie że był to kamuflaż po nieprzespanej nocy:) Pozdrawiam FITELLA

    OdpowiedzUsuń
  21. Arthur: No niska to może nie jestem (164cm), ale drobna owszem - noszę rozmiar 34 :)
    Fitella: tak, to był mega kamuflaż po nieprzespanej nocy ;P W zasadzie 2 nocach z rzędu, bo poprzedniego dnia też nie spałam, gdyż moja kochana siostra tłukła mi przez całą noc w klawiaturę :@ (robiła jakąś prezentację do 6 rano :0). Mam nadzieję, że to wszystko usprawiedliwia :D Następnym razem proszę na mnie wpadać jak będę wyspana :D Pozdrawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie poprosimy o cynk o ukazaniu się gazety, bo jakoś Świat Kobiety to niekoniecznie moje ulubione czasopismo... Ale dla samego wywiadu kupię :)
    Pięknie wyglądałaś, a zdjęcie, które się ukaże w gazecie jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. szal jest wręcz przepiękny, no i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta chusta panterkowa! i juz nie moge doczekac sie gazety

    OdpowiedzUsuń
  25. No nie, niska nie jesteś. Jesteś w sam raz. A, że chudzinka to widać. Lecz za to proporcjonalna :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>