niedziela, 14 lutego 2010

Jak Frida i Diego ;). Walentynkowy post.

Wychodzimy wczoraj z Myszem. Ja w zestawie jaki poniżej widzicie, Mysz w jeansach, białej koszuli i marynarce. Stoimy razem w korytarzu ubierając płaszcze. Zerkamy w lusterko. Mysz nagle stwierdza:"-Nie pasujemy do siebie. Ja tu elegancko w marynarce, a Ty jak cyganka". Śmieję się i odpowiadam: "-Ależ kochanie, my bardzo do siebie pasujemy :). Wyglądamy trochę jak Frida i Diego. On w eleganckim garniturze, masywny, wysoki, a ona drobniutka, niska, niemal ginie w jego ramionach. Pomimo dzielącej ich różnicy wzrostu i postury na ich zdjęciu portretowym daje się zauważyć swoistego rodzaju równowaga i pełnia. Frida dzielącą ich różnicę wypełnia swoim strojem - bogactwem ich kolorów, upiętymi we włosach kwiatami."

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Portret Fridy i Diego

Image and video hosting by TinyPic

i serduszkowa koncepcja portretu Fridy i Diego ;), albo raczej mojego i Mysza :))

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Serduszka: Walentynkowy prezent od Mysza :D :*:*:*:*:*

Spódnica: Oh! Calcutta! (ul. Św. Anny) - Pisałam już, że bohaterowie serialu "Majka" ubierają się w tym sklepie :D? Jedna z bohaterek miała ostatnio na sobie tę właśnie spódnicę :))
chusta: lumpeks
bluzka, pasek: H&M
Kolczyki: Pimkie
pierścionek: Oh! Calcutta!
stojak na biżuterię: www.brili.pl

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

25 komentarzy:

  1. oj mogłaś dorobić takie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłaś ją, tak? tak jak pisałaś? ależ te seriale mają wpływa na życie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Fride, a Twoja spodnica jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to z sowimi lubym non stop wpadamy na ekipe majki :D no cóz z moim miłym tez mam róznice wzrostu i stylu, ale co tam to tylko zewnetrzne różnice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie tak odpowiedziałaś swojemu narzeczonemu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frida jest cudowna, przeczytałam jej biografię i jestem nią oczarowana.
    Super to ujęłaś. Spódnica piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. ile kosztuje w tym sklepie taka spódnica?:) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cealum: A jakże :D Nie no, ta kiecka od wakacji za mną chodziła, tylko wtedy jej cena mnie odrzuciła do tego stopnia, że skutecznie o niej zapomniałam ;P "Majka" mi o niej przypomniała :)i jeszcze się na wyprzedażową cenę załapałam :D

    Anonimowy: Tak :D i dodałam jeszcze, że brakuje mu tylko tego wielkiego Diego'wego brzucha :P ("Poetom wolno zmyślać" Pliniusz Młodszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne skojarzenie :D Frida była genialna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem rozczarowana brakiem zdjęcia z Ukochanym! ;)

    Nie wiem jak Ty, ale strasznie lubie oglądać Majkę. Może to przez krakowskie plenery, "moje" krakowskie miejsca, z których większość pojawiała się w kadrach zdjęć na moim blogu. Tydzień temu widziałam na żywo jak kręcili jeden odcinek na Małym Rynku. Właśnie się niedawno zastanawiałam skąd aktorki mają ubrania. Sporo jest z H&M, ale niektórych nie mogłam zidentyfikować. Teraz się wszystko zgadza - sklep indyjski! Tak w stylu krakowskiej bohemy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama dopiero zaczynam zabawę z blogowaniem, ale Twojego bloga znam od bardzo dawna. Pamiętam, że gdy pierwszy raz na niego weszłam zrobił na mnie strasznie duże wrażenie i zostałam stałą czytelniczką. Uwielbiam to jak się ubierasz, a po przeczytaniu postów można wywnioskować, że jesteś intrygującą osobą. Fride uwielbiam za tą prerię barw i bycie do bólu szczerym w każdym obrazie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, szczerze mówiąc to powiedzieć facetowi, że jest jak Diego, to raczej wrzuta niż komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy od ceny: Dla stałych klientów mają inne ceny ;D

    Alice Point: A wiesz, że ja też :D! Ale jeszcze pewnie kiedyś się tu pojawi ze mną :).
    Co do "Majki" mam niestety mieszane uczucia. Oprócz tytułowej bohaterki i Michała bohaterowie są strasznie papierowi. Irytują mnie wszystkie czarne charaktery w tym serialu. Są przewidywalne i niesamowicie sztuczne; męczące na siłę przeciągane rozmowy, ujęcia! Irytują mnie wszystkie sceny z partnerką Michała (albo mam jakąś awersję do tej aktorki ;)). Generalnie poziom życia niektórych bohaterów nijak nie pokrywa się z krakowską rzeczywistością moim zdaniem. Brakuje mi też uroku tych prawdziwych krakowskich knajpek :). Jedyne czym się można zachwycać, to faktycznie krakowskimi plenerami :). Czasem towarzystwo artystyczne fajnie się ubierze :) - w Calcucie oczywiście :D (sprawdzone informacje, a poza tym towar znam na pamięć :D).

    Calliforniaction: Dziękuję :) To bardzo miłe, co piszesz :)). Biografii Fridy nie miałam przyjemności czytać, ale film o Fridzie mogłabym milion razy oglądać :). Była bardzo silną kobietą i niezwykłą artystką - całe piękno, które tworzyła było szyte przede wszystkim nićmi ogromnego cierpienia.
    Jeśli nie widziałaś wcześniej, to polecam jeszcze jeden piękny film "Modigliani"

    OdpowiedzUsuń
  14. Alice Point: Aaa i ciekawostka jeszcze, aktorka wcielająca się w postać Majki pochodzi spod Wielunia -mojej rodzinnej miejscowości :). W Wieluniu nawet chodziła do szkoły :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieliła ich też zdaje się spora różnica wieku, ona chyba była dużo starsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biurowa: Tak? Heh, od Mysza jestem starsza prawie 2 lata :D (zawsze miałam słabość do młodszych facetów ;D)

    Riennahera: Jedyne podobieństwo między nimi to to, że obaj są duzi i wysocy w porównaniu z partnerką ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna ta spódnica! :) ach :)
    tak btw. myslalam,. ze tylko u na podobne dylematy "nie pasujemy do siebie ubiorem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze chciałam być drobniutka, a tu nic z tego :D
    pięknie ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojejku, aleś ty wspaniała...

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwiedzam twój blog od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem :),lubimy to samo :),KOLEJNE POSTY -ODSŁONY zaskakują coraz bardziej :)...a spódnica ,kolorystyka i klimat mnie powalił ,nie wiem jak się pozbieram :> ,NORMALNIE WIOSNE ZAKLINASZ !!!! POZDRAWIAM SERDECZNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Kocie, wróciłam ;)
    Spódnica zbyt "złota" jak dla mnie, ale Tobie pasuje idealnie.
    Majkę oglądać zaczęłam z powodu braku Brzyduli (która swoją drogą też mnie na początku strasznie irytowała). Robię to dalej tylko ze względu na krakowskie plenery. Kraków w każdej postaci poprawia mi humor, a taki niezimowy w środku zimy potrafi stopić każdą zaspę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarna.masza: Cieszę się z Twojego powrotu do żywych :).A ja chyba mam teraz drugi powód oprócz podziwiania krakowskich widoków, dzisiaj "Majka" miała 2 zestawy z metką "Calcutty" :)

    jaghajag: Ojej :)) Dziękuję, bardzo to miłe co piszesz :)). Postaram się na dobre wywołać wiosnę swoimi kolejnymi zestawami :D- może mi się uda jeszcze w tym tygodniu coś wrzucić świeżego na bloga ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś spod Wielunia??? A ską∂ dokładnie? Moje korzenie od strony babci sie stamtąd wywodzą ;)
    Aleee nuuumer :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Erill : Jaki ten świat mały ;D. Jestem z samego Wielunia :)), aczkolwiek nie mam tam rodziny (cioć, wujków, babć), bo moja familia napływowa.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>