poniedziałek, 1 lutego 2010

Jak ogień i woda

Żyć bez siebie nie mogą, ale razem są w stanie pozabijać się w walce na miecze lub na poduszki ;). Ponoć z oczu człowieka można wyczytać wszystko... W jednych czai się nieposkromienie, upór i bunt, a w drugich iskierki dziecięcej radości :). Dobrze, że wszyscy tak bardzo się od siebie różnimy - w każdej rodzinie przyda się jedna czarna owca ;). Świat, tak czy siak, będzie dążył do wewnętrznej równowagi swoimi drogami...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fot. Bastet

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, jaka ostrość! Rozgryzłaś już aparat? Przymierzam się też do lustrzanki, ale zdecydować się nie mogę jaka. W razie czego udam się po radę i na lekcję do Ciebie! :-) Ps. Jak tam wirusek, chyba to nie ode mnie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirageart: Instrukcja obsługi nadal leży nietknięta ;D. Zauważyłam dziwną rzecz w porównaniu z analogiem - ten aparat wymaga ustawiania znacznie dłuższych czasów naświetlania pomimo dobrego światła dziennego... :// Nie wiem czego to kwestia (próbowałam manipulować ISO, ale niewiele to zmienia). Przypomniało mi się parę dni temu, że mam teleobiektyw, więc jestem w stanie nowej fotograficznej euforii :)).
    A wirus natury żołądkowej :/, więc leżę i nietomnieję próbując coś czytać do egzaminów... Kiepsko mi idzie.
    Co do aparatów - chyba nie ma co przepłacać, więc możesz się porozglądać po komisach - mój właśnie z odzysku jest :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżbyśmy miały podobnie z instrukcjami? ;-) Dla mnie pisane są zwykle zbyt zawiłym językiem, nie dla mojej "artystycznej duszy" i totalnego matołectwa matematycznego ;-) Wolę metodę prób i błędów ;-) A teleobiektyw... super, rób i wrzucaj jak najwięcej zdjęć, czekam! ;-) Z używanymi aparatami masz rację. Współczuję zawirusowania, te żołądkowe najgorsze...
    Egzaminy zdasz, o to się nie martwmy, zdolniacha jesteś! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to Twoi bracia, ten starszy podobny nawet :) ? fajnie Ci się udało złapać te jego zadziorne spojrzenie:) w ogóle jak na takiego młodzieńca to już przystojniacha, będzie miał powodzenie :D

    świętokrzyskie czyta Bastet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, niepokoję się o moją Faworytkę ;-) Aż tak wirus dał Ci w kość czy egzaminy? ;-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirageart: Ja to w ogóle nie kumam fotografii od strony technicznej, aż wstyd przyznać ;). Muszę wszystkiego doświadczyć namacalnie, żeby zrozumieć pewne rzeczy. Reszta jest abstrakcją, w którą można tylko uwierzyć ;). Moje fotografie są często dziełem przypadku - choć bardziej skłonna byłabym nazwać to fotograficzną intuicją ;).
    Ps. Komputer odmówił współpracy - ale już się doczekał reanimacji (formatowania), więc mnie nie było dlatego ;).

    Anonimowy: Tak, to część mojego rodzeństwa :). Przekażę bratu :D - ucieszy się zapewne :D.
    Pozdrawiam świętokrzyskie :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>