piątek, 5 lutego 2010

Konkurs fotograficzny i prośba o wsparcie :)


Bliska mi dusza(w osobie Baglady) podrzuciła mi pomysł wysłania zdjęcia na konkurs fotograficzny, co też postanowiłam uczynić :). Miałam w planach wypad z nowym aparatem na wycieczkę po Krakowie, ale: primo - sesja, secundo - czasu do głosowania niewiele zostało. Postanowiłam więc wysłać jedną z moich ulubionych fotografii zrobioną już jakiś czas temu :). Moje zdjęcie zostało zakwalifikowane do konkursu, z czego się ogromnie cieszę :)). Oddawać głosy można na nie

Za wszystkie wasze głosy z góry serdecznie dziękuję :).
Zgodnie z regulaminem:

6. Każdy głosujący może oddać 1 głos dziennie, na dane zdjęcie.

9 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o fotografię i projekty, zawsze uważam że niech wygra nie najsławniejszy a najbardziej zdolny, przejrzałam parę stron (jest ich za dużo). Taki mój komentarz do konkursu. Jako jury brałabym pod uwagę tylko to co trudniej sfotografować. czyli osoby, martwą naturę bym odrzuciła - bo sama potrafię takie zdjęcie zrobić. I całkowicie szczerze jesteś dwóch z moich 3 faworytek. Obok: http://www.plejada.pl/5,149351,ryszard-dulawa,konkurs_majka.html Głos oddany na oba zdjęcia :) z innych komputerów. POWODZENIA! naprawdę masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. och: http://www.plejada.pl/5,149026,robert-maciejczyk,konkurs_majka.html To również warte uwagi. No trochę tej konkurencji masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja Antonina: Dziękuję za komentarz. Zgadzam się z Tobą, że nie jest żadną sztuką zrobić zdjęcie martwej naturze, bo kwiatka, robaczka to wszyscy sfotografują ;). Dużo trudniej jest uchwycić ludzkie emocje.

    OdpowiedzUsuń
  4. done!

    Co do przyrody to sie totalnie nie zgadzam. Zrobić zdjęcie by przykuło uwagę a jednocześnie nie było przaśne jest równie trudno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też głosowałam. A trafiłam tu przypadkiem. ( Artykuł w "Świat kobiety") :D Fantastyczne :) I powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. łyh.codziennie głosuję.ale co wygrasz jeśli można zapytać ? :D

    anonimowy głos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za głosy :)) a nagrody są obiecujące, tak więc jest o co walczyć :). Choć najbardziej bym się ucieszyła z jakiegoś kursu fotograficznego :].

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>