poniedziałek, 22 lutego 2010

Mężczyźni wcale nie są z Marsa ;)

Że niby tylko kobiety potrafią spędzić w sklepie pół godziny przekładając wieszaki?! Drogie Panie, wybierzcie się czasem ze swoim mężczyzną na stoisko z piwem, albo do sklepu komputerowego. Naprawdę byłam zszokowana ile czasu można wybierać myszkę do komputera! Fajnie jest przy okazji takiej zaistniałej sytuacji uzmysłowić facetom pewne rzeczy: "- Kochanie, ileż można się zastanawiać nad wyborem piwa? Przecież to tylko piwo! Toż ja dziesięć razy szybciej kolczyki wybieram ;P! Jak się zaraz nie zdecydujesz, to sobie pójdę!" Od tamtego czasu nie ciągnie mnie już za rękaw, kiedy razem wchodzimy do jakiegoś sklepu :D. Wbrew pozorom mężczyźni są tak samo niezdecydowani jak kobiety :D.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kameez, kieł: Oh! Calcutta!
sweterek: Bershka
kolczyki, pierścionek(wyjątkowo mi się spodobał :)): Klimex (mój facet stwierdził, że taką tarczą to ja się mogę przed tomahawkiem obronić ;D).

12 komentarzy:

  1. Hm - ja sądze że to zalezy od kobiety i od faceta. Mnie zajmuje wybór kolczyków, spódnicy, posiaducha w jednym lumie maksymalnie 20 minut z przymierzaniem ;) Za to mojemu .. 4min. "Niezdecydowanie" to cecha indywidualna a nie płci :D choć faktem że przeważa ona u kobiet. Z taką tarczą to faktycznie nie masz się czego bać :D Świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Bastet, mieszkam z mezczyzna ktory jako birofil urodzony, padlby na zawal serca slyszac ze "to tylko piwo";) Ale zanim wydalby ostatnie tchnienie wyglosilby tyrade na temat mnogosci sposobow warzenia i dobierania proporcji skladnikow;)
    taki piwny ot szafiarski;) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, w sumie fakt, teraz sobie uzmysłowiłam:) a jak mojego F. zaraziłam zakupami to zaczęłam żałować, bo mi się nic nie podobało, a Jemu zawsze coś, a jak kupił, to chciał do domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. rdza: tak tak, ja wiem, że to nie tylko piwo ;D. Smakiem się sporo różni. Ale to była tylko żartobliwa próba odwrócenia sytuacji, żeby coś wyoślić facetowi :). Faceci podobnie myślą, że wybór szalika, czy innej części garderoby powinien 5 minut trwać, bo to tylko szalik. A przecież i wzór i faktura i kolor się liczy przy wyborze. Także proszę nie traktować na serio mojej wypowiedzi:). Naprawdę się uśmialiśmy z tej sytuacji oboje :).

    OdpowiedzUsuń
  5. przepieknie wygladasz, super stylizacja, widze ze juz odpoczelas po egzaminach :)
    a z tymi panami to tak juz jest, z nimi zle ale bez nich jeszcze gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faceci potrafią być fanatykami- gadają o grze przez dwie godziny kompletnie nie zwracając uwagi na minę w stylu 'alezeosochozi?'. Z drugiej strony czasami myślę sobie co musi czuć chłopak jak mu opowiadam o ubraniach albo kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne masz kolczyki :) Mój dziubas najwięcej czasu spędza przy sprzęcie RTV a jak idę z ojcem do supermarketu to jak nagle zniknie na 10 minut to wiem że jest na stoisku z piwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja tam uważam, ze faceci bywają bardzo niezdecydowani. Np. wczoraj, siedzimy sobie w knajpce. Ja po 2 minutach zdecydowałam się na herbatę brzoskwiniową, a On stwierdził, że jest głodny. Nie mógł się zdecydować co wybrać, czy tortille z kurczakiem czy vega. W końcu gdy Pani podeszła, nadal był niezdecydowany, więc ostatecznie zdecydowałyśmy za niego:P Myślałam, że padnęLD

    OdpowiedzUsuń
  9. święta prawda, dziś mój kolega pół godziny wybierał słuchawki do komputera, podczas gdy ja w minutę zdecydowałam się na pierścionek ;)
    świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tymi facetami jest tak, że czasem ma się wrażenie, że znasz wszystkich a czasem, że żadnego ;) Dziwne stworzenia, ale jakże urocze.
    Widzę, że sno-terapia działa, wyglądasz o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Istnieje też stereotyp,że panie uwielbiają robić zakupy,często,długo i obficie,sprawdziwszy najpierw oferty innych sklepów..potem muszą się zastanowić...A pan wchodzi do pierwszego sklepu i bierze pierwsze co wpadnie w oko. Tymczasem moja koleżanka,zmuszona koniecznością kupna butów,w końcu się poddała kazaniom,że w przeciekających nie można całą zimę...oj no dooobra,poszła..wróciła po 15min (5w jedną,5z powrotem,5 w sklepie,pewnie stała w kolejce do kasy;-) )Kupiła tam gdzie półtora roku wcześniej kupowała sandałki,bo blisko.A buty?"No co,ciepłe,mój rozmiar..."

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne kolczyki, pierścionek, pasek, tunika.. Jak ja żałuję że nie mieszkam w większym mieście z dostępem do H&M . Uwilebiam twojego bloga! zgadzam się z Patrycją Antoniną, że niezdecydowanie to cecha indywidualna ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>