czwartek, 4 lutego 2010

Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem

Świat nauki i medycyny poszedł tak bardzo naprzód, że kobiety próbują wszelkimi metodami wygrać wyścig z czasem. Może niech dzisiejszy dzień będzie pretekstem ku temu, by na swoją kobiecość spojrzeć od zupełnie innej strony - tej wewnętrznej. Czasem okazuje się, że to od prostego badania zależy nasze kobiece piękno i długowieczność .
Na blogu Robaczka znajdziecie wszelkie informacje dotyczące badań, o których każda z nas powinna pamiętać oraz kiedy i jak je wykonywać.

11 komentarzy:

  1. dlaczego nie masz biustu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy: A napisałam gdzieś, że nie mam ;>?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, czy brałaś udział w zabawie happy blog. jeśli nie, to zapraszam :) szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie masz, przecież widać gołym okiem desko

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy: No to się uśmiałam do łez :,D, bo mój facet uwielbia moje piersi :D - co świadczy o tym, że z nimi wszystko w najlepszym porządku :D, a poza tym nie czuję potrzeby chwalenia się nimi na blogu ;P. Może skorzystaj z okulisty, bo coś to twoje gołe oko niedowidzi :P.
    Twój komentarz świadczy o twoim wyjątkowo niskim poziomie intelektualnym, co pozwolę sobie bez komentarza zostawić...

    OdpowiedzUsuń
  6. no ba! mój poziom intelektualny jest tak niski jak mały jest twój biust

    OdpowiedzUsuń
  7. ale no Bastet. Mi dziesięć lat temu w gimnazjum do śmiechu nie było, kiedy deską mnie nazwali :( :D
    ale cóż ja mogę poradzić.nosząc rozmiar xxs ;p
    ale anonimie UWAGA też mam narzeczonego i nie narzeka :)więc proszę nie ubliżać i nie porównywać autorki do akcesoriów w kuchni-->deska.

    podpisuje się pod tym widelec.

    OdpowiedzUsuń
  8. zacznijmy od tego, ze rak piersi nie dotyczy tylko kobiet z duzym biustem. na tą chorobe choruja nawet mężczyzni!
    inna kwestia, ze pisanie o wielkosci biustu przy okazji TAKIEGO posta jest zwyklym nietaktem , zeby nie napisac szczytem debilizmu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    jestem wielką fanką Janusza Radka, trafiłam na jego forum( Bar pod vampem) i zauważylam, że wsrod moderatorow jest ''Bastet''. Czy to Ty? Jeśli tak to podejrzewam, że też lubisz jego tworczosc a to, że mieszkasz (chyba mam dobre zrodlo?) w Krakowie ulatwia Ci troche to ''lubienie''. Jestem z Lodzi i wybieram się w marcu do Krakowa na koncert JR w Alchemii i chciałam spytac, czy miałas okazje tam byc i sluchac piosenek z ''Krolowej nocy''. Jesli tak to jakie wrazenia?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Barbara: Niestety to raczej przypadek, że ktoś z moderatorów podpisuje się również nickiem "Bastet" :). Twórczości Pana Radka nie śledzę, więc ciężko mi się wypowiedzieć na temat jego piosenek :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>