niedziela, 28 lutego 2010

Wieluńskie klimaty

W Krakowie wiosna pełną gębą :). Wyciągnęłam lżejsze buty z szafy, bo w zimowych mi już za ciepło. Ilekroć jadę do Wielunia przeżywam szok temperaturowy po wyjściu z autobusu :/. Zawsze się łudzę, że tym razem będzie inaczej. Ale jak zobaczyłam pola pokryte śniegiem przed moim rodzinnym miastem, moja mina zrzedła :@. No cóż, Kraków ma swój mikroklimat spalinowy ;). Czyli większe prawdopodobieństwo, że prędzej przed moim blokiem wyrosną krokusy niż przed domem rodziców ;D.
Zestaw pokazywany już kilkakrotnie, ale chciałam się bardziej tłem owych zdjęć pochwalić :). Wieluń słynie m.in. z pozostałości murów obronnych. Bardzo ładnie oświetlone są po zmierzchu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fot. by Mysz :*

Ps. Nie mogę rozgryźć tego aparatu :/ (może się wezmę za przeczytanie instrukcji obsługi wreszcie ;P). Strasznie długie czasy mi ustawia. Zdjęcia były robione po godzinie 16 (rozjaśniałam je jeszcze), ale nadal ładnie słońce świeciło. Żeby osiągnąć czas 1/40 sek musiałam sporo ISO podciągnąć, stąd tak duże ziarno :/. Przestawienie opcji na Tv, a już na Av tym bardziej, nie polepsza sprawy. Sporo krótsze czasy na manualnym trybie da się ustawić. Nigdy nie miałam takich problemów z lustrzanką analogową :@ (#Corobić? #Jakżyć?).

12 komentarzy:

  1. przepiekne okolicznosci przyrody, a ty sie swietnie z tymi okolicznosciami komponujesz, sliczna, usmiechnieta, wypoczeta buzia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale w ręce to Ci chyba zimno było :))
    a na twarzy maluje się rumieniec :))
    ja to myślałam na początku, że pochodzisz z tego Wielunia gdzie produkuje się dobre paluszki :))dokształciłam się ostatnio i już tak nie twierdzę:D pozdrawiam
    ANONIMOWY ANONIM :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ci w takim delikatnym makijażu oka plus naturalne usta.Naprawdę łądnie wyglądasz w długich spódnicach, pasują do Ciebie.Ja jakoś nie potrafię ich nosić nie czuję się komfortowo w nich no i przde wszystkim nie mam takiej świetnej figury jak ty!!!
    Czekam na wiosenne zdjęcia u Ciebie!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Rybnik jest coraz uboższy w cokolwiek co "stare i brzydkie". Władze mają wręcz przerażającą politykę względem zabytków. Stary browar zniknął - pojawiła się galeria handlowa. Stara szkoła muzyczna zniknęła - pojawia się szklano-metalowy gmach trzeciego w naszym mieście sądu. Kamienice w centrum znikają - pojawiają się banki. Dobrze, że chociaż nasz piękny rynek zostawiają w spokoju.
    Bardzo korzystnie wyglądają moim zdaniem turbany z frędzelkami na wierzchu. Sama miałam taki na głowie kilka razy - genialnie, bo za każdym razem wychodzi coś nowego ;)
    [ale elaborat... :P]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły i tak świetne! Bardzo mi się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzaba jestem:)
    Witaj, od jakiegoś czasu podglądam Cię i baraardzo podoba mi się Twój styl i Ty sama. Musze Ci pwoiedzieć, ze zainspirowałas mnie na tyle, ze sama mysle o załozeniu bloga szafiarskiego.

    ps.zdjęcia piekne, sama ucze się obsługi lustrzanki
    a moze bardziej otwórz przesłone, być moze to skróci czas naswietlania

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamciatek: Dziękuję :). Wiosna wróciła, więc trudno nie cieszyć się z tego faktu :).

    Anonimowy Anonim: oj zimno w łapki mi było :). Wieluń jest historycznym miastem - pierwsza bomba II wojny światowej spadła na wieluński szpital. Co roku 1 września o godzinie 4:40 rozbrzmiewają syreny strażackie.

    Monika: To są szarawary akurat :). Wcale nie mam takiej idealnej figury. Stwarza mi ona mnóstwo problemów, ale staram się tuszować niedoskonałości swoje ;).

    Czarna.masza: Faktycznie - dziwna polityka miasta :/. W Wieluniu odwrotnie - większość zniszczonych zabytków, ruin zostaje odbudowywana :).

    Rzaba: Cieszę się, że mogłam aż do tego stopnia kogoś zainspirować :)).
    Co do lustrzanki, przesłona była ustawiona chyba na 5,6. Kombinowałam na wszystkie sposoby. Sprzęt mam z komisu, więc może ma jakieś ukryte wady (?).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bastet, naprawde patrze na Twoje stylizacje z ogromną przyjemnoscią. Gdybym była ciut młodsza i ciut ladniejsza to też zakładałabym sobie taki turban :)
    a co do zdjęc, to zdecydowanie bardziej otówrz przesłone, tak zeby więcej swiatła wpadło. Ni ewiem jaki masz obiektyw, spróbuj ustawić na jak najmniejsza wartosć..
    Pozdrawiam Rzaba , wkrótce blogerka?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, ściągnij kobieto tą szmatę z głowy, straszną krzywdę sobie robisz.. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzaba: wiem :) zawsze staram się wtedy ustawić najniższą wartość przesłony. Najniższa u mnie to 4.0. Ale nie zawsze chce ją złapać ;).
    Daj znać jak otworzysz bloga :)).

    Agnieszka: Ani sobie krzywdy nie robię (umiarkowana hedonistka ze mnie ;)), ani nie noszę szmat na głowie. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajome te wieluńskie klimaty :) Pozdrawiam !
    Stała czytelniczka z Wielunia

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zaczne na opak, i pozdrawiam Cie serdecznie.
    Juz od kilku tygodni sledze Twojo blog i styl...to jak potrafisz zrobic cos z niczego.... a szczerze zaczelo sie od tego artykulu z gazety SWIAT KOBIETY "strasznie Cie podziwiam nie tylko za ubrania tylko za to ze jestes wlasnie taka otwarta na swiat... i masz talent do laczenia ubran. Dziwne ze nie masz zadnych propozycji jesli chodzi i o prace?!?!? Sama chcialabym tak kiedys moc sie ubrac, ale jak to sie mowi z moja figura... no moze sie kiedys owaze, poki co zbieram informacje o sklepach , ciesze sie ze to zawasze dolaczone jest do fotografi ...gdzie co kupic ;))
    Pozdrawiam goraco z Warszawy , Paula

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>