środa, 10 marca 2010

Bastet-widmo ;)

Sweterka chyba jeszcze nie pokazywałam w całej okazałości, a noszę go ostatnio dość często, podobnie jak te szerokie spodnie - ostatnio moje ulubione! Już się nie mogę doczekać lata, kiedy założę je do turkusowego topu i sandałów, które skomponują się fajnie z tymi kolorowymi przeszyciami :).
Myślałam tak w ogóle, że ten post nie dojdzie do skutku, bo zdążyli mi na osiedlu już 3 razy prąd wyłączyć :E (Kraków i Warszawa puszczają do siebie jakieś świetlne sygnały chyba ;)). Zestaw jest sprzed paru dni. Wrzucam go z opóźnieniem - funkcjonuję ostatnio na raty, jak widać, a wszystkiemu winne to wstawanie "z kurami" :E (zdaje się, że nawet te dłużej drzemią na tych swoich grzędach). O nie, po paru dniach czynienia takich umartwień mojemu ciału wyglądam jak Bastet-widmo ;). Odreagowałam wieczorem pięknym koncertem w filharmonii, ale o tym jutro :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sweterek: H&M
top, pasek - lumpeks
spodnie: Shiva

13 komentarzy:

  1. Ja codziennie staram się wstawać o 5, ambitnie, po to by się uczyć. W sumie mało co z tego wychodzi i 45 minut zajmuje mi obudzenie się ;P Natura sowy daje o sobie znać, kiedyś się uczyłam do 3 nad ranem i nie wiem czy do tego nie wrócić.
    Mam, powiedzmy, że podobne czarne spodnie wyczajone kiedyś w Promodzie ;)I też tęsknię za latem - i ze względu na samo lato i ze względu na wszystkie nowo-stare ubrania, których już potrzebuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wszystko razem wygląda.
    Sweterek Ci ukradnę. :)

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marokoart.com

    myślę, że takie rzeczy Ci się spodobają, ja bym najchętniej wykupiła połowę ;)

    pozdrawiam
    preta

    OdpowiedzUsuń
  5. trafilam kiedyś na podobny sweterek w sh, ale niestety z jeden strony ktoś go przeprasował żelazkiem i był taki wyciągniety :( próbowałam go uratowac, ale sie niestety nie udało :(
    świetnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna.masza: o matko! U mnie uczenie się rano nie wchodziło nigdy w grę ;P Pomimo ambitnego planu wstania w środku nocy i wzięcia się za książki i tak usypiałam po przeczytaniu 1 zdania ;P. Zdedycodowanie lepiej mi wychodzi siedzenie do rana, albo w ogóle niespanie ;).

    Preta: O jeżu! Jakie cuda tam mają! Dzięki za link. Ale ceny zbójeckie :@ Może kiedyś uzbieram na jakiś drobiazg ;P.

    OdpowiedzUsuń
  7. u BagLady ostatnio zanikł ten sweter, teraz widać go u Ciebie, działacie na zmianę? ;-)))))) tak się składa że ja też go mam :-))) tylko coś ostatnio kurzy się w szafie

    OdpowiedzUsuń
  8. dear Bastet.

    nie wiesz czy może są jeszcze dostępne szerokie bransolety w orient express. Czarna masz mówiła mi, że ktoś się na nią czaił :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy: Jutro wybieram się do Calcutty :D Nowy towar zdaje się przyjechał, albo będzie w przeciągu 2 tygodni najdalej, tak więc zorientuję się co się nowego pojawiło i dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesć :)
    Własnie załozyłam bloga i zmeczyłam 1 wpis.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>