poniedziałek, 1 marca 2010

Brązy i turkusy

Spodnie kupiłam jakiś miesiąc temu w sklepie indyjskim (solidnie przecenione :)). Musiałam je trochę przerobić, bo miały krok w kolanach prawie ;). Dopóki nie wyszłam w nich z domu byłam pewna, że mają kolor zgniłej zieleni :D. Istne czary! A przymierzała je do zgniłozielonej koszulki przed wyjściem i wydawało mi się, że mają ten sam odcień. Na zdjęciu może nie widać, ale mają bardzo szerokie nogawki ściągnięte gumką przy kostce i duże kieszenie po bokach obszyte grubymi turkusowymi nićmi. W świetle słonecznym spodnie okazały się jednak być brązowe i taki oto zestaw mi się skomponował. Ogromnie podoba mi się koralikowy pasek! Będę go nosić często. Mam jeszcze kilka takich, które wkrótce zaprezentuję. Pasek można kupić na stronie internetowego sklepiku brili.pl.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spodnie: Shiva %
bluzka: Pimkie %
sweterek: Top Secret
kolczyki: India Market w Wa-wie
pasek: sklepik internetowy www.brili.pl

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się bluzka, uwielbiam ten fason.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to! Moje spodnie w kolorze oliwki też okazały się brązem.

    Ale twoje bardzo mi się podobają. Uwielbiam taki krój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj, te spodnie kuszą mnie z wystawy Shivy... Świetnie je zestawiłaś!
    Pozdrawiam:)
    Ps. Doszły mnie słuchy, że pracowałaś w Uciesze, prawda to?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŻuŻu: Gdzie ja nie pracowałam ;). Długie Cv już mam ;P. Ktoś z Twoich znajomych w "Uciesze" pracuje, że pytasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bluzka! Gdzie taką można znaleźć? (Oprócz Twej szafy oczywiście:D )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasek jest rewelacyjny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zestawiłaś kolory! Pasek mnie powalił na kolana, precyzyjny, pracochłonny! Do zestawu torebeczkę z kokosa dołącz czasem, zgra się z topem ;-) A nawiasem, nie pogniewasz się jeśli pokażę identyczną u siebie? ;-) Bo mamy w domu takie, ja i córka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę powiedzieć (poza tym, że ładnie związany turban), że przez CIEBIE weszłam na brilli i zapatrzyłam się na kilka rzeczy. Tak tak, nici z oszczędzania ;)

    A bluzka ma bardzo fajny fason i ładnie się układa. Kolor ziemisty też.... CUDO!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasek wygląda bardzo fajnie - uzupełnia całość i ładnie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy: Bluzkę kupiłam w zeszłe wakacje na wyprzedaży.

    Mirageart: Dobry pomysł z torebką :). Jasne, że się nie pogniewam :)).

    Traszka: A dziękuję :)). Ehhh, no to czuję się trochę winna, że Twój portfel ma się na schudnięcie przeze mnie ;). Ale jak to Marylin Monroe mawiała: "Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy" :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie tęsknię za zdjęciami na tle drzwi magicznych, wróć co tego czasem.
    Pozdrawiam, L.

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie mogę uwierzyć! Obserwuję Twojego bloga od dłuższego czasu, zachwycam się tym jak potrafisz dobrać stroje do własnej urody i figury. I okazuje się, że jesteś z MOJEGO Wielunia! Pozdrawiam serdecznie z os. Kopernika!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wyglądasz :D A spodnie naprawdę bardzo ciekawe choc ja sie juz zakochalam w pasku :)
    I w Twoim makijazu. jak sie robi takie piękne kreski? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. marta: Jaki ten świat mały :D. Pozdrawiam wieluniankę :)).

    L.: Nie omieszkam ich jeszcze kiedyś wykorzystać do zdjęć :). Zastanawiam się tak w ogóle co zrobić z tymi drzwiami jak zmienię kiedyś lokum:). Chyba wezmę je ze sobą. Będą sobie musiały siostry skombinować jakieś drzwi zapasowe ;D.

    Erill: Za radą jednej z czytelniczek zaszalałam z szarą kredką do oczu (wewnętrzne kąciki i kreski nad czarną), przy linii rzęs obrysowałam oko czarną kredką, na to tusz w żelu (INGLOT) rozprowadzony pędzelkiem. Na żywo to dużo ładniej wyglądało, zdjęcie zawsze zjada makijaż ;). Mistrzynią kresek to chyba Baglady jest :)). Mysza zawsze szlag trafia ile mi to czasu zajmuje ;). On zresztą woli mnie w wersji bez makijażu :)). Czyli scenariusz 'weź się umaluj, bo nie wiem z kim rozmawiam' nam chyba nie grozi ;D.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna łagodna tonacja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wygladasz-naprawde do twarzy ci w brązach:)
    a co do makijazu to ja mysle, ze powinnas troszke brwi podmalowac, ale chyba nie na czarno-moze ciemny braz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe,u mnie te brązy wyglądają tak raczej szaro,czyli to jest naprawdę magiczny kolor,coś w rodzaju mojego sweterka brąz/bordo/śliwka/oberżyna ;-)A pasek piękny,szkoda że nie mam na czym takich nosić..

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy bardzo podobny styl, tyle że ja nie noszę turbanów:)Ale świetną masz szafę tzn. jej zawartość. Mam nieśmiałą prośbę, gdyż za półtora roku sama wychodzę za mąż i czeka mnie wybieranie sukni, szukam utrzymanej w nieco etnicznym stylu - jestem strasznie ciekawa Twojej, byłabym niezmiernie wdzięczna za zdjęcia, gdyż potrzebuję inspiracji:) oto mój mail : lady.gertruda@gmail.com Z góry dziękuję!!! Gerda

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>