piątek, 26 marca 2010

"Czy to ty, czy to ja?"

Pamiętacie ten film z udziałem najbardziej znanych światu bliźniaczek? Patrząc na poniższe zdjęcia można odnieść wrażenie, że wspólnie z Baglady postanowiłyśmy zrobić polski fotograficzny remake tego filmu ;) - niewiele nam brakuje do sióstr ksero ;). Już dawno chciałyśmy zrobić umówiony post z tą sukienką w roli głównej. Która od której ją odgapiła? Otóż kupiłyśmy te sukienki w mniej więcej tym samym czasie. Polowałam na nią przez miesiąc, bo pierwsza dostawa zniknęła ze sklepu w ekspresowym tempie. Byłam tak zdesperowana chęcią jej posiadania, że gotowa byłam zapłacić za jej specjalne sprowadzenie do sklepu :D. Parę dni później odkryłam dzięki tej sukience bloga Baglady :). Lepszej okazji ku temu, by wreszcie zrobić wspólne zdjęcie w naszej ulubionej maxi dress, jak nasze drugie wspólne spotkanie, chyba nie mogło być :). Oczywiście nie mogło się owo spotkanie skończyć inaczej niż warkoczykami na mojej głowie ;). Zapuszczam grzywkę od jakiegoś czasu, mam nadzieję, że za parę miesięcy, kiedy już rozplotę warkoczyki, będzie się z nią dało cokolwiek zrobić oprócz chowania pod chusty ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Zaraz po przyjeździe Baglady w sobotnie popołudnie ruszyłyśmy na spacer krakowskim rynkiem. Po drodze odwiedziłyśmy oczywiście india shopy ;).

Moje pierwsze fotki w plenerze robione cyfrówką :). Baglady w obiektywie i poczułam się prawie jak paparazzi ;P:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

dorożki, Kościół Mariacki i sukiennice

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

krakowskie obwarzanki

Image and video hosting by TinyPic

bardziej kameralne studenckie kina

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

moja ulubiona ulica :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

krakowscy artyści


8 komentarzy:

  1. Bastet, przepraszam, że się czepiam, ale te obwarzanki... A żeby nie było tak ponuro to ślicznie wyglądasz w warkoczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy: po tłuczeniu się pociągiem i busem pół dnia jestem totalnie nietomna ;). Dzięki za czujność :).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia bastet:)
    ubiór poodbny, ale zupełnie inny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie obie wyglądacie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcie. normalnie aż mi się banan na twarzy robi, jak na nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe te wasze kiecki:) i na was- jak najnardziej autentyczne, nie pseudo-boho;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te konie krakowskie zawsze wkuwają się w moje serce biedulki tak że nie mogę zachwycać sie nad wami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak zwykle niesamowite... ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>