wtorek, 16 marca 2010

Gramofonowe płyty...

... są niewątpliwie największą atrakcją tego zestawu :). Posiadam je już od dłuższego czasu, ale jakoś nie było okazji zaprezentować ich jeszcze na blogu. Płyt gramofonowych sporo w muzycznej kolekcji mojego taty :). Trzy moje ulubione płyty to: "Tutu" Milesa Davisa, "Children of Sanchez" Chucka Mangione oraz "Dancing with the lion" Andreasa Vollenweidera - niech zagoszczą przy tej okazji we fragmentach na mojej playliście :).
Nie posiadam się z radości w związku z nadejściem cieplejszych wiatrów, za sprawą których mogłam się przerzucić z płaszcza na skórkową kurtkę :). Od razu zestawy nabierają z nią innego charakteru. W wersji z okryciem wierzchnim zachowałam chyba w najmniejszym detalu biało-czarną kolorystykę - szalik, winyle i pasek z dziurami, który bardzo fajnie skomponował się z kolczykami.
Zdjęć dziś sporo, bo nie mogłam się zdecydować ;). Voila!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Autoportret z kotem: "Dama z kociczką" ;) (Maga)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Winyle: zakupione u jednej z użytkowniczek portalu mojeciuchy :) - Velours
kurtka: Tomex
sweterek, kwiat: H&M
top: Amisu
szal, pasek: lumpeks
szarawary: kailu
torba: od Baglady :)

30 komentarzy:

  1. piękna masz cere.swietlistą promienną zdrową :)) dbasz jakos specjalnie?podkład jakis?nie moge sie napatrzec na tych fotkach.
    goska

    OdpowiedzUsuń
  2. Te trzy zdjęcia w panterce są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie wiatry jeszcze lodowate:((
    prawie identyczną kurtkę ma mój synu!!! juz mu raz ją buchnęłam;)
    wspaniale wszystko dobrałaś ,nawet nie muszę tego pisać;)
    co do płyt,to te gramofonowe są wyjątkowo klimatyczne...

    p.s.dzisiaj nachodzi dziewczyny na retro ,mnie też;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Bastet! Zdjęcie z kotem mnie zauroczyło! No i całym zestawem pokazujesz, że wreszcie nadchodzi wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie tam, najfajniejszy jest kwiat i koty a nie płyty. gdyby były oryginalnej wielkości....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś częściej ubierać się w białe rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny czarny zestaw. sweter w panterkę tez super.
    zastanawiam się, czy zmieniłaś róż do policzków? świetnie wygląda ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gośka: yyyy... heh, nie poprawiałam jakoś specjalnie fotek, wyrównałam szumy ;). Ale jak mam dobre światło w mieszkaniu, to moja cera dziwnie ładnie wygląda :). A tak serio, to mam spore problemy ze skórą. 6 lat temu stwierdzono u mnie atopię. Moja skóra jest bardzo sucha i łuszcząca się, mój płaszcz lipidowy nie funkcjonuje prawidłowo (o ile w ogóle funkcjonuje ;)). Od tamtego czasu nie używam w ogóle kosmetyków z normalnych sklepów. Przerzuciłam się na te apteczne z obowiązkowym dodatkiem mocznika, albo maści robione wg receptury :). Moja twarz przez to świeci się czasem jak choinka ;). Emulsję specjalną "Emolium" polecam każdemu, kto nie ma nawet żadnych problemów ze skórą :). Od paru lat używam fluidu La Roche Posay.

    Bohomazy: A mi się zawsze wydaje, że za blado mi w białym :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz się pojawiam :-) Mylisz się, jeśli mogę tak napisać ;-) Biel dodaje Ci koloru, lekkości, świeżości... Pamiętam takie Twoje zdjęcie w rozpuszczonych włosach i białej sukience (jeden z początkowych postów), bardzo mi się podobało! Noś jak najczęściej jasne kolory :-) Choć wiem jak to jest, sama też kocham czerń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też to od razu w oko wpadło - masz piękną cerę. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz atopię?!Mój syn też,od niemowlęctwa:( Ma bardzo duże problemy ze skórą,swędzi go,jest sucha,powstają rany...U Ciebie nic nie widać!
    Bardzo dobra jest maść cholesterolowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej:)
    choruję na taką kurtke
    kolczyli niezwykłe
    kociak tez ( osobiście mam dwa)
    wyglądasz na wypoczętą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie bardzo skracają Ci sylwetkę, wręcz ciągną do dołu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog, congratulations.
    Best regards

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej z tych zestawów podobają mi się kolczyki - są świetne! I sweterek w panterkę.
    Panna Flo

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych zestawów najbardziej mi się podobają kolczyki - są świetne! I sweterek w panterkę ;D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sivka: różnie bywało - nie jedne wakacje w długim rękawie przechodziłam w największe upały... prawdziwa męka, ale bywają takie okresy, że w ogóle zapominam, że mam jakieś problemy ze skórą :)). Nie słyszałam o takiej maści, może wypróbuję kiedyś :).

    OdpowiedzUsuń
  18. ŻĄDAM POSTA ZE ZLOTU I NOWYCH FOTOGRAFII

    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kolczyki i strój mi się podobają z wyjątkiem "skajki pękajki", która wygląda wg mnie bazarowo. a Twoja cera rzeczywiście prezentuje się świetnie:)
    anna

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy: Hah! A ja żądam internetu :P. Myślałam, że zdążę posta wrzucić, ale muszę już lecieć (korzystam w chwili obecnej poza mieszkaniem). Obiecuję, że najpóźniej w piątek się coś zadzieje na blogu :). Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te zestawy :), najbardziej mi się podoba ta torba z frędzlami :) i fajny kotek

    OdpowiedzUsuń
  22. hej hej hej !śliczne te Twoje focie :)!!!!SPIESZĘ CI DONIEŚĆ ŻE CHCĄCY NIECHCĄCY ;> NAZWAŁAM SWOJĄ PRACĘ Twoim imieniem O BOGINII ;> POZDRAWIAM SERDECZNIE :)!!http://www.ellefant.pl/produkty,13,78,7680,

    OdpowiedzUsuń
  23. SORKI !TEN POPRZEDNI LINK BYŁ NIEPRAWIDŁOWY TEN JEST AKTUALNY !http://www.ellefant.pl/produkty,13,78,7680,bizuteria,komplety,bastet

    OdpowiedzUsuń
  24. Albo mi się wydaje, albo dojrzałam warkoczyki na Twojej głowie, na fotce w fan boxie? Jeśli mi się nie wydawało to poproszę o jakieś warkoczykowe zdjęcia, oczywiście gdy będziesz miała w końcu dostęp do internetu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie ma nic...czekam :D

    swoją drogą. były dostawy w indyjskich sklepach?:D

    OdpowiedzUsuń
  26. jaghajaga: Co za zaszczyt mnie spotkał :D Bardzo ładny ten komplet! Naprawdę!

    Anonimowy: Powoli wchodzą - w orient express już coś nowego jest, w Calcucie jeszcze nie było, jak ostatnio zaglądałam, ale pewnie jakoś na dniach się coś pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bo poluję kurna na odległość:D na te szerokie bransolety.. ale Czarna Masza były w orient expressie i wykupiła ostatnią :( ROZPACZ.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem za dużo się na Tobie dzieje... turban,pasek,panterka,kwiatek,kolczyki,przypinka,apaszka...
    Pozatym nie traktowalabym tak doslownie dobierania wzoru na szalu do wzoru na kolczykach itd (co widzialam kiedyś u Ciebie w zestawie też z tym szalem) bo wygląda to jak kiepski komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarny zestaw ( pierwszy w kurtce) bardzo mi się podoba, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>