czwartek, 25 marca 2010

Krakowski zlot szafiarek

W minioną niedzielę odbył się już 3 krakowski zlot szafiarek; drugi, w którym miałam przyjemność uczestniczyć :). Wklejam spóźnione  fotki ze zlotu, ku uciesze zniecierpliwionych moją nieobecnością (bez internetu jak bez ręki w dzisiejszych czasach ;P).  Pogodę miałyśmy jak na specjalne zamówienie - iście wiosenną! Dopiero podczas robienia grupowego zdjęcia na pożegnanie niebo zaczęło ronić łzy ;). Ponad 20 bab w jednym czasie i w jednym miejscu to świetna okazja do śmiechu i plotkowania. Resztę historii niech opowiedzą za mnie zdjęcia :). Miłego oglądania! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

fot. Kamil Koch

Image and video hosting by TinyPic

fot. Magia

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


9 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę spotkania:) szkoda, że dowiedziałam się po fakcie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspólne zdjęcia z baglady :D Mam pytanie do szaownej właścicielki bloga: czy masz jakikolwiek pomysł na połączenie turban + okulary? Niestety (jestem zła na mój wzrok grr) jak założe turban, kolczyki i okulary, to przy mojej twarzy dzieje sie tak dużo, że wytrzymać się nie da. A do maxi dress, spódnic które nosze turban pasuje fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dziewczyny, zwłaszcza Baglady wyszła promiennie ;) Fajna inicjatywa- zarażajcie tym POZYTYWNYM SZALEŃSTWEM ludzi wokół siebie
    Aluterek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh... Warkoczyki, świetna sprawa...
    A propos niesamowite kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buuu...wklejacie te fotki ze zlotu,a mnie zazdrość zżera...czemu mam tak daleko do Krakowa!!!
    strasznie Wam zazdroszczę tego spotkania!!!
    Bastet wyglądałaś przecudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Patkowa: Zajrzyj czasem na forum, to Cię nie ominie więcej żaden zlot ;P

    Ewa: noszę okulary do turbanu - tyle, że przeciwsłoneczne. Kiedyś widziałam stylizację jednej z szafiarek w jakiejś kwiecistej maxi dress + turban w podobnym odcieniu i okulary (takie standardowe), ale nie mogę sobie przypomnieć, która to szafiarka była. Niemniej jednak, wyglądało to ciekawie :) Aaaa no i Patkowa nosi okulary i wcale jej to nie przeszkadza w równoczesnym motaniu chust wokół głowy i jeszcze zakładaniu kolczyków :). Może zajrzyj do niej :)).

    Tara: dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutek!!! Dowiedziałam się w poniedziałek...;// Tak mi szkoda, że przegapiłam taką okazję, żeby się z tobą ponownie spotkać... A przecież do Krakowa bliżej niż do Wro...:/

    OdpowiedzUsuń
  8. glisssta: Zdaje się, że padł pomysł, żeby się jeszcze skrzyknąć na ponowny zlot w okresie przedwakacyjnym :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, Patkowa wygląda super :) Rozwiałaś nieco moje obawy - dzięki wielkie, kamień z serca :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>