poniedziałek, 15 marca 2010

Nic nadzwyczajnego

Długo mnie nie było... Spędziłam parę dni u rodziców i ostatnio nie udaje mi się wracać z pracy do domu przed zmrokiem niestety :/. Chyba zacznę wstawać o 5 rano, żeby chociaż kilka zdjęć przed wyjściem zrobić - może dzięki temu nadrobię zaległości blogowe (a sporo się ich już uskładało) ...albo się wreszcie zlitują nade mną i przywrócą mi nocną zmianę ;).
Zestaw szału nie robi. Dawno nie miałam na sobie tej spódnicy, więc postanowiłam ją przywrócić do łask. Dodałam tylko biżuterię, żeby tak mdło nie było. A i tak mdło na zdjęciach to wszystko wygląda, bo światło już dogorywające ;/.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ps. Nie mogę się doczekać weekendu :)). Rewizyta szafiarska i jeszcze jedno miłe wydarzenie (bądźcie czujni :D). Chyba zacznę już kurze wycierać i polerować okna na wysoki połysk ;P.

spódnica: lumpeks
naszyjnik; Oh! Calcutta!
kolczyki: C&A

10 komentarzy:

  1. e tam!!!!
    jest szał!
    spódnica ma extra pas i w połaczeniu z czernią wyglada znakomicie
    ps.
    jaka Ty szczupła jestes!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw super... Taki prosty... ;)
    A tak nawiasem mówiąc chyba jestem uzależniona od Twojego bloga, a obserwuję go już od pewnego czasu... Bo już się nie mogłam doczekać na nowy wpis... ;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik przepiękny!!!
    i całość świetna! taka stonowana...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzaba: Co ja bym dała, żeby przytyć tu i ówdzie ;). Niestety moja waga od liceum (fiu, fiu, fiu ile to już lat ;P) ani drgnie :/.

    nicka_91: No to trochę mi raźniej, bo moja mama twierdzi, że sama jestem uzależniona od mojego bloga ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie pracujesz i czym sie zajmujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już w sh kilka ciuchów, przy których myślałam : "w stylu Bastet". Na nh przyjezdzaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewizyta hmmm. Baglady Cię odwiedzi?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. wybacz ale na 1 zdjęciu masz minę i pozę na: a to ja stara, dobra Bastet :D!

    I am sorry :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy: Pracuję w sklepie odzieżowym.

    Cealum: To następnym razem jak coś zobaczysz, to daj znać smsem ;)

    Anonimowy 2: a jakże! :D

    Anonimowy 3: Starość nie radość ;P
    Przepraszam, a to komplement czy przytyk był ;>?

    OdpowiedzUsuń
  10. Broń Boże. Nie przytyk. Wszak mam tyle lat co Ty :D Po prostu to zdjęcie wywołało u mnie uśmiech i takie skojarzenie:))
    wiedziałam, że Baglady Cię nawiedzi. Na dodatek tęskniłaś za warkoczykami :D

    Pozdrawiam:)

    P.S. na zdjęciach iście gwiazdorsko wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>