poniedziałek, 8 marca 2010

O tym jak nocna sowa próbuje być rannym ptaszkiem...

Ostatnio próbuję się przestawić na tryb wczesno-poranny tj. wstawanie o 6 rano. Kiepsko mi to idzie, żeby nie powiedzieć, że nie idzie mi to w ogóle... Myślałam, że zdążę dzisiaj cyknąć parę fotek przed wyjściem, ale aż tak rannym ptaszkiem się nagle nie stanę - mam nadzieję, że to chwilowy stan, bo obawiam się, że długo nie pociągnę przełączona na ten tryb :@.
Fotki robione po powrocie z pracy późnym wieczorem. Może je kiedyś wymienię na lepsze :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Szarawary: lumpeks (1zł :))
naszyjnik: podarunek od kuzynki
kolczyki: brili.pl


13 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana kolorami całosci, a szarawary mają bardzo fajny wzór :)
    na takich fotkach widać jaka jesteś zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, utrzymany w Twoim klimacie i w fajnych kolorach. Masz świetną figurę - zazdroszczę! Ale jedną rzecz bym tu zmieniła - buutyyyy.... Doczytałam sie w postach, że tylko te Ci zostały, ale proponowałabym bardzo szybko zrobić coś z tym faktem!!!:)

    Pozdrosy,

    Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie,egzotycznie i fantastycznie!!!
    ja po prostu jestem wielbicielką Twego stylu i nic tego nie zmieni:))

    rannym ptaszkiem też nie jestem...dochodzę do siebie około południa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie właśnie jesteś zgrabna:) nie marudź;) te buty śmieszne wyglądają jak u eskimosów:) mimo że oni pewnie z frędzlami nie noszą, ale tak mi się skojarzyło jakoś

    OdpowiedzUsuń
  5. fotki nie są złe :)
    ciekawe jest połączenie frędzelkowych butów i szarawarów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarawary mają świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ bym chciała miec twoją figurę! :) naszyjnik jest świetny, bardzo mi sie podoba, doskonale pasuje do tego zestawu:) pozdrawiam, Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach zrobienie wisiora specjalnie dla Ciebie. Jestem ciekawa czy byłabyś zainteresowana.... :)

    www.sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Bastet. Gdzie tym razem Cię poniosło, że taka zmęczona:( i na nocki chodzisz...

    stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. erill: uważaj, bo uwierzę ;P

    Viola: jak się fundusze jakieś znajdą, to może i buty również ;). Zobaczymy :)

    TARA: Ja po wstawaniu o 6 rano w ogóle do siebie nie dochodzę :@

    Nurgulla: Byłoby mi miło :)))

    Stała czytelniczka: Praca niestety. Przerzucili mnie na I zmianę i wywrócili mnie na lewą stronę przy okazji tą zmianą strefy czasowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem Twojej sukni ślubnej? wybrałaś już coś?
    pozdrawiam,
    czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytelniczka: Suknie ślubną mam już wybraną :) Zdradzę, że jest w takim stylu greckim trochę :) link mogę na maila wysłać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, zapraszam do obejrzenia kocich i afrykańskich kolczyków, ręcznie wykonanych przeze mnie. Przeglądając blog zauważyłam że takie lubisz :)

    nazwa

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>