wtorek, 4 maja 2010

fotografia ślubna - dzieci (ciąg dalszy) :)

Jestem bardzo zadowolona z mojej pierwszej sesji ślubnej :). Tak naprawdę nie miałam nigdy okazji ku temu, żeby sprawdzić swoje umiejętności. Reportaż to niełatwy temat. Efekty tego pierwszego mogliście oglądać w postaci zdjęć z pogrzebu Prezydenta i jego małżonki.
Kontrastowe przejście tematyczne. Prawie jak w wiadomej komedii, tyle że w odwrotnej kolejności ;). A sezon ślubów i komunii się właśnie zaczyna. W najbliższym czasie w odstępstwie tygodniowym mam dwie komunię. Wkręciłam się na tyle w fotografię, że nie może mnie tam zabraknąć - ćwiczenie czyni mistrza ;P. Cieszę się tym bardziej, bo zaczyna do mnie powoli docierać, czym chcę się naprawdę zająć w przyszłości :). Możecie mi wierzyć lub nie, ale jeszcze parę miesięcy temu na to pytanie odpowiadałam milczącym "- nie wiem...". Nie znam się na fotografii od strony technicznej, ale ją po prostu czuję, improwizuję, zamykam obrazy widziane moimi oczami w tym dwuwymiarowym prostokącie przestrzeni. To mi wystarcza :). Ale po tej sesji już wiem, że będę musiała zainwestować w lepsze szkło, żeby tej przestrzeni nie wytyczać granic.

Przepraszam, że na chwilę zrobi się na moim szafiarskim blogu bardziej fotograficznie, ale nie mogę się powstrzymać przed umieszczeniem kolejnych zdjęć. Odkryłam jeszcze jakieś funkcję w programie do obróbki zdjęć. A staram się raczej minimalnie ingerować w te fotografie :).
Mam nadzieję, że efekt zadowalający :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fot. Dagmara Wojtowicz

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia - nie wiedziałam, że masz talent także w tej dziedzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz oko! Fotografia to sztuka patrzenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajne zdjęcia.
    nie podoba mi się tylko u ciebie ta maniera robienia kadrów po skosie.. mnie si e tego dobrze nie ogląda.. nie wpływa to na plus na klimat zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze to twój blog, jaki on by nie był, zamieszczasz to co chcesz i tyle. :) Zdjęcia mi się podobają, ale jako fotograf musisz się też stroną techniczną zainteresować raczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie lapiesz moment, chwlile i umiesz uchwycic najlepsze emocje:) zdjecia bardzo mi sie podobaja szczegolnie te pierwsze 4 od gory:) nazwa

    OdpowiedzUsuń
  6. mi bardzo pasuje ze bedziesz tu zamieszczać swoje zdjęcia:)nawet bardzo bo tez uwielbiam focic;)
    tez mysle o jasniejszym obiektywie 1, 4 ew. 1,8
    Nie jetsem ekspertem, ale mi te ukosne kadry bardzo pasują, wprowadzaja dynamike.I fajnie uchywcone emocje:)
    Tylko z ostrościa na niektórych tak sobie, ale to pewnie wina dłuzeszgo czasu naswietlania

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>