poniedziałek, 31 maja 2010

Pantera powraca do łask :)

Przypomniało mi się o mojej panterkowej kiecce :). Ale to nie ona jest główną bohaterką tego zestawu ;). Sporo ciuchowych inspiracji czerpię z klipów moich ulubionych czarnych wokalistek. Tym razem zainspirowała mnie India Arie (Little things) swoim patentem okiełznania dreadów - w bardzo prosty, a zarazem niebanalny sposób wykorzystując w tym celu chustę :). Mój szaliczek jest trochę za cienki i za krótki, ale niebawem pokażę wydanie drugie poprawione :). W zasadzie dysponuję białą sukienką, więc mogłabym się pokusić o skopiowanie całego jej zastawu, ale... przypomniał mi się ubiegłoroczny incydent, kiedy to stałam w owej sukni na przystanku autobusowym. Przypatrywał mi się starszy pan, obrzucił mnie spojrzeniem od góry do dołu i zapytał czy ja też mam komunię ;P. Bo to akurat była niedziela majowa :]. Hah, no nie wiedziałam czy śmiać się czy płakać ;D. Ekhmm... jeszcze by ktoś pomyślał, że to jakieś nowe udziwnione uczesanie komunijne, więc może sobie oszczędzę, albo przeczekam aż definitywnie zakończą się te białe tygodnie ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

17 komentarzy:

  1. zastanawia mnie tylko dlaczego tak namiętnie zawsze ukrywasz swoje nogi?

    pozdrawiam,

    www.king-cock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łukasz Marciniak: Hehe, jakoś bezpieczniej się czuję, jak się nie ogląda za mną pół ulicy ;). Tutaj dowód, że krzywych nóg nie mam, co by ulżyć tym Twoim namiętnym zastanowieniom ;P Bastet w mini :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak moglas o niej zapomniec:)! ten twoj warkocz ładniejszy niz indii, ja lubie miec duzo na glowie dlatego nie nosze tak nisko spietych warkoczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta chusta! Rewelacyjny pomysł. Też jestem za częstszym pokazywaniem nóg, w mini wyglądałaś przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak swoją drogą to w mini wyglądasz super ;) i, ja nie jestem fanką panterek, aczkolwiek Tobie w niej bardzo dobrze ;) za to powala mnie uczesanie warkoczyków i ten bajer z szaliczkiem. Oglądając Twojego bloga mam coraz większą chęć na warkoczyki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha
    ale się usmiałam z rekacji tego pana na przystanku :DDD
    boszzz...
    a co do chusty na włosach to genialnei o wyglada. Super po prostu! Do białej sukienki pewnie jeszcse lepiej by pasowała
    Jak ja chciałabym miec taką fryzure!!!
    Pozdrawiam
    ps. niektóre pytania komentującyh rozwalaja mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa mam takie same kolczyki jak Ty :) a warkocz bardzo fajny :) też czasem robię sobie warkocza i może wypróbuje z chustą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy to istna rewelacja! :) jestem w nieogarniętym szoku pomysłem tej fryzury. no i sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!
    Ja bym się cieszyła, ze tak młodo wyglądam chociaż stara nie jestem ;)
    Genialna fryzura i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta panterko-przeplotka na głowie :) a do sukienki czuję sympatię od jakiegoś roku :D (o ile się nie mylę :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś za dużo tej panterki, albo to nie Twój kolor, bo coś mi nie pasuje tutaj. ale włosy piękne:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój styl :D! a co do mini to fakt nogi ładne ale w maxi Ty to TY :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Très bon blog j'adore tes photos très originales et là j'aime beaucoup ta coiffure avec le vêtement, très élégant.

    Séréna

    OdpowiedzUsuń
  14. J'aime beaucoup le style, c'est très rafraichissant bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Très bel ensemble, l'idée est géniale bravo!!!

    Dominique

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>