piątek, 7 maja 2010

Podryw na motyla ;)

Kto by pomyślał, że to będzie najprostsza droga, by podbić serce biologa ;). Właśnie się rozpoczęły Juwenalia krakowskie. Przyzwolenie na rozluźnienie alkoholowe sprzyja również rozluźnieniu relacji międzyludzkich w środkach komunikacji miejskiej ;). Mój rasowy motyl okazał się być dobrym pretekstem ku temu ;). Panowie biolodzy mieli twardy orzech do zgryzienia próbując ustalić co to za gatunek. No tak, miło się gadało :).
- A Pani gdzie wysiada?
- Pod Dominikanami :).
- O! Na mszę?
- A nie, na kurs przedmałżeński ;P.
A tak btw owego kursu - ciekawą mądrość z niego dzisiaj wynieśliśmy. Jeśli mężczyzna porwie kobietę i zmusi ją do małżeństwa, to małżeństwo z punktu widzenia prawa jest nieważne. Jeśli zaś kobieta uprowadzi mężczyznę, dajmy na to w Bieszczady, i tam, poprosiwszy ichniejszego księdza o udzielenie im ślubu, ów sakrament otrzyma, to małżeństwo jest ważne :X. Ki dzołk to? Hę ?!!?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

motyl, pierścień: H&M (groszowe sprawy :D), oczywiście Mysz nie byłby sobą, gdyby nie dorobił własnej teorii do mojej biżuterii - stwierdził, że tym pierścionkiem można by pieczątki robić :/.
spódnica: lump
żółty top - eksperymentuję z żółtym :): Oriental - ma cały dekolt wyszywany złotymi blaszkami
szal: shiva
buty: ccc (całkowite przemoknięcie balerinek zmusiło mnie do zmiany butów na zimowe :/)




16 komentarzy:

  1. o matko, ale pięknie wyglądasz. strasznie podoba mi się turban. drugie zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pokrętnie tłumaczysz o tym uprowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz, ze nawet tego motyla ostatnio oglądałam:)ale on z pior robiony to nie kupilam.
    a w ogole to slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścień jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te niebieskie akcenty w tym zestawie są po prostu bombowe!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a się uśmiałam z tych zimowych butów, już myślałam że Was tam śniegi spotkały. bardzo Ci do twarzy z tym motylem.

    OdpowiedzUsuń
  7. góra super, dół kiepsko. dziwna długość spódnicy. ale może to przez buty. masz tylko jedną parę balerinek? nie wierzę, że nie masz lepszych butów do tego stroju ;)
    no i przypinki na kurtce moim zdaniem nie pasują do tego zestawu.
    też nosze turbany, ale nie odważyłabym się na motyla, głupio bym się czuła, chociaż u Ciebie wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. motyl to jest TO!!!
    pięknie Ci w nim...wcale się panom nie dziwię;))

    a te nauki na poważnie? bo jeśli tak ,to nie mogę się doczekać sukni ślubnej:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie.
    (też mam takiego niebieskiego motylka - przyplatał sie do mnie jak pracowałam w kwiaciarni - przypinalismy często takie do bukietów)
    pierscionek niesamowity - rzeczywiscie jak pieczęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną masz twarz. w ogóle, śliczna jesteś.

    /ania

    OdpowiedzUsuń
  11. FAjny pomysl z motylkiem;)
    Zapraszm na CANDY u mnie , można wygrać aniołka na ścianę ;)
    www.anieliskoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. powinnaś zainwestować w jakieś zwykłe botki. dobrze też z szarawarami wyglądają:)
    ale h&m nie poszalał z tym motylem:D w sklepie po 4zł można taki kupić:D wielkość i kolory do wyboru.
    Ale patent sam w sobie dobry:)

    a i widzę nie słabnącą miłość do turkusu:))

    stała czytelniczka i męczycielka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a widzisz, jakich ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :D
    informuj na bieżąco :D
    prześlcznie ci z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jo.asia: mam :) turkusowe sandałki, ale to jeszcze nie ta pora. Tymczasem posiadam 2 pary czarnych balerinek, które na deszczu totalnie przemakają :@
    Przypinki cały czas noszę, nie odpinam ich w ogóle :)(/oko Horusa, i 2 koty: filotewo-różowa przypinka oraz czarny kot na czerwonym tle :))

    TARA: Jak najbardziej na poważnie :) Suknia już wybrana :)

    Ania: Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a po ile ten pierścionek ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... szukając czegoś dla siebie chodzimy chyba po h&m podobnym szlakiem ;-) Biały też mi się spodobał ;-) U Ciebie w wydaniu bardzo kolorowym, ślicznie! :-) Za motylkami biegam z aparatem ale takiego nie spotkałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>