poniedziałek, 24 maja 2010

Tribal trend again

Moja szafa w przeważającej ilości sympatyzuje z afrykańskimi klimatami. Cały urok tych stylizacji tkwi w 80% w dodatkach. Rzadko zdarza mi się rezygnować z kolczyków, ale czasem wystarczające jest to, co dzieje się poniżej linii szyi i na nadgarstku. Postanowiłam więc na tym poprzestać, co by nie uzyskać efektu pouwieszania się błyskotkami niczym bożonarodzeniowa choinka. Główny akcent tej stylizacji skupiony jest na bransoletach. Szalenie spodobało mi się połączenie czarno-białych wzorów z mocnym czerwonym kolorem. Dla podkreślenia tego efektu dodałam jeszcze czerwony wisior. Muszę przyznać, że wyjątkowo zadowolona jestem z efektu końcowego :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fot. By sis Sinda :)

top: H&M (znacie go z tego zestawu)
bransolety: H&M - fashion against AIDS
wisior: hand made by me :)
szal: lump


19 komentarzy:

  1. świetnie !
    Genialne włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim stylu ,chyba nie ma niebezpieczeństwa przeładowania dodatkami:))
    one są po prostu niezbędne!!
    wyglądasz pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja jestem zachywcona!
    świetna kreacja, naprawde, Jedna z lepszych w Twoim wykonaniu
    Powinnaś częściej zakładac opaske i pokazywa cte piekne warkoczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz!!! bransoletki są super, widziałaś też te naszyjniki z motywami afrykańskimi z tej kolekcji? Bardzo by do Ciebie pasowały=)
    a w Indyjskim na św. Filipa jest dla Ciebie super sukienka. ja się niestety nie wcisnęłam, ale fajnie by było jakby znalazła godną właścicielkę=)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie świetne, brawo dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wszystko wygląda ;)i ta nuta czerwieni :)

    Aaa apropos imienia ja często miłam do czynienia z Dagmarami ;) w mojej klatce schodowej mieszkały jeszcze dwie, i w sąsiedniej 3-cia ;)
    A znasz książkę "Dag, córka Kasi" ? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie super-a bransolety to chyba sama kupie, ale ja bym zrezygnowała z szaliczka i włosy spięła w prostego kucyka albo koka

    OdpowiedzUsuń
  8. ŻuŻu - Widziałam, widziałam :D W orient express? A co to za sukienka? Maxi? Jakiś konkretny wzór? Ehh... i tak spłukana do 10tego jestem :/

    Dag-esz - Na pomysł nadania mi tego imienia wpadła ciocia czytając jakąś gazetę :). Ciekawe jaka inna Dagmara przyczyniła się do takiej popularności tego imienia w Twojej okolicy ;). Nie czytałam. A kto jest autorem?

    Baglady: Nie wiem, czy jeszcze trafisz na te bransolety, bo ta kolekcja jest tylko w 2 sklepach w całej Polsce w ilości ograniczonej.
    Jak patrzę na ten zestaw, to nie zrezygnowałabym z niczego, ani z szalika, ani z tej fryzury ;P.

    OdpowiedzUsuń
  9. jesli byly w krakowie to tym bardziej w warszawie będą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lilian Seymour Tułasiewicz - autorka ;) bo ja mam dzięki tej książce te imie ;) mamie się podobała, a jak kiedyś wlazłam na jakieś forum co Dagmary się wypowiadły to niemalże każda pisała, że dzięki tej książce ma to imie :) polecam przeczytać (jakbyś wlazła na mego bloga - zaklinaczka wnętrz - to na samym dole jest fragment tej ksiązki ;) jest jeszcze druga część, tylko nie pamiętam tytułu, ale nie podobała mi się :( strasznie przygnębiająca, ale warto przeczytać ;) Dobranoc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten sam top z H&M, także jak widać, kupowanie w tym sklepie może być przyczyną spełnienia czarnego scenariusza ujrzenia swojego lustrzanego odbicia w innej dziewczynie na imprezie :P Mimo to, kupować tam i tak będziemy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja w plenerze :)
    Poza tym uwielbiam koty!

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie powinna być maxi, rozmiar S został. wygląda tak: góra to czarna bokserka, dół biało-czarny we wzory takie jak na Twojej bluzce z tego posta, zakończony koralikami. I kosztuje 15zł =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo!
    Mogłabyś po krótce napisać, jak udaje Ci się uzyskać taką http://i40.tinypic.com/dowcw0.jpg fryzurę? Pozdrawiam. :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko dobrane w szczegółach, nie rezygnuj z szaliczka, pasuje bardzo, sama wiesz ;-) I zawsze będę to powtarzać, jak dla mnie jesteś wyjątkowa jeśli chodzi o styl i gust, IDEALNIE! :-) Ps. Cudowne zdjęcia! Kwitniesz, promieniejesz szczęściem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żużu: Chyba już znalazła jakąś godną właścicielkę, bo jej nie widziałam jak ostatnio zaglądałam do sklepu :/.

    M.: Robisz koczka warkoczykowego, ja daję pod spód czarną opaskę, żeby się lepiej chusta trzymała i oplatam normalnie chustę wokół koczka, zaczynając od czoła. Końce upycham pod chustę. I tyle :).

    Mirageart: Aj, dziękuję :). Bez chusty byłoby jakoś tak niekompletnie moim zdaniem. A ona tymi ciapkami dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>