środa, 16 czerwca 2010

Pocztówki z wakacji - Władysławowo. Part II.

Wieczorny spacer :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fot. Dagmara Wojtowicz & Mysz

Ja:
kolczyki: allegro
bransoletki: Orient express
chusta: Shiva
spodnie: pull&bear
sandały, top: H&M

Mysz:
koszula: ode mnie :)
lniane spodnie: H&M
japonki: New Yorker

14 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia!!!!
    wyglądasz rewelacyjnie!!!Mysz też:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper! zazdroszczę Wam okropnie takiego weekendu.morze mi się marzy^^
    Widzę, że Erykah i u Ciebie w uszach już;) kupiłaś jeszcze jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo piękne zdjęcia i ubiór, a te kolczyki przepiękne!! cudowny blog, dodaje go z czystą przyjemnością do ulubionych ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia:D a kiedy ten Wasz ślub jak zamierasz sie ubrać? zdradź troszkę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ŻuŻu: Już mnie zaczepiała dziewczyna pewna (kelnerka z baru, w którym się stołowaliśmy) żeby spytać o ich źródło pochodzenia :D. Innych nie kupowałam :). Czekam na przypinki z Erykah :)

    Pati: Dziękuję, bardzo mi miło :))

    Gocha: Ślub na początku października. Może niebawem uchylę rąbka tajemnicy odnośnie mojego stroju :)

    Baglady: My czujemy niedosyt pogodowy zwłaszcza, więc może się jeszcze wybierzemy - zresztą sesję ślubną plenerową planujemy nad morzem zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zielona-karuzela16 czerwca 2010 22:19

    przepiękne zdjęcia i świetne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdjęć i ogólnie wyjazdu,fajnie mieć wakacje od czasu do czasu :-)
    Alternatywny podpis pod drugie zdjęcie,takie skojarzenie..
    "..szła brzegiem jeziora,a fale Świtezi smerały ją po piętach" ;-P

    OdpowiedzUsuń
  9. morze jest piekne! bardzo fajna nowa ciucholandowas podnica. i wlosy - upchane pod chustke czy tez szal wygladaja tak groznie gorgoniasto!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, aż zatęskniłam za polskim morzem, nie byłam tam dawno

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jak jesteś na jednym zdjęciu z Myszem, widać wtedy jaka jesteś malutka i filigranowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!coraz bardziej tęsknie za morzem...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>