środa, 2 czerwca 2010

Przeplatany chustą warkoczykowy kłos - wydanie drugie poprawione :)

Tak jak zapowiadałam prezentuję ulepszoną wersję przeplatanego warkocza. Ta chusta zdecydowanie bardziej pasuje odcieniem do sukienki i jest na tyle długa, że mogłam ją na 3 razy przepleść. Szczerze powiedziawszy nie lubię siebie w gładkich fryzurach. Praktycznie nigdy nie chodziłam w kitce i kokach. Warkoczy też za często nie robiłam. Źle się czuję z takimi "przylizanymi" włosami. No ale warkoczykowy warkocz to co innego ;). Za jakiś niedługi czas będę musiała rozpleść warkoczyki :,(. Przeraża mnie ta myśl totalnie. Nie mam pojęcia, co z włosami zrobić (???). Grzywka obecnie sięga mi za nos, więc może jakoś będzie się dała za ucho założyć ;) - ma taką nadzieję :].

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

14 komentarzy:

  1. ta wersja calosciowa bardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. wydanie drugie zdecydowanie lepsze:) chyba też dobrze zrobiło oddzielenie pantery od pantery czarną koszulką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, alez ty jestes ladna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami zazdroszczę doplatania sztucznych włosów, bo od początku moich dredów marzy mi się taki warkocz :) Ale jeszcze trochę muszę poczekać zanim urosną mi moje i w końcu będę mogła też takiego zrobić :P Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, dzisiaj zdecydowanie bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny warkocz!!!
    a Twoje naturalne włosy też są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wolałam ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy: Ehh, co ten makijaż potrafi zrobić z człowiekiem ;).

    Też mi się ta wersja bardziej podoba, głównie dzięki temu, że chusta jest zgrana barwą z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fryzurka! :-) Sukienkę też bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>