niedziela, 11 lipca 2010

Przypinki z Erykah Badu :)

Nie pokazywałam jeszcze przypinek z Erykah :). Dotarły do mnie już jakiś czas temu. Prezentują się ładnie przypięte do kamizelki. Od paru miesięcy noszę się z zamiarem uczynienia sobie T-shirtu ze zdjęciem Erykah (tym z przypinki na górze). Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda go zrealizować :). Co do zestawu - panterka powraca w zdwojonej ilości. Wzory niemal identyczne, więc się nie gryzą ;). Spodnie (pokazywałam je m.in. tu) przypadły do gustu Myszowi, który nazwał je wdzięcznie "dupozwisami" :).
Z mniej wesołych rzeczy: rozpoczynam dziś rozplatanie warkoczyków :,(. Nie mam pojęcia, co z włosami zrobić, zapuszczana grzywka sięga mi pewnie do brody gdzieś. W każdym bądź razie farbuję włosy na rudo :) (Castingiem).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Przypinki: allegro
spodnie(plus moje przeróbki), chusta: Shiva
top, kamizelka(plus przeróbki): lumpeks



10 komentarzy:

  1. Ładne te przypinki. I wogóle ten zestaw mi sie podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie cierpię rozplatania, czuję się potem taka łysa, mam za lekko i za mało na głowie
    za to po pierwszym myciu zawsze cholernie fajnie kręcą mi się włosy jakby cieszyły się z uwolnienia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brązy w całej palecie ich odcieni. A Tobie w nich szczególnie do twarzy. I z Erykach oczywiście! :)
    Antica

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ podobasz mi się dziś w tym zesatwie.!
    Dupozwisy są genialne.
    A Twoja figura wspaniala.
    Uwielbiam takie filigranowe chudzinki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u jakieggo sprzedawcy na allegro kupiłaś te przypinki??
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Casting bardzo szybko się zmywa,z niektórych włosów już po tygodniu lub dwóch,jeśli chcesz mieć takie rudo-rude zdecydowanie polecam Garniera 100% color -złocisto-miedziany blond oraz czerwona miedź.Ja osobiście mam włosy do polowy pleców i robię taki mix tych dwóch farb -całe opakowanie miedzianego blondu+ polowa opakowania czerwonej miedzi i wychodzi coś takiego http://img30.imageshack.us/i/35601444.jpg/

    pozdrawiam Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te spodnie:) wyglądasz w nich świetnie.i przypinki mi sie podobają. dla mnie tylko trochę za brązowo
    A ja nabieram ochoty na warkoczyki, nie mam tylko pojęcia czy by mi pasowały...

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie nie mogę się już doczekać efektu końcowego. :) Świetnie prezentuje się kamizelka z panterką i przypinkami. A co do marzenia o bluzce, to trzymam mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie spodnie mi się strasznie podobają....

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia: marc-marc

    Aga: A dziękuję, a ja właśnie wróciłam z drogerii z dwoma farbami. Zdecydowałam się jednak na Loreal P50 (intensywny bursztynowy kasztan) http://www.moda.na14.pl/sklep/files/fp50.jpg, bo bałam się, że po paru myciach z Bursztynu (Casting) zostanie mi pomarańczowa marchewka na głowie. Rude się niestety szybko zmywają :/. Mam problem ze znalezieniem mojego wymarzonego rudego, bo poszukuję czegoś pomiędzy hmmm... rudym a miedzianym kasztanem (?) a nie tycjanowo-marchewkowego ;). W takim jasnym odcieniu się w ogóle nie widzę ;). Jutro farbowanie. Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający :).

    odpoczywalnia: Nie przekonasz się o tym, dopóki nie spróbujesz :D.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>