wtorek, 27 lipca 2010

"Szafiarki bawią się modą" - sierpniowy numer Claudii

Od poniedziałku, bodajże, można znaleźć w kioskach sierpniowe wydanie Claudii. A w nim artykuł o szafiarkach. Jego bohaterkami jest 5 blogerek: Julia, Paulina, jeszcze jedna Paulina, Katarzyna i ja :). W tym momencie na liście Polskich Szaf jest ponad 340 blogów. Zapewne z nastaniem wakacji ta liczba sporo wzrosła. W związku z tym nie nadążam za ogarnianiem wszystkich i wyłapywaniem tych godnych uwagi. Przyznaję się, że jestem trochę szafiarską ignorantką ;). Dzięki temu artykułowi dowiedziałam się o istnieniu blogów wymienionych powyżej dziewczyn :).

Poniżej fragment artykułu :)






23 komentarze:

  1. No nieźle - "karyjera" jak u baglady - gratulacje:) Na pewno kupię ten numer!

    OdpowiedzUsuń
  2. kupilam oczywiscie!bardzo ładnie to wygląda na papierze. i ja tez czesci dziewczyn w ogole nie kojarzę niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowsko :))

    Ja kojarze (poza Toba) dwie dobrze, jedna jako taka a a o jednej nie mialam kompletnie pojecia :) To chyba swiadczy o tym ze tez jestem "nie-szafiarska" mimo, ze staram sie byc na biezaca z PS ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i mówiąc szczerze - dla mnie jesteś number one wśród pozostałych dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam,przeczytałam,podobało mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kojarzę tylko jednej z dziewczyn. postaram się jak najszybciej przeczytać ten artykuł;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to lecę do kiosku!!! :D
    gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Chociaż mnie nie pasuje nagłówek, tzn nie uważam, że Ty bawisz się modą, tylko raczej bawisz się stylem a tym co akurat jest na topie pewnie nie zaprzątasz sobie głowy (i to bardzo na plus). Bo chyba nie zrezygnowałabyś z szerokich spodni i spódnic maxi, gdyby były passe, nieprawdaż? ;) Szafiarskie "zabawy modą" kojarzą mi się bardziej z nastolatkami, które wciąż poszukują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej to dobrze! Ciuchów masz w bród i szczęścia łut. Przed Tobą sława, wieczna zabawa... Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu się doczekałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam! bardzo ciekawy artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam przyjemność przeczytać ten artykuł i muszę przyznać, że twoja postać zaciekawiła mnie najbardziej . Na tle reszty wspaniałych dziewczyn wyróżniałaś się orginalnością i niesamowitą umiejętnością doboru kolorów . za nieduże pieniądze potrafisz się ubrac jak ikona mody i co najważniejsze masz swój styl . Dzięki tobie odważyłam się w turbanie wyjśc na ulicę . Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za komentarze i miłe słowa :)

    Anonimowy: A to prawda :). Zgodzę się z Tobą. Aczkolwiek w artykule padło zdanie, że nie jestem ofiarą mody :). Gdzieś, kiedyś słyszałam w tv jak jedna ze stylistek powiedziała, że być modnym, to nie znaczy być ubranym zgodnie z panującymi trendami, ale przede wszystkim ubranym tak, by strój pasował do figury. I zdecydowanie zgadzam się z takim pojmowaniem mody :).

    Forgetfulness: Dziękuję za miłe słowa :), choć ikona mody, to zdecydowanie za dużo powiedziane ;). Cieszę się, że mogłam w jakiś sposób zainspirować :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty, polonistka...Cenzurujesz komentarze???

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy: Jak widać :].

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie czytałam, ale godziny są policzone kiedy kupię i przeczytam. Sama marzę by być szafiarką i muszę się na to dobrze przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zaczęłam czytać Claudie. Przeglądając artykuł zaciekawił mnie twój styl ubierania się. Bardzo mi się spodobało. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rano lecę do kiosku :) GRATULUJĘ
    Zapraszam do mnie:
    http://poczatkujaca-narzeczona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten numer, już czytałam ;) W sumie wypadłaś najlepiej ze wszystkich dziewczyn moim zdaniem. Już drugi raz trafiłam na gazetę z Twoim blogiem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. byłam w tesco i przeczytałam. Myślałam ,że dłużej będę tam stała. Jestem rozczarowana. Myślałam, że to będzie wywiad w formie dialogu a tu taka notka... za mało mi :)
    oliwka

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>