piątek, 23 lipca 2010

Toffee & Banana

Próbuję nie wyzionąć ducha w swoim mieszkaniu. Uroki życia na IV piętrze dają się we znaki właśnie w takie upały. Odnoszę wrażenie, że mi się zaraz sufit roztopi nad głową... Moje sąsiadki (córka, mama, babcia) radzą sobie z uderzeniami gorąca przesiadując na chłodnej klatce schodowej w bieliźnie i wprawiając tym stanem rzeczy (czy półnagimi biustami - jak kto woli ;)) w lekkie zmieszanie mojego mężczyznę, ilekroć mnie nawiedza ;). Nie czuję się tak wyzwolona jak one, choć trochę im zazdroszczę ;). Może by tak sprawić sobie dmuchany basen z chłodną wodą na środku pokoju? Tymczasem chłodzę się orzeźwiającą herbatą o smaku banana i toffe z kostkami lodu :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi: stradivarius
top: India shop
bransoleta: Galeria Aruaco

15 komentarzy:

  1. Piękna, zwiewna kiecka. Bardzo lubię Cię z "Twoimi" włosami.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetna kieca, genialny orientalny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. dręczysz mnie tą sukienką:D
    w bieliźnie na klatce schodowej? nie dla mnie, ja się w swoim domu nie obnażam i kryję po kątach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż, podkresla kolor oczu :) Pusiak

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica :D mnie w upalne dni chłodzi wiatrak^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś trzeba się radować w upalne dni Ciesz się że sąsiedzi "katują cię" tylko widokami półnagich ciał Moi od 6 do 22 na max puszczają dicho ;///

    Uwielbiam zdjęcia na tle twojej pięknej ściany w kwiatuszki ;)

    Aluterek

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna bransoletka! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie! Makijaż rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje....masz piękne włosy...

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne włosy, są trochę mokre, czy używasz jakiegoś żelu/pianki/czegoś? :)
    martam

    OdpowiedzUsuń
  11. martam: troszkę są mokre. Używam tylko odżywki bez spłukiwania - Gliss Kur

    OdpowiedzUsuń
  12. Orientalny klimat to jest to, co tygryski lubią najbardziej :). Mistyczna nuta w szafie - gratuluje wysmakowanego stylu, przywodzącego na myśl zapachy egzotycznych owoców i kadzidła. Ja tez lubię herbatę Toffii & Banan albo aromatyzowaną delikatną Wanilię. Na tyle się już znam na herbacie, że wstąpiłam do Klubu Miłośników Dobrej Herbaty na Facebooku. Mody wciąż sie uczę, więc dzięki za tego bloga. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Encore une fois les couleurs du vêtement avec tes beaux cheveux c'est parfaitement coordonné bravo !!!

    Séréna

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>