czwartek, 29 lipca 2010

Turkusu nigdy dość

Ten zestaw noszę ostatnio dość często. Na takie dni jak dzisiaj sprawdza się doskonale. I wcale nie przeszkadza mi to, że tych bufek (czy bombek?) jest chyba w nadmiarze ;). Top to moja miłość od pierwszego wejrzenia, głównie za sprawą tych pięknych haftów wyszywanych czarnymi i turkusowymi nićmi. Zanoszę się z zamiarem skrócenia tej koszulki. Póki co, jej nadmierne "pienie" ujarzmiam czarnym szaliczkiem (?) :), który sprawdza się w tej roli zdecydowanie lepiej niż czarny szeroki pasek. Udało mi się wreszcie zgromadzić zestaw biżuterii niemal jak do kompletu z topem. Najnowszym nabytkiem jest naszyjnik kupiony w jednym z warszawskich sklepów indyjskich :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Spodnie: wyszperane 6 lat temu w lumpeksie :). Mają piękny haftowany stan :).
top, bransoletka: Oh! Calcutta!
naszyjnik: India market
pierścionek, gladiatorki: H&M

34 komentarze:

  1. mnie sie podoba wszystko oprocz butow, a naszyjnik to nawet baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda to prawda:)turkusu nigdy za duzo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko ładnie, ale te buty to jak płetwy wyglądają.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Top i naszyjnik - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. baglady, anonimowy: z perspektywy bociana wyglądają dużo lepiej :)tutaj je trochę lepiej widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hipnotycznie tu dzisiaj... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. top mi się szalenie podoba! pierścionek cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to wszytko dopasowane :)) nawet bransoletka w turkusach oraz czerni. aż głupie i niedyskretne pytanie mi się zrodziło ;p ja mam taką manię, że kolor bielizny też dobieram do stroju;p;p
    a Ty także hołubisz turkus tam gdzie go nie widać :D :D

    oczywiście możesz nie odp a nawet publikować tego komenta. Rozumiem

    oliwia.

    p.s. bardzo rzadko pokazujesz jaką torbę masz do zestawu. Rzuć czasem coś na wizję. Bardzo podoba mi się ta Twoja pomarańczowa.Może jakiś energetyczny zestwik???:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko pięknie, bluzka spodnie i naszyjnik, ale buty nie bardzo, robią takie szerokie palce u stóp

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukłony dla umiejętności doboru stroju i nieodmienny podziw dla turkusu ,choć buty i mi tu nie grają. Wnoszę też o poprawki: "Zanoszę się" "jej nadmierne pianie" "Warszawskich";)

    OdpowiedzUsuń
  11. em. ka. - a dziękuję, nie czytałam wpisu po napisaniu go :]. Co do "piania" - to takie potoczne określenie i nie bardzo wiem, czym je zastąpić :].

    OdpowiedzUsuń
  12. Oliwia: Miałam taką bieliźnianą manię w czasach liceum :D. Jak miałam włosy zaplecione w warkocz, to gumka musiała być również pod kolor :). Teraz pod kolor co najwyżej stanik dobieram, żeby wystające ramiączka nie gryzły się kolorem z resztą.
    Co do torebek - najczęściej noszę czarną :), nie chce mi się przekładać wszystkich dokumentów. Może kiedyś zrobię zbiorczy post torebkowy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. nadal buty mi sie nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  14. top śliczny, spodnie też, ale buty psują wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja buty posiadam i muszę stwierdzić, że na zdjęciach nie prezentują się dobrze, jednak na żywo wyglądają bardzo ładnie (moim zdaniem) no i są wygodne... Wyglądasz ślicznie ! Nemezis

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi sie podoba wszytsko
    buty tez!!!
    uwielbiam turkus i wszytsko co masz na sobie.Te sandały bardzo pasują. Ale kazdy moze miec inne zdanie...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety te buty są fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bastet: jeśli coś Ci się podoba noś to bez względu na to co myślą o tym inni :) Buty mają być wygodne dla Ciebie i to Ty masz się w nich dobrze czuć, dlatego nie rezygnuj z nich, chociaż na pewno są oryginalne i niektórzy mogą uważać je za brzydkie. Pewnie nie raz jeszcze ktoś Ci to powie, ale to Twoja opinia jest ważniejsza. Wyglądasz super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty po prostu nie do tych spodni, gdyż są ściągnięte na dole a obuwie posiada dość szeroką podeszwę. Są jak najbardziej okej, tylko do luźniejszych na dole rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy z godz 12:59: Dziękuję, buty są naprawdę fajne :). I mam w nosie to, że komuś się nie podobają :)(każdy ma do tego prawo). Nie zamierzam ich z tego powodu chować w szafie. W rzeczywistości prezentują się dużo lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Le bleu te vas trop bien, j'aime beaucoup cette tenue bravo !!!

    Séréna

    OdpowiedzUsuń
  22. Błagam Cię Bastet, dobierać sobie kolor ramiączek do stroju? Noszenie bielizny na wierzchu jest zdecydowanie passe i w złym guście, potrafi zepsuć nawet najładniejszy zestaw. Nic mnie tak nie odstrasza jak widok wystających ramiączek od stanika spod bluzek na szeleczkach czy bokserek :/
    Poza tym bielizna to bardzo intymna sprawa i absolutnie nie powinno być jej widać spod ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy: Łołoło... tyle emocji o ramiączka? A Widziałaś, żeby mi gdzieś wystawały? To chyba logiczne, że jak mam żółtą koszulkę na cieniutkich ramiączkach nie założę pod nią różowego stanika:]. Czyż nie ;>? I nie zakładam bielizny pod kolor żeby mi wystawała tu i ówdzie, tylko po to, że ramiączka czasem jednak widać pod koszulką :]], a dobrana pod kolor bielizna nie rzuca się w oczy :].

    Serena: Thank you :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty niestety jak większość niet. W ogóle zauważyłam od pewnego czasu,że ubierasz się bardzo 'kompletowo'. Oczywiście jak sie lubi, ja jednak nie przepadam za tak intensywnym dobieraniem wisiorka do pirścionka, pierścionka do motylka,motylka do tuniczki,tuniczki do spodni itd. Uważam ,że niekiedy warto jest mieć kolor,który zupełnie nie występuje w danym momencie w ubiorze czy dodatkach tak by przełamać pozorną harmonię. Pozorną, bowiem kiedy nosi się kolczyki,wisior,turban,pierścionek,pasek,wzory itd i to wszystko (jak zwróciłam uwagę u Ciebie- często) razem... ciężko nazwać to inaczej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. masz bardzo ciekawy styl, buty mi się szczególnie podobają:)
    Jak będziesz miała czas to zapraszam (sorki za spam) na pocahontasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierścionek śliczny :) Wczoraj miałam go kupić ale nie wiedziałam jaką kupić wersję kolorystyczną i stwierdziłam ze muszę się zastanowić nad wyborem :P:P
    Masz tylko taki czy w innych kolorach też ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Pocahontas: Dziękuję ;)

    Anonimowy: Mam jeszcze fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. GroszkowaSzafa5 sierpnia 2010 22:40

    Byłam dzisiaj w Toruniu i na rynku 'zaczepił' mnie sklep o nazwie "exotic India".:) Od razu skojarzyło się z Tobą.:) Nie powiem Ci dokładnie,co można tam kupić.Na pewno wymyślną biżuterię i szale.:)
    Co do zestawu-wszystko super.Kiedyś też miałam manię turkusu.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie! Turkusu nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te czarne spodnie są świetne, w połączeniu z tą bluzeczką - wyglądasz super. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  31. Good dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przez zupełny przypadek trafiłam na tego bloga i spodobał mi się. Na zdjęciuu z butami gladiatorkami zwróciłam uwagę, że masz zdrowe stopy bez halluksów - a to teraz rzadkość. (wybacz, takie obserwacje to takie "zboczenie" zawodowe medyka ). Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!
    Ala

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>