wtorek, 20 lipca 2010

Worldwide undergound

Wczoraj odbył się kolejny zlot szafiarski w Warszawie. Miałam się na nim również pojawić, ale moje plany potoczyły się inaczej. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie zaprezentować zestawu, który na owym zlocie miał mieć swoją premierę :). Zaniosłam wreszcie t-shirt do drukarni :). Na zdjęciach wypada blado, bo odbija się od niego światło. Jak się spierze, to kolejną koszulkę pomaluję już własnoręcznie farbkami :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: stradivarius
t-shirt: H&M + nadruk
pasek: New Yorker
makijaż: eksperyment z cieniamia do powiek ;)


21 komentarzy:

  1. koszulka wyszła świetnie i bardzo podoba mi się w całości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna spodnica :) calosc meega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszło:) Twoje włosy świetnie współgrają z tą maxi, której Wam niezmiennie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie z kolorem włosów prezentują się wyśmienicie, w ktorym swoją drogą wyjątkowo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ile kosztuje taka usługa ?:) chodzi o nadruk.
    oliwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta: Chyba zacznę częściej cieni używać :) (Myszowi się bardzo spodobało :)). Zdjęcia nie oddają niestety w zupełności efektu (3 odcienie złotego - jeden trochę w rudy wpadał).

    Oliwia: Na własnej koszulce 15zł

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od dawna uwazam, ze nie powinnas malowac oczu na czarno tylko wlasnie na jakies odcienie brazu, rudego-wygladasz tak o wiele ładniej

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanką twojej grzywki. a ten turban/opaska wygląda prawie jak grzywka > czyli dla mnie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. grzebień by się sprzydał...

    OdpowiedzUsuń
  10. Baglady: Tylko, że taki makijaż jest bardziej czasochłonny ;). Tutaj też mam czarne kreski :)

    jak gdyby nigdy nic: Pewnie powrócę do grzywki po ślubie :). Teraz zapuszczam, bo może się przyda do czegoś ;)

    Anonimowy: Na zdjęciach mam jeszcze trochę mokre włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie dopełniają całości ;) Może sprawdź jak będzie z brązowymi kreskami ;) Też mi sie wydaje, że do Twojego (jesiennego?) typu urody delikatniejsze byłyby bardziej odpowiednie. Najważniejsze jednak, żebyś to Ty się dobrze czuła ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta: problem z cieniami jest taki, że mogę je tylko okazyjnie stosować, bo mnie uczulają niestety :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo. a jakie są kryteria. format nie większy niż a4? i coś jeszcze?
    możesz napisać adres gdzie mieści się taki punkt?:)
    oliwia

    OdpowiedzUsuń
  14. oliwia: Ten mój nadruk był formatu A4, ale myślę, że ta kwestia jest do ustalenia. Nadruk robiłam w drukarni przy rondzie mogilskim. Ale w punktach fotograficznych też robią takie rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. O zlocie dowiedziałam się za późno, a miałam już "zaklepany" wyjazd nad morze. Więc też nie byłam. A co do koszulki, to wcale nie wygląda blado. Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, chciałam zapytać jakiej farby do włosów użyłas? (chodzi i o firmę i numer/nazwę)ja lubuję się w takich odcieniach ale mimo wieloletniego farbowania nie odnalazłam swojego jedynego.
    Emma

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci w takich długich rozpuszczonych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Emma: Farba to loreal Feria preference P50. Na zdjęciach wyszedł jaśniejszy odcień niż w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wygladasz z tym na glowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>