poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Sezamie, otwórz się! Skrzynia z bransoletami.

Wiem, że ostatnio rzadko się udzielam na blogu. Na razie nie zanosi się na to, by stan rzeczy uległ jakimś diametralnym zmianom :/. Chciałam w pierwszej kolejności pochwalić się sukienką z poprzedniego posta, ale pogoda jakaś niemrawa - czekam na cieplejsze dni (o ile jeszcze takie nastąpią). Tymczasem postanowiłam się podzielić z wami moją kolekcją bransoletek (na życzenie jednej z czytelniczek) :). Trochę się tego uzbierało przez lata. A zatem: - Sezamie, otwórz się!

Image and video hosting by TinyPic

Wszystkie moje bransolety mieszkają w takim oto pudle :). Póki co, mieszczą się tam wszystkie. Na wypadek gdyby kolekcja się powiększyła, dysponuję jeszcze jednym identycznym pudełkiem ;).

Zacznę może od bransolet z indyjskiego sklepu Oh! Calcutta!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

3 poniżej są z wieluńskich sklepików z biżuterią

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Te 3 kupiłam za śmieszne pieniądze na straganach z regionalnym rękodziełem, które co jakiś czas pojawiają się na placu przy sukiennicach :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Te są ze straganu pod Adasiem :)

Image and video hosting by TinyPic

Te pochodzą ze sklepu indyjskiego "Orient express"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

taka kolorowa - 2 strony :)

Image and video hosting by TinyPic


warszawski India Market

Image and video hosting by TinyPic


kolumbijskie rękodzieło z Galerii Aruaco:

Image and video hosting by TinyPic

Bransoleta z nasion, pestek (?) - generalnie produkty pochodzenia roślinnego: urodzinowy prezent od mojej przyjaciółki :)

Image and video hosting by TinyPic


H&M: Fashion against Aids

Image and video hosting by TinyPic


Pull and bear

Image and video hosting by TinyPic


Ps. To tyle na razie :). Jak znajdę pozostałe, to pewnie dołączę fotki.

24 komentarze:

  1. Wow, spora kolekcja. Az narobilaś mi smaka na takie wielkie, etniczne bransoletki. Zawsze okrutnie mi się podobały, szkoda, że z mojej łapy zawsze wszystkie spadają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne bransolety,wszystkie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką masz lustrzankę?? i jaki obiektyw ;>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! Cudowna kolekcja! Okropnie, okropnie zazdroszczę, choć to takie złe uczucie :D
    Również uwielbiam takie misterne i duże bransolety.

    OdpowiedzUsuń
  5. ..przepiękne bransolety...pokaźna kolekcja...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita kolekcja :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bastet!
    Druga bransoleta urzekła mnie! Oszalałam po prostu! Oszalałam do tego stopnia, że musiałam zostawić swój pierwszy komentarz :)

    Mogłabyś mi pomóc i podlinkować jakieś posty z zestawami, w których występuje owa bransoleta? :) Bo chyba sobie sama nie poradzę...

    Aur!nko

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu nie widziałam tylu pięknych bransolet w jednym miejscu! Niektóre sklepy nawet nie mają takiego asortymentu:D
    Przepiękna kolekcja!
    Oby się powiększała!
    Pozdrawiam
    Dobromira:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezla kolekcja,wszystkie sa piekne,ale naj naj naj 2 i 13 od gory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, zapraszam Cię na mojego bloga z kolczykami. ostatnio dodałam nowe. są ręcznie robione. być może jakieś ci się spodobają. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ZOSTAŁAŚ WKRĘCONA ZAPRASZAM DO SIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  12. adchen: Ale te wszystkie metalowe można przecież regulować :) - wystarczy je mocniej ścisnąć ;). Nawet z chudej łapki nie zlecą :).

    bioły: Aparat Canon EOS 350D, obiektyw Tamron 70-300 :)

    Aur!nko: Pojawiła się w zestawie tutaj i
    tutaj :)Ze wszystkich bransolet najbardziej mi pasuje do tej właśnie sukienki :). Swoją drogą powinna się doczekać odświeżenia na blogu ta sukienka - jedna z niewielu krótkich w mojej szafie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Noooo... W końcu wiem, co to znaczy mieć kocie oczy ze Shreka =)
    Z natury jestem sroką na wszystkie błyskotki, a zwłaszcza (tak, jak wspominałam) na bransoletki.
    Te szerokie są obłędne.
    Właśnie wróciłam z ćwiczeń terenowych w Zakopcu i w tym roku na straganikach (obok pamiątek made in China vel Zakopane) króluje indyjska biżuteria, torebki i szarawary. No ale jako, że sobie portki strzeliłam, to na bransoletki już nie wystarczyło :P
    A bywały naprawdę świetne!
    Pozdrawiam i dzięx ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i wyjątkowe masz te skarby w 'skrzyni' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. są przepiękne....
    chętnie zaopiekowałabym się tym pudełeczkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne bransoletki! Najbardziej podba mi się ta z ziaren (czy czegoś tam innego :D).
    Mam jeszcze jedno pytanie, na inny temat. Jakie sklepy indyjskie w Krakowie polecasz? :)
    Pozdrawiam i podziwiam Twój świetny styl. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Duża kolekcja niezłych "perełek"

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do zabawy w CO LUBIĘ:) Więcej szczegółów na www.madelainefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha! A ja będę inna i nie będę się zachwycać bransoletami :P ale... pudełkiem :) Super jest :)
    Gdzie go kupiłaś ? A może wiesz gdzie mogłabym kupić pudełka w etniczny wzór ?

    Bea

    OdpowiedzUsuń
  20. tinah: Aj tam, trzeba była faceta naciągnąć na te bransolety ;) A tak będą Ci się śniły po nocach ;).

    Ania: W zasadzie w Krakowie mamy 3 rodzaje sklepów indyjskich: Oh! Calcutta! (Św. Anny i Królewska(?)), Shiva - pełno ich wszędzie i Orient express (na Filipa i koło Małego Rynku).

    Bea: Pudełka akurat przytargałam z pracy :), więc niestety są nie do zdobycia. Ikea co jakiś czas wprowadza nowe wzory kartonowych pudełek. Śliczne mają takie wyplatane a la wiklina. Pewnie się kiedyś sama w takie zaopatrzę :).

    OdpowiedzUsuń
  21. No niestety był to wyjazd uczelniany, więc nie było kogo naciągać ;)

    A poza tym studenckie kieszenie na koniec wakacji nie tylko świecą pustkami, ale nawet te świecące pustki pochłaniają jak czarne dziury :D

    Kramikowi sprzedawcy mówili, że sprowadzają produkty z hurtowni w Katowicach, więc sądzę, że w niektórych India Shopach towar będzie identyczny. Niestety Poznań jest ubogi w tego typu placówki...

    Morał z tego taki, że wkrótce trzeba wybrać się na zakupowy wojaż =D

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Trafiłam na Twój blog zupełnie przypadkiem szukając ciekawego sposobu na wiązanie chusty... i muszę stwierdzić, że bardzo tu u Ciebie miło i jakoś tak przytulnie... Twój styl jest świetny... znalazłam parę inspiracji, które mogę w ten czy inny sposób wykorzystać u siebie... Pozdrawiam Cieplutko... na pewno jeszcze nie raz do Ciebie zajrzę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochane Dziewczyny, droga Bastet

    a ja się wczoraj natknęłam na dwa fajne miejsca w sieci - szerokie bransolety ma www.jakarta.com.pl
    a w ogole bransolet mnogość www.radhashop.pl

    miłego szperania :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>