sobota, 14 sierpnia 2010

Turban i kolor pod kontrolą

Pomęczę was jeszcze tą maxi dress :). Chustę kupiłam parę miesięcy temu i nie sądziłam, że tak świetnie skomponuje się z tą sukienką :). Żeby jednak całość nie zlała się w jedną plamę przełamałam ten zestaw turkusowo-zielonym topem (ciężko jednoznacznie stwierdzić jaki to kolor). Jakoś częściej chodzę teraz w rozpuszczonych włosach, ale bywają takie dni, że mam zachciewajkę na turban :). Ostatnio zaczepiło mnie parę pań z jego powodu. Jedna poprosiła o zademonstrowanie sposobu wiązania :). Uderzona tym pytaniem o mało co zaczęłam zrywać chustę z głowy w celu demonstracji, ale w porę sobie uzmysłowiłam, że jestem w miejscu publicznym ;). Informuję więc dla przypomnienia, że instrukcja wiązania turbanu (a la Nefretete) znajduje się na moim blogu w etykietach ("na skróty") w zakładce -> instrukcje. W razie problemów proszę pytać :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi: Od Baglady :)
top: h&M
chusta: Oh! Calcutta!
pasek: New Yorker

17 komentarzy:

  1. Zestaw wygląda świetnie,jeszcze jakbyś gdzieś swojego turkusowego kwiatka (chyba H&M-owy?) doczepiła byłoby fantastycznie.

    Jako megamaniak bransoletek czekam na jakiegoś posta, w którym pochwalisz się swoją kolekcją =D

    3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw wygląda świetnie, a jakbyś doczepiła swojego turkusowego kwiatka (chyba H&M-owy?) byłoby fantastycznie.

    Jako megamaniak bransoletek czekam na posta, w którym pochwalisz się swoją kolekcją ^^

    3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...max ma śliczne kolory...super te Twoje turbany...

    OdpowiedzUsuń
  4. maxi świetna! zestaw mi się podoba, jakiś taki energetyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Pięknie zamotałaś turban. :D
    Ostatnio analizowałam Twój poradnik wiązania turbanów ale po pierwsze: długa droga przede mną a po drugie moje włosy są ciut za krótkie chyba do tego. Niemniej jednak będę próbować dalej, jak odrosną to może się do tego czasu nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeej ale ładna ta chusta. Idealnie Ci podpasowała do kiecki :P

    oliwka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham turbany. Ten zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, łady i kolorowy zestaw :) Podoba mi się ale w sumie nie o tym chcę pisać.
    Jestem pełna podziwu za konsekwecję :) Uwielbiam styl etniczno - orientalny ale w mojej szafie znajdują się też rzeczy w całkowicie innym stylu... Czy nie kupujesz ubrań w innym stylu bo ci się nie podobają czy poprostu chcesz być konsekwentna ? MOże jest jeszcze inny powód ?

    Serdecznie pozdrawiam
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowa od kwiatka: A wiesz, że zanim wyszłam z domu to doczepiłam sobie do koszulki nie kwiatka, ale amarantowego motylka :) (identyczny jak ten, tylko w innym kolorze właśnie.
    Rozważę propozycję pokazania kolekcji :).

    Bastamb, Ksenia, oliwka, itshardtosay, Antica: Dziękuję :)

    Saihqiba: Bez koczka jakiegoś turban jest niestety mało stabilny. Spróbuj może dać pod spód jeszcze jedną małą, cienką chustę i dopiero na tej bazie formować właściwy turban :).

    Bea: Zwyczajnie mi się nie podobają :). Jak coś kupuję to zazwyczaj z myślą o tym, czy to będzie pasowało do mojej garderoby. Nie kupuję takich rzeczy, które wymagają kompletowania nowej garderoby. Wybredna jestem pod tym względem. Dane ubranie musi mnie naprawdę zachwycić wzorem lub fasonem, żebym sięgnęła po portfel :). Ale mam parę ciuchów w szafie sprzed paru lat, które teraz rzadziej noszę i są niezupełnie w stylu etniczno-orientalnym. Może kiedyś pokażę taki "bastetowy skok w bok" ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna jest ta maxi ;) jak nie znoszę różowego tak tą kieckę z chęcią bym założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam problem z każdym rodzajem turbana, po prostu nie umiem. No co, może nie jest mi przeznaczony. Super ten kolor w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, choć dla mnie mistrzynią etnicznych klimatów i turbanów jest baglady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. really beautiful and cultured x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrony majstra na piątkę, pięknego ślubu i udanego pożycia małżeńskiego ;p z okazji urodzin:)
    oliwka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa dni temu pojawiłam się w DaGrasso, i czekając na pizzę sięgnęłam na ich półkę z prasą, napotykając egzemplarz sierpniowej Claudii. I patrzę, a tam artykuł o szafiarkach i jedna z wymienionych to Ty :) fajniusio!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>