poniedziałek, 13 września 2010

Jak kocha, to poczeka :) - odcinek II

...zdaje się, że to będzie moje szafiarskie motto ;) i chyba najrozsądniej będzie jak umieszczę je gdzieś na portfelu, żeby na mnie łupało oczami, ilekroć postanowię go wyjąć z torby ;).
Pisałam kiedyś o szarawarach w panterkę, które czekały na mnie grzecznie, aż do wyprzedażowego sezonu :). Tym razem będzie o sukience, którą poznaliście przy okazji ostatniego wpisu na tle kocich drzwi. O tak! Mam kota na punkcie wszelakich afrykańskich wzorów. A jeśli są w dodatku w moich ciepłych odcieniach, to doprawdy nic nie jest w stanie mnie powstrzymać od rzucenia na wypatrzony ciuch magicznych uroków ;). Sukienkę ujrzałam w warszawskim New Look'u (jaka szkoda, że w Krakowie go nie mamy :,( - tyle tam pięknych długich sukienek, że nie wiadomo gdzie oczy podziać!). Zauroczyła mnie wzorami przypominającymi trochę te z moich etnicznych szarawarów. Przeceniono ją na 80zł - chwilę nad nią podumałam i stwierdziłam, że mnie na nią nie stać :( (ale urok rzuciłam ;P). Choć niektórym trudno w to będzie uwierzyć - rozsądek wziął górę nad szafiarskim zachwytem ;P. Dobrze mieć jednak szafiarskie znajomości tu i ówdzie ;). Czujna Baglady dała mi znać, że pogłębili przecenę o kolejne 50% i tym razem nie mogłam sobie odpuścić takiej okazji :)).

Ani się człowiek obejrzał, a tu się chłodno zrobiło. Do tej maxi noszę najczęściej takie właśnie bolerko. Całe plecy ma wyszywane cekinami i koralikami w różne orientalne wywijasy (dorzucę zdjęcie na dniach). Co do biżuterii - znowu przypadkowy komplet ;). Pierścionek jest prezentem od siostry, kolczyki kupione na wyprzedaży w SIX.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Maxi: New Look% - (z podziękowaniami dla Baglady :))
bolerko: Orient express - 10zł :)
kolczyki: % SIX
pierścionek: prezent od siostry :)

8 komentarzy:

  1. piękna sukienka no i pasek rewelacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam ten pierscien,ale oczko wylecialo:/

    OdpowiedzUsuń
  3. jednak włosy zmieniają wygląd człowieka...
    w warkoczykach wyglądałaś zupełnie inaczej(nie lepiej czy gorzej tylko inaczej),ale fryzura z poprzedniego posta...te loki...opaska...po prostu bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie...tak spokojnie i refleksyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki i pierścień genialne. Sukienka ma świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten Lokua... Jego głos wywołuje u mnie drżenie każdej cząsteczki, kąciki ust samoczynnie unoszą się w górę a oczy błyszczą.
    Dwa lata temu byłam na jego koncercie. Grał razem z Boną i Toto, ale dla mnie to jego obecność na scenie była jak najbardziej wyczekiwany souvenir.

    pozdrawiam i dziękuję za przywołanie niezwykłego wspomnienia tą muzyką

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga szafiarko! Pewnie korzystasz już z programów partnerskich na w Twoim blogu. Nowością na polskim rynku jest NETSALES. Możesz zarobić pieniążki na nowe ubrania/gadżety poprzez umieszczanie reklam na swoim blogu.

    Więcej informacji u mnie w notce, bądź od razu możesz zarejestrować się na tej stronie wchodząc pod adres :
    KLIKNIJ TUTAJ ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. asikowy: aż mnie kusi, żeby sobie zrobić taką afro czuprynę, ale Mysz, pomimo iż mu się ta fryzura równie podobała, woli abym pozostała przy swoich długich włosach :)

    sroka: Lokua jest niesamowity! Moje dwie siostry były na tym kocercie :D. Przywiozły płytę z autografami (Bono, Toto i Lokua) :D.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>