poniedziałek, 20 września 2010

Jaką masz sylwetkę?

Dostałam dziś maila zachęcającego do skorzystania z nowo powstałego serwisu jakasylwetka.pl.
Przy pomocy profesjonalnego programu określającego dokładnie naszą sylwetkę każda kobieta dowie się jakie ma atuty i jak je odpowiednio wyeksponować oraz jak ukryć mankamenty swojej figury.
W sumie w internecie stron poświęconych temu zagadnieniu jest sporo, więc nie spodziewałam się niczego odkrywczego. A jednak zostałam mile zaskoczona wynikami analizy.
Nie przeczytacie w niej, że macie figurę na kształt jabłka, gruszki czy jakiegokolwiek innego owocu. Program potraktuje was wyjątkowo indywidualnie :). Tak więc zachęcam do skorzystania z serwisu :).

Poniżej wyniki mojej analizy :).
Zgodność z prawdą niemal w 100%
Cieszę się również, że potrafię sama dobrać odpowiedni fason ubrań do własnej sylwetki. Ufff... nie muszę robić żadnego rewolucyjnego odświeżania szafy ;).

Wynik analizy

Jesteś średniego wzrostu.

Masz drobną budowę ciała.

Twoje ręce są odpowiedniej długości w stosunku do wzrostu. Zazwyczaj nie masz problemu z zakupem odzieży z długimi rękawami. Nie musisz optycznie skracać ani wydłużać swoich rąk, dlatego w zasadzie każda długość rękawa będzie dla Ciebie odpowiednia

Długość Twojej głowy jest proporcjonalna w stosunku do wzrostu. Każda fryzura, nakrycie głowy będą odpowiednie dla Ciebie, gdyż nie musisz optycznie poprawiać wielkości swojej głowy.

Twoja szyja jest proporcjonalnie krótka (w stosunku do całej sylwetki). Krótka szyja zdecydowanie nie lubi golfów, półgolfów, wysokich stójek, zapięć wysoko pod szyją, małych dekoltów, biżuterii w formie krótkich naszyjników, obróżek przylegających do szyi i włosy - zdecydowanie krótkie. Długie kolczyki wydłużają szyję!

Masz wysoko położoną talię. Wysoko położona talia oznacza, że masz krótki tułów i możliwe (ale niekonieczne), że masz długie nogi.
Jeśli nie chcesz skracać nóg, to chociaż nie skracaj tułowia. Noś paski na wysokości bioder, dłuższe swetry i płaszcze, odcinaj tyłów i nogi kolorami i poziomymi paskami. Unikaj wszystkiego, co podkreśli Twoją talię, która najczęściej w takich przypadkach znajduje się tuż pod biustem.


Gratulujemy! Twoje nogi mają idealną długość. Nie musisz optycznie ich wydłużać ani skracać odpowiednimi fasonami ubrań czy obuwia.

Twoje ręce i ramiona są bardzo szczupłe. Jeśli chcesz podkreślić tę część swojej figury, to pamiętaj, że topy bez rękawów, topy z ramiączkami łączonymi na szyi lub bez ramiączek skierują uwagę na Twoje ręce. Jeśli nie chcesz optycznie wyszczuplić już szczupłych rąk i ramion, unikaj żakietów, bluzek o rękawach 3/4, kończących się w najwęższym miejscu przedramion.


Twoje nogi są szczupłe na całej długości. To Twój wielki atut! Możesz bezkarnie nosić delikatne szpilki, buty z paseczkami wokół kostki, opinające biodra spódnice, spodnie rybaczki czy legginsy. Spodnie o prostych nogawkach lub rurki podkreślą zgrabne nogi.

Twój brzuch jest całkiem proporcjonalny, średni. Być może masz urocze, kobiece krągłości w tej części ciała. Jeśli chcesz jednak wysmuklić tę część ciała, pamiętaj, żeby nie nosić spodni biodrówek, nie nosić szczególnie mocno opinających ciało ubrań, nie nosić za krótkich bluzeczek, jeśli masz choć minimalnie zaokrąglony brzuszek. Koszule i sukienki typu empire oraz bluzki z marszczeniami u dołu zakamuflują wystający brzuszek.

Masz sylwetkę rozbudowaną od pasa w górę, ponieważ Twoje ramiona lub biust są szersze niż biodra.

Twoje atuty, które musisz podkreślić:

Masz piękne szerokie ramiona, masz także wąskie biodra. W związku z tym, że jesteś szczupła, różnica pomiędzy szerokością Twoich ramion i bioder jest niewielka. Oznacza to, ze wystarczy kilka drobnych zabiegów, aby zrównoważyć proporcje Twojej sylwetki.

Mankamenty Twojej sylwetki,z którymi sobie poradzisz:

Pomimo, że jesteś szczupła, a kształt Twoich ramion optycznie wydłuża całą sylwetkę, to nie jesteś zbyt wysoka. Twoim biodrom brakuje krągłości. Bez problemu znajdziesz w sklepach rzeczy, w których mieści się Twoja dolna połowa, ale mogą one na Tobie wyglądać płasko. Warto optycznie poprawić kształt bioder, by sylwetce nadać kształt klepsydry.

Idealnie skomponowany strój będzie miał za zadanie:
- optycznie zwęzić ramiona i poszerzyć biodra, aby ich wzajemne proporcje były bardziej zrównoważone
- bardziej zaznaczyć talię

W Twojej szafie muszą się znaleźć:

Suknie - odpowiednie dla Ciebie będą suknie z wąskim dekoltem w kształcie liter V, U oraz w kształcie serca. Ramiączka powinny przebiegać blisko szyi, tworząc pionowe linie optycznie wydłużające sylwetkę. Wybieraj suknie z poziomym zdobieniem u dołu, by zrównoważyć szeroką linię ramion. Powinnaś nosić sukienki gorsetowe lub o linii A, które opinają pas, a dołem się rozszerzają.

Bluzki - nos bluzki kopertowe lub imitujące założenie kopertowe, które utworzą atrakcyjny dekolt. Dekolt przyciągnie wzrok ku środkowym partiom ciała, odciągając uwagę od szerokich ramion. Odpowiednie będą topy z dekoltem w kształcie liter V, U, w kształcie serca oraz kwadratu. Ramiączka topów powinny przechodzić przez środek każdego z ramion - dzieląc ramię na dwa równie odcinki, optycznie zmniejszą jego szerokość. Najlepiej by topy były ciemniejsze od dołu stroju.

Spódnice - ubieraj się w spódnice o linii A, kopertowe, plisowane, krojone z klinów i z godetami - fasony te poszerzą i zwiększą objętość dolnych partii ciała. Możesz także nosić minispódniczki o linii A, które przyciągną uwagę ku Twoim szczupłym nogom, co optycznie wydłuży sylwetkę i nada jej bardziej seksowny wygląd. Pamiętaj jednak, że powinnaś wtedy przesłonić dekolt. Wybieraj spódnice wykonane z grubej bawełny, w żywych kolorach lub z wzorami.

Spodnie i dżinsy - odpowiednie dla Ciebie będą spodnie o obniżonym stanie z szerokim pasem. Wybieraj dżinsy z dużymi kieszeniami na biodrach, na przykład dopasowane spodnie z kieszeniami typu cargo. Dodatkowe zdobienia na linii bioder są jak najbardziej pożądane.

Płaszcze i żakiety - najkorzystniej prezentować się będziesz w dopasowanych żakietach z baskinką, które opinają talię i rozszerzają się w stronę bioder. Możesz nosić czarne żakiety gorsetowe, aby Twoje ramiona wydawały się mniejsze. Wybieraj płaszcze o linii A lub trencze bez zdobień.

Biżuteria i dodatki - noś paski nisko opuszczone na biodra lub szerokie paski zaciągnięte tuż nad biodrami - optycznie poszerzą dolne partie ciała. Powinnaś nosić torebki na długim pasku, które opadają na wysokości bioder, dodając im objętości. Długie naszyjniki złożone z kilku pętli utworzą pionową linie na dekolcie.

Buty - nos szpilki o ostrych noskach w tym samym kolorze co reszta stroju,które optycznie wydłużą Twoją sylwetkę - im wyższe szpilki, tym lepiej. Możesz także założyć buty o bardziej śmiałych fasonach.

15 komentarzy:

  1. "W ostatnim kroku, będziesz musiała wysłać sms, aby otrzymać wynik analizy Koszt SMS to 19,00 zł netto."

    Jaaasne.

    OdpowiedzUsuń
  2. także dostałam zaproszenie do mierzenia i jestem bardzo ciekawa, po Twoim wpisie skręcam się z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda tylko ,że za SMS-a 23.18 zł brutto:(
    chyba,że coś pominęłam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to niesprawiedliwe!!
    masz lepsze wyniki!!
    ide płakac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko, ze nie dodałaś, że wynik tej analizy kosztuje 23 zł ;-/. Niepotrzebnie straciłam parę minut, cóż bywa. Za taką cenę się nie opłaca, powinnaś napisać, jak to na prawdę wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam wszystkich. Byłam całkowicie nieświadoma kosztów. Miałam akurat możliwość przeprowadzenia analizy za darmo.
    Faktycznie cena bardzo wygórowana :/.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wrazenie, ze zrobiono was w konia.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, ale z krótkimi włosami to ja sobie Ciebie nie wyobrażam=)
    jutro i ja będę się mierzyć...23 złote? olaboga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny! Do właścicielek niektórych blogów rozesłałam kody dostępu w celu zebrania opinii na temat działania programu, wyników itd. I miały możliwość zrobienia analizy bezpłatnie w celu przetestowania produktu.

    Generalnie analiza jest płatna (jak zauważyłyście), jest to zaznaczone na stronie głównej.

    Czy 23 zł to dużo czy mało to już jest sprawa indywidualna każdej z Was. Ja zajmuję się analizą kolorystyczną, analizą sylwetki, wspólnymi zakupami z klientkami itd. itp. I klientki, z którymi robię taką analizę (tyle, że ja ją robię, potem omawiam wyniki) płacą kilkaset zł za informacje, które można otrzymać w serwisie sporo taniej.

    Nie chce się za bardzo tłumaczyć, bo nie o to chodzi, ale:
    1. Informacje wynikowe sa bardzo szczegółowe i wyczerpujące + zdjęcia fasonów ubrań pasujących do sylwetki.
    2. Operator sms niestety zżera 55% kwoty.

    Stąd też serwis jest płatny i taka akurat cena.

    Mam nadzieję, że informacje ogólnie dostępne w serwisie są równiez dla Was przydatne i że generalnie serwis Wam się podoba.

    Dziękuję za wszystkie opinie - są one dla mnie bardzo ważne.

    Pozdrawiam
    Justyna Jazgarska
    j.jazgarska@jakasylwetka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też dostałam kod. ale jak zobaczyłam ze mam mierzyc rozpiętośc ramion to zrezygnowałam z dalszej cześći. leniwa jestem i taka wiedza w sumie mi zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  11. To podaj mi ten kod, chętnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie tylko zastanawiam dlaczego dziewczyny, ktore reklamuja ten serwis nie wiedzialy o oplacie?uwazam, ze to jest nie w porzadku wobec czytelnikow tych blogerek. po co robic tajemnice z ceny uslugi?

    OdpowiedzUsuń
  13. Baglady- po to żeby zarobić:) To strategia psychologiczna, jeżeli już zaangażujesz swój czas, uwagę, odpowiesz na te ileś tam pytań, to głupio będzie Ci potem "pożałować" tych 20 zł za wynik czegoś co i tak już kosztowało Cię kupę czasu i energii.

    Olka

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie było żadnej tajemnicy związanej z opłatami. Nie rozumiem tego zarzutu. Każdy kto wejdzie, to juz na stronie głównej dowie się, że analiza jest płatna x zł.

    Dziewczyny, które dostały darmowe, to właśnie - dostały DARMOWE kody, tak to zostało nazwane.

    Moim błędem było może to, że nie dopisałam (ale do głowy mi nie przyszło nawet, żeby o tym wspominać, skoro - jak pisałam - ni emam nic do ukrycia i na pierwszej stroni eserwisu jest odpowiednie info, nie ma niespodzianki, jak często bywa....) informacji o standardowej cenie, ze nie podkresliłam tego.

    Człowiek uczy się na błędach.

    Pozdrawiam wszystkich!
    Justyna Jazgarska

    PS. Korzystając z okazji chciałam poprosic o kciuki w najbliższą sobotę - staję w szranki z 4 innymi finalistami mistrzostw makijazu kobiety dojrzałej w Gdańsku :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Baglady - nikt nie robi tajemnicy z ceny. Na str. głównej serwisu jest informacja o opłacie. Ponieważ uważam, że tak jest fair, to nie pomyslałam nawet (fakt - człowiek uczy się na błędach) o podawaniu dziewczynom informacji, że dostają darmowy kod, ale normalnie taka analiza jest płatna x.

    Pozdrawiam i przy okazji proszę o kciuki - przydadzą mi się w sobotę, kiedy to będę prezentowac swoje umiejętności na Mistrzostwach Makijażu Kobiety Dojrzałej podczas gdańskich targów Uroda :-).

    Justyna Jazgarska

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>