piątek, 1 października 2010

Co pięć kotów to nie jeden ;)

Wieczór Panieński za mną :)), co widać na poniższym zdjęciu. Obiecywałam wam kiedyś, że przebiorę się za kota, no i proszę bardzo :). Zajęta załatwianiem miliona spraw nie zdążyłam sobie prawdziwych kocich uszu zrobić, ale 2 koczki a la "kozie bobki" ;) też dały radę. Strój kumpeli po mojej prawicy zasługuje na medal! Kot jak się patrzy :). Mrauuuuuuu!
I to by było w tym temacie :).

Image and video hosting by TinyPic

Skoro już udało mi się wygospodarować 5 min na zajrzenie na bloga, co by kurzem nie zarósł ostatecznie, chciałam zachęcić wszystkich do zajrzenia na stronę Reserved - dzieje się tam wiele ciekawych rzeczy, zwłaszcza pod kontem wizualnym. Nie brak również konkursów i takich atrakcji jak 15% czy nawet 20% zniżki na zakupy w Reserved.

6 komentarzy:

  1. Hehehe.. swietny pomysl :)))
    Mam nadzieje ze zabawa byla ok :) I trzymam kciuki przed wielkim dniem :) Chlon kazda chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bastet wygladasz tu pięknie !!!
    jestem w szoku prawie cię nie poznałam !!!! zawsze zachwycasz, ale dzisiaj mnie powaliłaś na kolana :]

    pozdrawiam ciepło, gdyż już chłodno się robi :)
    agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam Kocice!!!
    fantastycznie wyglądacie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię panieńskich:) jakoś nie rozumiem idei.

    OdpowiedzUsuń
  5. kociaki super a kiedy pokażesz sie w dniu ślubu?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>