wtorek, 12 października 2010

Pick-a-boo!!! I see you!

Kolejna koszulka z Reserved. Jak nie przepadam generalnie za bluzkami z nadrukami, oczywiście pomijając te z wszelkimi kocimi wzorami ;), tak ta spodobała mi się szczególnie ze względu na kolor. Będzie pasowała do nie jednej mojej wzorzystej spódnicy. Do szarawarów, jak widać, nadaje się bez dwóch zdań :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Bluzka: Reserved 20%
szarawary: India Market - Wa-wa
baleriny: forever 18
pierścionek: Oh! Calcutta!
chustka: Klimex
kolczyki: nie pamiętam :)

16 komentarzy:

  1. Świetna koszulka. Szarawary z resztą też (cichutko sobie zazdroszczę :D ). Najbardziej jednak podoba mi się... różowy. Mam wrażenie, że do Ciebie to chyba każdy kolor pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest super, podobają mi sieteż kocie motywy ktore ostatnio pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wzorek! to jakaś aktualna kolekcja? szarawary też mi się bardzo podobają, sama się nad podobnymi zastanawiam, choć dla mnie to raczej spodnie na lato...

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie pasuje!
    muszę pobuszować w tym Reserved;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaale ekstra te szarawary ! łał ten motyw pawia... zapiera dech :)
    Muszę się pochwalić,ze wczoraj kupiłam sobie głowę Buddy.. CUDNY XD

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, nie posądzałam reserved o koszulki z takimi nadrukami:)
    mam prawie takie same szarawary, mają chyba tylko trochę więcej zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz! świetny kolorowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. miło, kolorowo, optymistycznie i sympatycznie:)) no ale Bastet..na koszulce widnieje pies:D ;p zobaczysz Twoja Maga się obrazi i zafuczy Cię na śmierć;p

    oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  9. czy w tle 1 zdjęcia widać zdjęcie ślubne? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, pasuje jak ulał, w sumie to na pierwszy rzut oka nadruk wygląda jak pawie oko : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoko-style: Jak najbardziej aktualna :). Co do szarawarów, nie potrafię się z nimi rozstać zimą - najczęściej zakładam wtedy pod nie leginsy i rajstopy.

    Pozytywka: Pawia? Mówimy o tym króliku czy też psie ;>?

    oliwia: Łoj tam pies od razu ;P

    Anonimowy: Wakacyjne :). Ale widniało na zaproszeniach ślubnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodziło mi raczej o szarawary, których kolory od razu skojarzyły mi się z pawiem XD. Naprawdę boskie..

    OdpowiedzUsuń
  13. W czwartek wieczorną porą przyjechałam z Wrocławia do Krakowa na koncert. Podążając korytarzem w Galerii Krakowskiej mignęła mi jakoś dziwnie znajoma sylwetka i co się okazuje? Bastet we własnej osobie :) Szkoda, że nie udało mi się podejść i zamienić kilku słów, bo byłyśmy na różnych poziomach, ale bądź co bądź - było mi niezmiernie miło móc skonfrontować zdjęcia z rzeczywistością. Wyglądasz po prostu świetnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy: Heh! Bardzo mi miło. Co to ja miałam na sobie w czwartek - chyba zestaw z nowszego posta właśnie :). Jak w czerniach, to istotnie w czwartkowy wieczór pędziłam przez galerię :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to zdjęcie za Tobą na szafce.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>