piątek, 8 października 2010

Kolejna kocia koszulka do kolekcji :)

Uderzona faktem, że promocja Reserved trwa tylko do niedzieli popędziłam galopem co koń wyskoczy do galerii, co by zrobić użytek z tej bonowej 20% zniżki :). Zapominalskim przypominam, że wystarczy kliknąć w baner po prawej na górze aby pobrać bon zniżkowy. Moim łupem padła koszulka z kocimi mordkami - kolejna do kolekcji, a jakże! Co prawda nie sądziłam, że kiedykolwiek założę coś w niebieskim kolorze, ale nawet mi się spodobało takie zestawienie kolorystyczne z akcentem rudych włosów i musztardowych butów. Spodnie spodobały mi się tak bardzo, że postanowiłam je kupić, pomimo iż nie było już mojego małego rozmiaru. A co tam, zawsze można 2 zaszewki zrobić ;).

Ps. Ciekawym mojego ślubu donoszę, że trochę poczekacie na zdjęcia i jakąś relację. Ale jak tylko fotograf przekaże mi wyniki swojej pracy, nie omieszkam się podzielić nimi z wami :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spodnie, koszulka: reserved 20%
kolczyki: sklepik w Wieluniu
bransolety: sklep indyjski
buty: Deichman


19 komentarzy:

  1. Nie gratulowałam jeszcze, toteż w tej chwili gratuluję zmiany stanu. Jako żona ubierasz się równie stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć po przerwie =)
    Super kolor Ci wyszedł (jestem całkiem podobnie pordzewiała, ale troszkę za ciemne mi się zrobiły) ^^
    Kocia bluzka b.ładna. Dużo osób mówi o tej wyprzedaży, może i ja skoczę =)

    PS. Rewelacyjna lampka w tle. Dżin z niej wychodzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślubnymi fotami podziel się koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za..za...zatkało mnie na widok twojego pokoju!!! Widzę,że również interesujesz się Indiami.. co ja bym dała, żeby mieć tyle pięknych kolczyków co ty!!
    w dodatku obie uwielbiamy KOTY
    niedawno mi jeden umarł:(
    Oglądam twój blog i oglądam i w końcu coś napisze o strojach: twoje stroje to spora cześć mnie, są folkowe(!), piękne i po prostu cudowne. Niedługo pokażę na moim blogu;)moją jakże wielka pasję do Indii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację z okazji ślubu. Przepiękną masz lampę. Zauroczona jestem nią. Skąd taki skarb? I za ile? A co do ślubu - czekamy na relację z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę obrączkę na palcu :D Czekamy na zdjęcia ślubne :)

    A od siebie chcę jeszcze dodać, żebyś uważała na te buty, bo w zeszłym roku miałam takie same (tak mi się wydaje) i najpierw otarły mi palce do krwi, a później ten kaczuszkowaty obcas zaczał się sukcesywnie ścierać: najpierw pozadzierały się boki obcasa, potem odpadły fleki, a potem to już tylko się skracał-koszmarnie to wyglądało. No i dosyć się ślizgały zimą... Także zachowaj paragon na wypadek reklamacji ;) Ale fakt, że wyglądały naprawdę fajnie :)
    Aur!nko

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wiem...jakoś tak inaczej wyglądasz :D
    a ile koszulka po zniżce ?
    oliwia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie i bluzka! Chyba jutro odwiedzę Re:) A poza tym bardzo lubię oglądać Twoje stylizacje-zestawienia kolorystyczne są bardzo inspirujące:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) KatSzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Heheh a ja tu wpadam codziennie zobaczyc, przeczytac jakies wrazenia czy cokolwiek a Ty tak dlugo trzymasz ta ciekawosc niezaspokojona ;)))
    Zartuje ;)
    Gratuluje Wam bardzo serdecznie i mam andzieje, ze Wasz dzien nie minal az tak szybko, ze wszystko sie udalo i generalnie jestescie i bedziecie dliugo, dlugo szczesliwi :)))

    A do stroju powiem Ci, ze wygladasz tak inaczej niz zazwyczaj ale bardzo Ci ten look pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cealum: A dziękuję :). Co do dzisiejszego stroju Mąż (:))) stwierdził, że nie wyglądam w nim jak przykładna żona i że czuje się bardziej jakby szedł za rękę z własną córką ;P

    tinah: Mi zawsze kolor wychodzi ciemniejszy niż na opakowaniu. Jakoś mi tak włosy kolor łapią, ale potem się spłukuje i po tygodniu już jestem zadowolona z efektu farbowania :)
    Co do lampki - a pewnie! taki miłosny ;) - lampka ma kolorowe folie w środku i daje bardzo klimatyczne światło :D.

    Eule: Sama nie mogę się doczekać tych zdjęć!

    Pozytywka: Dziękuję za miłe słowa :). Na razie nie mam zbyt wielkiego pola do popisu w kwestii urządzenia mieszkania. Tu już ścian nie pomaluje, ani tapety nie położę :/. Ale wszystko w swoim czasie :). Jak kiedyś będziemy mieć swoje własne mieszkanie z pewnością będzie w stylu afrykańsko-indyjskim :).

    Anonimowy: Dziękuję. Lampa ze sklepu NANU-NANA. Kosztowała ok. 200zł.

    Aur!nko: To są tylko moje buty na sezon jesienny. Na pewno nie będę w nich chodziła zimą, bo widać gołym okiem, że na śnieg się nie nadają.

    Oliwia: koszulka 49,90 - 20%zniżki :)

    Erillstyle: Dziekuję za życzenia :). Powiem Ci, że najbardziej stresowałam się samym ślubem. Ale msza była tak piękna i kazanie, jakiego udzielił nam ksiądz, że prawie całą przeryczałam ze wzruszenia :,). Dobrze, że świadkowa miała chusteczki w torebce :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna koszulka...i świetna całość... ładne masz włosy.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, czy kolor to nadal loreal Feria preference P50?

    OdpowiedzUsuń
  13. a będą zdjęcia ze ślubu, miałam nadzieję, że zobaczę Twoją wypracowaną antyczną kreację. No i oczywiście gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :)
    wyglądasz super a spodnie są po prostu bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. gorące życzenia na "nową drogę" od wiernej czytelniczki z Warszawy :) (a buty to chyba za ciemne na nazwanie musztardowymi, chyba, że to kwestia zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie świetne!!! I bluzka też. Gratuluję zamążpójścia. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Bastet, czekam z niecierpliwością na Wasze ślubne fotki :) Cicha podczytywaczka i podglądaczka Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. heheheh :D Ja dokladnie tak samo ;D Glos mi sie lamal na przysiedze, a potem bylo gwaltowne szukanie chusteczek bo mi sie caly czas plakalo ze wzruszenia ;) Fotograf (ktory jest moim dobrym kolega) smial sie ze mna ze jestem pierwsza placzaca panna mloda jaka mial okazje focic ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy: Nie, to już farbka goldwell, jak się nie mylę 6KR.

    Jak gdyby nigdy nic: Będą, będą :) Fotograf każe czekać ponad miesiąc na nie :X. No więc zagryzam wargi i czekam z niecierpliwością :].

    erillsstyle: Heh, pewnie na nie jednym zdjęciu bohaterem będzie chusteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>