poniedziałek, 8 listopada 2010

Moje wielkie grecko-indyjskie ;) wesele

Greckie, bo suknia w iście w greckim stylu, a dodatki w stylu indyjskim :).
Jejku, jejku, jak ten czas szybko leci... Już ponad miesiąc minął, a ja ciągle mam wrażenie, że to było parę dni temu :,).
Najbardziej stresujący dzień w moim życiu! Tyle spraw do spamiętania i załatwienia naraz, że z tego wszystkiego zapomniałam o fryzjerze :D. Miałam dzień wcześniej iść zakręcić papiloty. Przypadkiem nałożyły mi się na siebie w tym samym czasie dwie umówione wizyty - fryzjer i manicurzystka. O fryzjerze przypomniałam sobie podczas dmuchania na paznokcie w salonie kosmetycznym ;D. Nie miałam ani telefonu do salonu, ani maila, a salon już od godziny zamknięty (sam fryzjer nie uznał za słuszne zadzwonić do mnie w celu przypomnienia o spotkaniu :/). Tak więc papiloty zakręcałam dopiero w dzień ślubu. Nie wyszło tak efektownie jak przy próbnej fryzurze. Ale nic to! Tego, co przeżyliśmy z Myszem tego dnia nie byłoby w stanie nic popsuć - ani wichura, ani deszcz, ani śnieg, ani trzęsienie ziemi (ani nawet suknia ślubna, w której nie mogłam wziąć oddechu i bałam się, że nie dojdę do ołtarza z powodu niedotlenienia ;P). Płakałam ze wzruszenia całą mszę :,).
Ciężko mi było wybrać tylko kilka zdjęć :@. A co tam!
A było to tak:

8 rano (nie ma tak dobrze :/ - nie dane Pannie Młodej pospać dłużej ;P) - fryzjer i rozmowy w toku

Image and video hosting by TinyPic

prasowanie ;) - sari

Image and video hosting by TinyPic

Makijaż - samodzielny (na czymś trzeba było zaoszczędzić ;))

Image and video hosting by TinyPic

Założenie sukni ślubnej wcale nie jest takie proste ;). Jak widać w przedsięwzięciu udział brały prawie wszystkie przedstawicielki rodu damskiego :)

Image and video hosting by TinyPic

Panu Młodemu szło łatwiej i z wiatrem ;) (prawie jak John Lennon :D)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Julia na balkonie ;)
- Ach! Gdzie mój Romeo?!

Image and video hosting by TinyPic

- No gdzież on? (Messi i Bojan :))

Image and video hosting by TinyPic

Komu w drogę, temu czas :)

Image and video hosting by TinyPic

- Zostawili mnie... Wrrr...

Image and video hosting by TinyPic

Wszyscy na swoich miejscach, obrączki też, no to zaczynamy :)

Image and video hosting by TinyPic

I jak to się mówi: - po ptokach ;)

Image and video hosting by TinyPic

Uściski, buziaki i gratulacje :,)

Image and video hosting by TinyPic

Sms do Nieba :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No to za nasze szczęście!

Image and video hosting by TinyPic

1, 2, 3; 1, 2, 3, żeby tylko kroków nie pomylić ;)

Image and video hosting by TinyPic

I tańce, hulanki, swawole aż do białego rana!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hah! Najlepsze zdjęcie ze wszystkich!

Image and video hosting by TinyPic

Oczepiny :D . Nie było łatwo zdobyć bukietu Pani Młodej ;D!

Image and video hosting by TinyPic

Moje ulubione zdjęcie :,)

Image and video hosting by TinyPic

I kilka fotek z pleneru:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kreacja szyta z sari wg mojego projektu:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kreacja szyta z sari w całej okazałości

Image and video hosting by TinyPic

Bo ostrożnym trzeba być ;)

Image and video hosting by TinyPic


Fotografie:
Sygnowane znakiem wodnym - Maciej Służenko
Pozostałe: Piotr Nowak

Dzięki Wam za to, że te chwile trwać będą wiecznie!

68 komentarzy:

  1. wyjątkowa suknia :)większość kreacji ślubnych to sztampa i banał:> ale ta na pewno nie!a Ty wyglądasz kwitnąco! :)

    lightseelie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladaliscie naprawde przepieknie:). Wielkie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, tylko ten "bandaż" na głowie...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czaad!!!
    przepieknie wygladałas, suknia, fryzura mniam:D
    najbardziej rozwaliło mnie zdjęcia zaciekawionego kota i psa . Jest mega!!!:D

    Bądźcia jak najdłużej szczesliwi
    cmok cmok cmok:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję...pięknie wyglądacie...suknia piękna....

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudna suknia i cała stylizacja ślubna, wyglądaliście oboje bardzo fajnie i naturalnie :)
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia piękna... też o takiej myśle bo takie bez ramiączek na mó biust sie nie nadaja:/ szkoda ze mam wiekszy rozmiar bo bym od Ciebie chciała odkupic....
    przepieknie wygladaliście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :) zawsze wzruszają mnie cudze śluby :D
    piękna suknia i biżuteria :)
    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Ja i moje 11 kotów życzymy szczęścia nad szczęściami!
    Zdjęcia piękne - wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego :) wygladałas przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje:)
    podoba mi sie - zdjecia oddaly klimat, jak mysle. na zdjeciach w plenerze wygladasz jak nie ty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie!! Piękne zdjęcia, sukienka, fryzura no, kurczę wszystko.
    Bardzo mi się podobało, że Twoja sukienka to nie taka standardowa "beza" (bleee ;/). I fotograf, według mnie, ma genialne wyczucie. Wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna suknia! Wyglądałaś cudownie:)) Moje serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo :D a kiedy dokładnie brałaś ślub? Ja 1 X i ciągle czekam na fotki :/
    Wyglądałaś super, widać, że promieniejesz szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:) pięknie wyglądaliście życzę szczęścia na zawsze:)EM

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, Dodaj proszę zdjęcia sukni z sari, na zdjęciach nie widać jej prawie w ogóle:) a to może byc bardzo ciekawy projekt!
    Pozdrawiam, anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna para, super sukienka i wyjątkowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. miałaś przepiękną suknie! w ogóle byliście piękni! Gratuluję i życzę powodzenia we wspólnym życiu!=)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka! Naprawdę bardzo bardzo ładna no i ty wyglądałaś olśniewająco! Dużo szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. w końcu zdjęcia. tak na nie czekałam. no i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:) Sukienka z ceremonii bardzo ładna ale prawie nie widać tej z sari. Pokaż proszę zdjęcie, na której Cię w niej widać w całej okazałości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądałaś nietuzinkowo!!ślicznie :)Jak widać wszystko idzie połączyć jak się chce i ma dobry gust :P Gratuluję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nazywasz zwierzaki imionami graczy Barcelony? :) jesteś fanką? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Już myślałam, że nigdy nie dodasz tych ślubnych zdjęć!
    Wyglądałaś zjawiskowo! Dekolt sukienki od razu skojarzył mi się z Twoją inną sukienką, w której kiedyś byłaś na Sylwestra. A fryzura, mimo że nie podobała mi się, gdy ją pokazywałaś w wersji testowej, tak teraz uważam, że jest naj jaką mogłaś mieć! Przekonało mnie to zdjęcia, na którym przytulasz chłopca... Piękne loki :)

    Szczęścia życzę :) I uważajcie na w(y)padki :P

    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już myślałam, że się nie doczekam nigdy tych zdjęć!
    Wyglądałaś zjawiskowo! Dekolt sukni od razu skojarzył mi się z inną sukienką, tą co miałaś na Sylwestra :) I muszę Ci powiedzieć, że o ile fryzura nie podobała mi się, gdy ją prezentowałaś w wersji testowej, tak teraz wydaje mi się, że jest najlepsza, jaką mogłaś zestawić z tą kreacją :) A przekonało mnie to zdjęcie, na którym przytulasz chłopca, cudna fontanna loków! :)

    Szczęścia życzę :) I uważajcie na w(y)padki :P

    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. dużo miłości na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego! Pamiętam, jak nam pokazywałaś sukienkę na spotkaniu szafiarek. Ależ to szybko zleciało...Zdjęcia macie takie ciepłe i pozytywne, bez żadnej sztuczności, co się rzadko zdarza w fotografiach ślubnych. Szkoda, że nie widać dokładnie sukni szytej z sari, wygląda bardzo oryginalnie.
    PS.Ja również dałam się zbajerować i i w 2012 zostanę stateczną mężatką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądałaś , wyjątkowa sukienka

    OdpowiedzUsuń
  29. kreacje miałaś naprawdę piękną, ale fryzura kompletnie do niej nie pasuje. wazne jednak, że Ty czułaś się dobrze i wyjatkowo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę rzadko można trafić na tak pięknie ubraną pannę młodą, która nie zrezygnowała z siebie w tym ważnym dniu...

    Wszystkiego dobrego!

    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje gratulacje!!! :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeejuuu, ależ pięknie i kwitnąco wyglądaliście! Wszystkiego co najpiękniejsze!!!!
    A tak wracając do szafiarstwa, to prosiłabym o zbliżenie kolczyków i info, gdzie takie można nabyć:) A z jakich kwiatów miałaś bukiet? Bo też prześliczny!

    Pozdrawiam!
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądałaś, cudo po prostu. Gratulację !!!!!!!!! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  34. No wreszcie się doczekałam! Ta suknia jest fantastyczna! Sama marzę o sukni w greckim stylu.. Te marszczenia są cudne, wspaniale wydłużają sylwetkę.. No czad normalnie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uauuuu!!! Pieknie! No wygladasz posagowo powiem Ci :) 1000% greckiej Bogini ktorej chyle czola :))
    Malzonek tez pieknie sie prezentuje :))
    Super :)
    Jeszcze raz bardzo, bardzo wielkie gratulacje i oby to szczescie i za 30 lat za zdjeciach bylo takie samo :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. na początek życzę Wam ogromu szczęścia i takiej niesamowitej, pełnej dobrych emocji atmosfery jaka była tego szczególnego dnia
    wygladaliście przepięknie i oryginalnie,
    a Twoja sukienka jest bajkowa
    jednym słowem SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bastet! Ale przecież Ty masz na tych zdjęciach dwie różne sukienki! Dlaczego? I dlaczego tej drugiej nie pokazałaś w całości? :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeej, wszystkie zdjęcia są piękne, wyglądają jak z naprawdę dobrego filmu, do którego chce się wracać. Oglądając je odnosi się wrażenie, że całkowicie spokojni ubraliście się w odświętne stroje, poszliście do kościoła i już. Tym bardziej mnie dziwi, jeżeli jestem w stanie sobie to wyobrazić, że potrzeba tak dużo przygotowań. Dla mnie taka szczególnie wzruszająca fotografia to ta czarno-biała, zapinanie sukienki. Szczególnie, że, jak podejrzewam, to to twoje siostry. Suknia najpiękniejsza, jaką w żywocie widziałam! A wspomniany film musiałby być tak cudny, że aż nie prawdopodobny. A jednak! :)
    Szczęścia!

    Nena

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie, cudnie! sukienka powalająca.

    OdpowiedzUsuń
  40. Naj naj naj... Trzeci raz oglądam te zdjęcia i nie mogę się napatrzeć. Będzie część druga, jak na Zdjęciach z wakacji..? Proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zjawiskowo wyglądałaś :)
    Śliczną miałaś biżuterię na zdjęciach plenerowych, gdzie można taką nabyć?

    Pozdrawiam
    En

    OdpowiedzUsuń
  42. moja droga zycze Wam szacunku, zrozumienia, cierpliwosci i wedrowki sciezka zycia w tym samym kierunku. Promieniejecie szczesciem na tych zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję wszystkim za tę lawinę komentarzy z podziękowaniami!
    Jestem ogromnie zaskoczona :).Dzięki! Dzięki! :))

    Anonimowy z godz 8:40: Ja swojej chyba nie sprzedam ;P. Mam zamiar ją przefarbować na jakiś kolor (fiolet?) i uczynić z niej suknię wieczorową :)).

    Sheila: 2 października :))

    Anka: Chyba zrobię jakąś mini sesję w tej kreacji, żeby dokładnie było widać, jak jest uszyta. Póki co wrzuciłam jakieś zdjęcie zastępcze rozwiane wiatrem ;).

    Anonimowy z 16:15: Jedna z moich sióstr jest fanką :D

    A.: Ja się nie widziałam, w żadnym gładkim uczesaniu, a taka burza loków wydała mi się pasować do stylu greckiego. Chłopiec to mój brat :D.

    Anuszka: No to moje gratulacje! Mam nadzieję, że również zobaczymy reportaż na blogu :D.

    Gabi, En: Biżuteria pochodzi ze strony radha shop. Na bukiet składały się białe irysy :).

    A.: Tą drugą miałam na śniadaniu dnia następnego :).

    Agacior: Hah! Rozważę Twoją propozycję ;). Jeszcze nie dostaliśmy wszystkich zdjęć, więc może jeszcze parę wrzucę :).

    OdpowiedzUsuń
  44. najbardziej w Twojej kreacji podoba mi się to, że pozostałaś sobą i nie dałaś się wcisnąć w jakąś halkową bezę i makijaż jak z drag queen show. trzeba mieć na to silny charakter :)
    szkoda, że nie widać dokładnie drugiej sukienki i biżuterii (przepiękna).
    szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdeczne gratulacje z powodu ślubu:) Jestem mężatką od niespełna 5 miesięcy i też mi się wydaje że to było jakby wczoraj.. Wyglądałaś pięknie, sukienka cud - miód:D Jestes przykładem, że Panna Młoda nie musi być ociekającą kiczem bezą! Wiele szczęścia i miłości w małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Game Over. :P Ale śliczna suknia :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję i życzę duzo tego wszystkiego co wydaje się prozaiczne, ale jednak czasami się przydaje: szczęścia, zdrowia i miłości:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana Dagu, dzięki za piękny reportaż. Jesteście superparą! Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nawet nie wiesz jaką radość sprawiają takie zdjęcia. Na prawdę lubię oglądać czyjeś szczęście:) Mimo, że jestem obcą osobą dla was to cieszę się prawdziwie:))

    Szacunek za talent komponowania stroju ślubnego oraz projekt :)

    ALE ALE :D ja chcę obejrzeć z bliska super biżuterię z radha:)) i buty:))jakie miałaś?:)w pierwszym dniu też płaskie ?

    a i garniak Męża super komponuje się do srebrzystych elementów :) lubię zresztą takie błyszczące :>

    oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bastet, Twoje ulubione zdjęcie mówi więcej niż jakiekolwiek słowa. Gratuluję, że dwie połówki odnalazły się i połączyły miłością w całość =)

    PS. Wyglądałaś oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Życia dla pięknej Panny Młodej i przystojnego Pana Młodego:)Oby Wam się darzyło...Niech Miłość będzie z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepięknie, oryginalnie. Wszystkiego dobrego!
    Szczęścia, szczęścia,szczęścia..

    OdpowiedzUsuń
  53. ach co to był za ślub... zamążpójście wyrażnie ci służy, czy zauważyłaś, że na wszystkich zdjęciach od tamtego czasu masz wielkie błyszczące oczy? I uśmiech Mony Lizy? :))) suknia bardzo oryginalna, byłaś zjawiskową panną młodą....

    OdpowiedzUsuń
  54. ostatnie zdjęcie niech nosi tytuł "Mysz z duszą na ramieniu". Siiiilny ten Mysz....

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia,piękni Państwo Młodzi,wzruszyłam się szczerze:)Życzę Wam wszystkiego Naj... na "Nowej Drodze Życia"

    ściskam Aga

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje! Po za tym to przepiękna suknia. Właśnie coś takiego mi się marzy (jako fance antycznych klimatów grecko-rzymskich). No po prostu wpadłam w zachwyt!!! W ogóle wszystko piękne, a zdjęcie kota i psa rozbrajające:))

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję za wszystkie życzenia w imieniu swoim i Mysza :))

    jak gdyby nigdy nic: Zrobię na pewno post z tą kreacją i biżuterią :).

    Anonimowy z 10 list. g. 21:10: Lubię jak się znajomi zwracają do mnie per Dagu :)

    Oliwia: Pokażę również buty :). Do ślubnej miałam czółenka na niewysokim obcasie, do tej drugiej indyjskie khussa.

    Anonimowy z 12 list. godz. 13:17: serio? :D Heh, jeszcze większe mi się zrobiły po przeczytaniu Twojego komentarza :D.

    Anonimowy z 12 list. godz. 13:45: Ja wiem czy taki silny? Ważę w porywach 50 kg ;P.

    OdpowiedzUsuń
  58. trochę mnie u Ciebie nie było...a tu taka niespodzianka! zaskoczyłas mnie!
    gratulacje wielkie !
    tak sympatycznej Młodej Pary to ja dawno nie widziałam !
    wpiękna suknię sobie zaprojektowałaś !

    wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  59. trochę spóźniona, ale szczerze gratuluję :) piękna suknia! i świetny pomysł z sari :) a co do fryzury, makijażu itd.- faktycznie, w tym dniu nic nie było w stanie zepsuć mi humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hm, a twoja sukienka była kupiona, szyta na miarę czy sprowadzana?

    Nn

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia świetne, suknia jest piękna! Sama taką chcę! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. gratuluję! przepięknie wyglądałaś! życzę szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. łał ! Nie powiem nic więcej, bo takiego ślubu nie da się opisać słowami ( w dobrym sensie)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pani Myszowa :) powiedz mi czy ta czapka, którą kupiłaś lubemu z h&m ta uszatka nie :) to jest one size czy były jakieś rozmiary ? i czy się opłaca. bo widzę, że na allegro jest a w zeszłym roku nie zdążyłam kupić na prezent :( :)

    oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie miałam jeszcze okazji pogratulować. Wszystkiego najlepszego! :)

    Przyłączam się do zachwytów nad suknią. Zwiewna i delikatna - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  66. Nn: kupiona w salonie Madonna. Zdecydowanie mają tam najpiękniejsze suknie ślubne! Można obejrzeć na ich stronie internetowej.

    Oliwia: Ha! Uśmiałam się z tą Panią Myszową :D. Czapka - dobra inwestycja - Mysz całą zimę w niej przechodził bez żadnych grymasów.One były w jednym rozmiarze, o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>