wtorek, 28 grudnia 2010

Na przekór zimie

Zima to pora roku, której szczerze nienawidzę. Dała mi wyraźnie w kość (a raczej w skórę :/) tego roku, więc mszczę się na niej z nadzwyczajnym poczuciem satysfakcji (sasasa :D)! Nie zamierzam stosować wobec niej żadnych środków łagodzących, a co! Za oknem jakieś 10 na minusie, a ja latam (ciekam - jakby to moja babcia powiedziała :D) po dworze w letniej kiecce i w jeszcze bardziej letnich barwach. Mam nadzieję, że od tych kolorów mina jej zrzednie i jej się odechce tych gierek ze mną ;P.
A tak serio, nie sądziłam, że kiedykolwiek polubię się tak bardzo z czerwienią i żółtym - kolorami, które zawsze omijałam szerokim łukiem.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica (rozmiar 16 plus moja przeróbka :D), turbanowa chusta: lumpeks
bluzka, sweterek: Bershka
wisior, kolczyki: H&M
pierścionek: indyjski

18 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystycznie wyglądasz jak jesienny liść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie i bardzo optymistycznie!!! (Lily)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaskakujace połaczenie a efekt całkiem fajny
    pewnie siebie nie zaakceptowałabym w takich kolorach, ale Ty wygladasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica. Ty to masz szczęście do tym lumpeksów.

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci ten kolorystyczny mix, zwłaszcza teraz, do koloru włosów :) i rzeczywiście wyglądasz jak Pani Jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna turbanowa chusta:) i zaczynam się przekonywać do Ciebie w dredkach jakoś nie mogłam się przyzwyczaić na początku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super! Uwielbiam takie kolorki. Mam podobną urodę do Twojej i zawsze bałam się żółci (choć bardzo mi się podoba). Może zaryzykuję?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja przekonałam się ostatnio na przekór do pomarańczowego( chyba mam już lekką obsesję na jego punkcie:)

    a taki letni zimowy look jak najbardziej wskazany, super!

    OdpowiedzUsuń
  10. kobieto, wyglądasz jak prosto z egzotycznej gorącej wyspy! świetnie! : ) ) )

    OdpowiedzUsuń
  11. walka z zimową monotonią na tak! Chociaż ja ostatnio weszłam z zimą w kontakt bliski, harmonijnymi błękitami. I chustę masz piękną. Nie mogę takiej nigdzie znaleźć.
    I zainspirowałaś mnie swoją sukienką ślubną. Krawcowa Cię obejrzała, szyje mi coś na Twoje podobieństwo. Wypada mi zatem podziękować za inspirację! (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) Jak się patrzy na zdjęcia to ma się dosyć zimy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty i paski...w te elementy powinnaś zainwestować, żeby Twoje zestawy tworzyły harmonijną całość. To pasisko z pcv źle wygląda, błyszczy plastikowo i daleko mu do Afryki. Nie rozumiem. Przecież rozmaitych skórzanych, plecionych pasków i pasów jest w secondhandach pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hand made: W sumie racja, choć żółty jak dla mnie jest bardziej słonecznym i letnim kolorem :)

    Arieen: Każda osoba może nosić ubrania we wszystkich kolorach, należy jedynie znaleźć odcienie odpowiednie dla swojej karnacji :). Nie jest to łatwe, bo sieciówki serwują bardzo ograniczoną paletę barw, no ale trzeba się uzbroić w cierpliwość i szukać do skutku :).

    Miriam: Heh! Dzięki za komentarz :)

    todayornever: Jestem zaszczycona :). Ciekawa jestem projektu sukni. Koniecznie się pochwal!

    Anonimowy: Jakoś nie czuję potrzeby kupowania butów, by pasowały mi do 1 spódnicy :]. Pasek jest moim ulubionym, występował w większości postów, a że nie wyszedł korzystnie w świetle lampy błyskowym to już inna bajka :].

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne kolory, a z się cieplej robi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastycznie wyglądasz! też się raz w czas tak ubiorę jak jest ciepło, ale u Ciebie sprawia to takie... oczywiste wrażenie, jakbyś była zrośnięta z tym stylem, super super super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju,jak Ci ładnie w takich kolorach... :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>