poniedziałek, 13 grudnia 2010

Oswajanie czerwieni

... wcale nie jest takie łatwe, gdy w sklepach jedynym dostępnym odcieniem jest ten, w którym twarzowo wygląda jedynie Anna Mucha ;). Co prawda dopadł mnie ostatnio permanentny sieciówko-wstręt, no ale gdzież indziej można zaopatrzyć się w basicowe koszulki, jak właśnie nie tam. Czerwień idealną znalazłam w Bershce (najczęściej zaglądam tam jedynie po to, by rzucić okiem i wychodzę bez żadnego ubytku w portfelu :)). Rozmiaru XS, rzecz jasna, nie puścili do obiegu (ehhh), więc pozostaje mi nadzieja, że koszulka skurczy się po którymś praniu ;).
Postanowiłam jakiś czas temu zainwestować w żakiet skrojony niemal jak na miarę. Będąc wreszcie w jego posiadaniu muszę stwierdzić, że taką elegancję kontrolowaną jestem w stanie zaakceptować nawet w wydaniu na co dzień :).
Zdjęcia wczorajszo-dzisiejsze, bo wieczorem mój zapał do stworzenia posta padł równocześnie z baterią od aparatu ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: Stradivarius
Basic: Bershka
marynarka: H&M
Biżuteria: Orient express, Shiva
pasek: New Yorker


Heh, żeby nie być w szafiarskim tyle postanowiłam sobie strzelić fotkę ze śniegiem w roli głównej ;). A co ;P!

Image and video hosting by TinyPic

kurtka: Reserved
Szal: indyjski

12 komentarzy:

  1. ładnie Ci w tym odcieniu czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty się tak jarasz tym swoim rozmiarem xs? Myślisz, że chłopięca/sucha/ figura bez biustu jest taka fajna?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo, bardzo ładnie! Moje ulubione zestawienie.
    XS?! Zazdroszczę :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie coś nowego! :)
    Świetna spódnica i w ogóle turbanos w zimę wyróżnia się jeszcze bardziej - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to zdjęcie ze śniegiem, prosimy więcej takich. Ogólnie to piękna kobieta z Ciebie jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: Aż oplułam monitor ze śmiechu :D. Jaram się i to jak :D!

    Anonim z 21:36: Fotograf niestety staje okoniem, jak tylko próbuję podjąć temat ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czy jakbys miala xxl tez bys tak podkreslala, ze bershka nie raczyla wypuscić :) chyba to mial na mysli ten gosc od jarania sie :)
    marthab

    OdpowiedzUsuń
  8. marthab: Poczytaj sobie wcześniejsze posty. Wątpię by anonimowy miał to właśnie na myśli :]. Nie chodzi o to, że Bershka nie chciała wypuścić... mam 2 siostry - obie podobnych gabarytów (jedna nawet dużo drobniejsza ode mnie) i rzecz w tym, że takie drobne osoby jak my mają spore problemy w znalezieniu małych ubrań. Nie mówię już o stanikach, gdzie znaleźć taki z obwodem 60 graniczy z cudem. Jeśli w jakimś sklepie pojawia się rozmiar 34 to w paru sztukach, które się rozchodzą błyskawicznie, reszta to same L. No i właśnie tego zjawiska nie rozumiem :). A pracowałam ponad rok w sieciówce - bardzo dużo klientów narzekało, że nie ma już małych rozmiarów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowy portal o modzie i nie tylko:) www.moda.net.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bastet, jakiś czas temu odkryłam Twojego bloga i zawsze z niecierpliwością czekam na nowe wieści-szafiarskie, powiedz mi tylko czemu tak rzadko pojawiają się u Ciebie nowe posty? :(
    S.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>