poniedziałek, 20 grudnia 2010

Panterkowy dred-zgred ;)

Miałam wrzucić post w weekend, ale jakoś nie wyszło. Marny fotograf z mojego męża :/. Jak już dojdzie do skutku nasz wspólny spacer i nadarzy się odpowiednia chwila do jej wykorzystania, mrugam do Mysza porozumiewawczo oczami, wyciągam zza pleców aparat (niczym karabin maszynowy) i suszę zęby jak mysz do sera. Na co on robi: "-Ehhh...", "pstryk", "pstryk", mówi: "- Masz" i oddaje mi aparat w geście, jakby chciał jeszcze dodać: "-reklamacje, zwrot towaru nie są uwzględniane..." ;). Tak więc nie mają sensu moje pytania: "-A ostre wyszło?", "-Nie uciąłeś mi nóg?" etc. Przychodzę potem do domu, siadam przy kompie i zauważam, że na wszystkich zdjęciach ostrość ustawiona jest na drzewo obok :]. No cóż, musicie się zadowolić moimi domowymi fotkami :).
Wszystko już pokazywałam osobno, ale chyba nie w zestawieniu razem. Swoją drogą ciekawa jestem ile potencjalnych zestawów można stworzyć z zawartości przeciętnej szafy szafiarki wykorzystując rachunek prawdopodobieństwa ;).
Na mojej głowie pojawiły się w końcu dredki :D. Zostawiłam grzywkę. Pewnie ją zobaczycie w kolejnym poście. Tymczasem dredkowy turban i zestaw wczorajszy, w którym byłam na parapetówce u mojej szwagierki :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: lumpeks
chusta: Shiva
narzutka: Stradivarius
naszyjnik: H&M
kolczyki: Reserved

Image and video hosting by TinyPic

kurtka: Reserved
Ponczo: Lumpeks

18 komentarzy:

  1. siwetnie wygladasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, sam też liczę zawszę na uprzejmość jakieś dobrej duszyczki która pstryknie parę fotek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka, zazdroszczę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się chustka w połączeniu z tą sukienką :) też miałam ostatnio plan, żeby połączyć panterkową chustkę z bluzką w dzikie wzorki, ale zostałam zjechana, przez mojego faceta :D Szkoda, że się nie postawiłam... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik do tej sukienki świetnie dobrany! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz masz dredy? a czemu tym razem nie warkocze? super mimo że niewlele ich wystaje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie pokaż dredki w całej okazałości - mogę zapytać, gdzie kupowałaś, jaki masz kolor i ile sztuk?? Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. no juz tak to jest ze zdjęciami ;) nigdy nie mozna się doprosic o dobre zdjęcie (no prawie nigdy)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz!, zresztą co tu dużo gadać, zawsze tak jest...
    A z fotografami niestety tak jest, mają swoje kaprysy... ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tu czekam na mozliwosc obejrzenia mojego dziela i nic-turban wszystko zasłania. prosze o fotki w rozpuszczonych, moga byc na priw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej kiecki Ci niezmiennie zazdroszczę, moja maxi pantera już do mnie jedzie więc może to obrzydliwe uczucie mi minie:D
    a dredloki pokaż rozpuszczone koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog BagLady do tej pory był moim ulubionym ale tym postem chyba miarka przeważyła na Twoją korzyść i jesteś na pierwszym miejscu! Piękna sukienka i piękny makijaż! Oby tak dalej!!! :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ginger: Ja często łączę panterkę z panterką, byle by się tylko odcieniem ze sobą zgadzały :).

    kiwaczek: A potemu, żeby spróbować czegoś innego, a poza tym przy dredkach mniej zachodu no i są wielokrotnego użytku :P.

    Ewa: Pokażę :D. Dredki robiła mi Baglady - 90sztuk

    Baglady: Będą będą :). Częściej chodzę w rozpuszczonych niż w zaturbanionych :D

    Agg: A co to za panterę zamówiłaś? Jakąś z odzysku czy ze stronki www? Pochwal się :)

    Anonimowy: A to bardzo mi miło :), acz nie konkurujemy między sobą z Baglady. Każda idzie swoją drogą, a że czasem nam się te drogi krzyżują to już inna sprawa :).

    OdpowiedzUsuń
  15. wygrzebałam na Szafie, pytanie tylko czy będzie na żywo wyglądała tak jak sobie ją wyobrażam po zdjęciach:D jak nie to pójdzie do przeróbki:) czekam na nią niecierpliwie ale wiadomo jak jest teraz z pocztą- jeszcze sobie trochę poczekam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy HaeMiasta kolia, którą masz na sobie, to złota kolia stąd: http://inspiratornia.blox.pl/2009/06/META-LOVE.html lub stąd: http://archiwumallegro.pl/wisior_xxl_naszyjnik_hampm_zloty_wisiorek-795531597.html czy był jeszcze inny odcień?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>