niedziela, 16 stycznia 2011

Turkusowość do sześcianu

Obiecywałam kiedyś, że pokażę tę piękną spódnice w świetle dziennym. W poprzednim poście z jej udziałem nastąpiła turkusowość do kwadratu, w tym potęga wzrosła do sześcianu ;). Że turkus rządzi donosi również Baglady w ostanim poście. Nadarzyła się wreszcie odpowiednia okazja ku temu, by założyć moją najpiękniejszą maxi kieckę. Wróciłam właśnie z krakowskiego zlotu szafiarskiego. Było nas na nim sztuk aż 6 :]. To chyba i tak dobry wynik, zważywszy na fakt, że na nasze szafiarskie forum mało kto zagląda ostatnio. Obecnie przeważają na nim informacje prasowe, co kto sprzedaje... etc. Naprawdę tęsknie za naszymi głupimi kłótniami :). Przynajmniej coś się działo.
O spotkaniu szafiarskim napomknę w następnym poście, jak tylko dostanę fotki od innych szafiarek. Tymczasem moje domowe i zestaw zlotowy.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi spódnica: lumpeks + moje przeróbki
T-shirt: Terranova
sweter, wisior: H&M
bransoletki, szal: indyjski
kolczyki, pierścionek: Klimex

18 komentarzy:

  1. z tym forum to masz rację, lipa się zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło było Ciebie poznać:D Więcej takich spotkań!:) A turkus jest piękny;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie z Baglady jak siostry albo chociaż kuzynki :)
    Całość wygląda świetnie a mnie w oko wpadł ten piękny wisior. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super było! co tam, że 6 nas tylko przyszło;) moje zdjęcia już są, link na forum zamieściłam=)
    mam nadzieję, że Wy też wrzucicie swoje, bom ja bez zdjęć swych została;)
    =) Super było w końcu się poznać i pogadać, a nie tak tylko przelotem na ulicach mijać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna stylizacja!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. inspirujące jesteście :) z chęcią dołączyłabym do Waszych szafiarskich dyskusji. Z pewnością dużo bym sie od Was nauczyła i dowiedziała, ale nie jestem pewna czy dałabym radę zebrać się i prowadzić takiego bloga.

    Może "przesłodzę", ale jesteś na prawdę piekna, a Twój styl zwala mnie z nóg.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię turkus:D bardzo mi się podoba jak połączyłaś go z panterką:))

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz:) a fotek ze spotkania jestem strasznie ciekawa:D zastanawiałam się czy nie dałabym rady do Was dojechać, bo miałam na to straszną ochotę ale mam w tym tygodniu 5 zaliczeń więc dupa

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, turkusowo, bardzo lubię :-)pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze :O ten sweterek w panterke idealnie wygląda z tym turkusem, mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej=) kolor to 100% Color Garniera, tam jest kilka marchewkowych i którymś z tych się maziam od lat już wielu. Kurczę, może Stefan przeszedł z odkurzacza do Twojego aparatu i zaczął mówić?! Mam nadzieję, że szybko z tamtąd ucieknie i wszystko będzie działać jak należy=) a zdjęcia i tak są super! w czym Ty je obrabiasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Turkus śliczny...a ja nic nie mam w tym kolorze....piękna biżu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie twój blog i twój niebanalny oryginalny styl, chętnie do ciebie zaglądam, ale ostatnio częściej oglądam tylko same zdjęcia. Wybacz zarzut, ale szarego druku na czarnym tle czytać się nie da!!! Moje oczy cierpią! (a przypuszczam, że nie tylko moje) Ulitujesz się i zmienisz tło? Wiem, że ty lubisz takie klimaty, ale jakbyś była lepiej "widoczna" to tylko blogowi (i czytelnikom) na zdrowie wyjdzie. :) Elka

    OdpowiedzUsuń
  14. kiwaczek2: Ano lipa totalna :O

    Panna Lemoniada: Historia Stefana była naprawdę urzekająca :D

    Ginger: Ponoć syn Baglady, zobaczywszy moje zdjęcie, powiedział: "- mama" :D

    Żużu: A masz może fotki od pozostałych dziewczyn?

    fuell: Najtrudniejszy pierwszy krok, a potem idzie już z górki :).
    Aj, dziękuję za komentarz :).

    agg: Miejmy nadzieję, że na tym spotkaniu się nie zakończy. Śmiałyśmy się, że będziemy się teraz spotykać w pierwsze piątki miesiąca ;D.

    Żużu: W photoscape :)

    Elka: Jesteś pierwszą osobą, której to tło przeszkadza. Dla mnie nieprzyjemnie się czyta białą czcionkę na czarnym tle. Szara jest neutralna. Sama również czytam notki na swoim blogu po publikacji i jakoś nic mi się nie działo z oczami :). Może masz za duży kontrast na monitorze ustawiony? Niestety nie wyobrażam sobie jasnego tła na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, próbuję znaleźc u Ciebie ten post dotyczący sklepu orientalnego w Krakowie i mi się wyświetla, że tej notki już nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  16. turkus is great :)

    http://maszynownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy: Istotnie nie ma już jej. Post usunęłam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>