niedziela, 27 lutego 2011

Etniczna ramka na zdjęcie

Znowu mało szafiarski wpis, ale mam nadzieję, że się nie pogniewacie jak czasem będę wrzucać fragmenty swojego mieszkania, którym próbuję nadać jakiś charakter :). Poniżej wycinek salonu, który pierwotnie miał być utrzymany w stylu afrykańskim, ale ostatecznie stanowi mieszankę ze stylem indyjskim. Jako, że akcentów afrykańskich w nim jednak niewiele postanowiłam wprowadzić nowy (nienowy) element dekoracyjny. W jakimś ciemnym kącie przeleżało kilka niewykorzystanych zwykłych drewnianych ramek. Jak dotąd nie miałam pomysłu co z nimi zrobić. Przypomniało mi się o moim rysunku, który powstał ładnych parę lat temu, pomiędzy parzeniem kaw w jednej z kawiarni, w której wówczas pracowałam ;). Przedstawia małego mieszkańca Afryki. Zdecydowanie zasługiwał na to, by go gdzieś wyeksponować. Jasne drewno ramki nie komponowało się jednak zbyt dobrze z rysunkiem. Postanowiłam ją więc przemalować na czarno i namalować na niej etniczne wzory. Do ich stworzenia zainspirowały mnie moje szkatułki na biżuterię, kupione już dawno w indyjskim sklepie. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona i tak sobie myślę, że pozostałe 3 ramki również zawisną na tej ścianie (jak tylko je przemaluję i wyprodukuje 3 rysunki o podobnej tematyce :)).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramka: DIY :)

18 komentarzy:

  1. ale ty masz talent, zazdroszczę jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ramka !

    zapraszam do mnie ! :* jeśli Ci się spodoba napisz komentarz i obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne dla oka i duszy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    Czy Twój mąż ma jakaś swoja przestrzeń dla siebie w Waszym domku?
    W ogóle nie widać że ma tam swoje rzeczy...wszędzie twoje gadżety.
    tak mi się nasunęło to pytanie jak oglądam zdjęcia twojego mieszkanka.
    Pozdarwiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale sie nie pogniewamy. masz super mieszkanie, jak z magazynu wnetrzerskiego! ale juz ci o tym pisalam poprzednim razem gdy byly zdjecia twojego domu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny rysunek. jednak się tym zainteresowałam i postanowiłam poszukać czy pisałaś coś wcześniej o rysunku(bo jednak widać wyćwiczoną rękę a nie amatora). przeczytałam wszystkie posty związane z rysunkiem i natknęłam sie na wspomnienie o startowaniu na architekturę. obecnie jest to moje marzenie i uczę się rysunku i mam pytanie : ile lat uczyłaś się rysunku?? widząc u Ciebie taki talent aż się boję ze sie nie dostane...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia: Ma, nawet swoje prywatne centrum dowodzenia :). Większość szpargałów w każdym mieszkaniu to z reguły babskie gadżety :). Te męskie to najczęściej porozrzucane skarpety ;).

    longredthread: A dziękuję :))

    Anonimowy: Nie tak długo. Jeździłam przez rok na kurs rysunku do Krakowa i miałam kilka lekcji u architekta :). Za moich czasów na jedno miejsce przypadały ok. 23 osoby, teraz jest dużo prościej. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty pomysł, świetne wykonanie, a efekt na ścianie - genialny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, od dłuższego czasu obserwuję Twój blog, jest na prawdę interesujący i inspirujący, szczególnie podobają mi się zdjęcia Twojego mieszkania (dekoracja wnętrz bardziej mnie kręci niż szafiarskie tematy), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobał mi się Twój rysunek od momentu gdy go zobaczyłam po raz pierwszy na blogu! Teraz w ramkach, nabrał jeszcze większego blasku :-) Świetnie pomalowałaś ramkę, dobry pomysł! I... jakie piękne masz te ozdoby w mieszkaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. angersquirrel: Tą dekoracją wnętrz to ja się tak bardzo amatorsko zajmuję :), ale przyznam szczerze, że coraz częściej zaczynam myśleć o tym poważnie :).

    Mirageart: Cieszę się, że Ci się podoba efekt końcowy. Bałam się, że wyjdzie kiczowato, ale udało się uniknąć wpadki. A wiesz jakie tanie te pudełka :D? 4 zł za te czarno-białe :D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odpowiedź dotyczącą nauki rysunku. Jak przez rok to naprawde albo sie bardzo rozwinęłaś albo miałaś bardzo dobre podstawy:) widząc Twoje rysunki aż szkoda, że są tylko "do szuflady" albo dla użytku własnego , nie dla większej publiczności(nie licząc bloga), po prostu piękne!
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz podkreślę, że ramka wyszła pięknie! :-) Co do rysunku, rysuj, rysuj jak najwięcej! Myślę, że dobrą portrecistką mogłabyś być. Jesteś bardzo zdolna! Wszystkie linie pięknie ułożyłaś, i te zróżnicowania... Naprawdę podoba mi się to jak rysujesz!
    Ps. Ceną pudełek zabiłaś mnie, ufff, gdybym miała większy dom... ;-)
    I do spotkania, dam znać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i mało "szafiarskie",ale i tak sie miło ogląda... :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Madzia: Na egzaminie za 2 swoje prace dostałam 0 punktów :] - takie czasy wtedy były, że albo trzeba było mieć nazwisko, albo tzw. plecy. Jak masz jakieś predyspozycje artystyczne to taki kurs daje bardzo wiele :). Moja kreska pozostawia jeszcze wiele do życzenia. Jest sporo miejsc w tym rysunku, które dziś bym zupełnie inaczej narysowała.

    Mirageart: A to prawda, portrety lubię rysować - ze zdjęć głównie ;). Z niecierpliwością czekam na Twoją wizytę!
    Ps. No wiesz?! Skoro w moim małym się zmieściły to w Twoim z pewnością ;P.

    OdpowiedzUsuń
  16. http://moda.allegro.pl/a-m-b-e-r-mbym-bluzka-tunika-z-nadrukiem-xs-i1488135565.html Znalazłam takie koty na allegro i pomyślałam, że może Ci się spodobają:-) Fajne mieszkanko.
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super lovely blog you have here!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>