wtorek, 22 lutego 2011

Koci T-shirt

Przybyło mi kilka kolejnych kocich koszulek w mojej kolekcji :). Dokładnie trzy - jeśli dobrze liczę. Żadnej jeszcze nie pokazałam, więc pora nadrobić zaległości. Generalnie nie przepadam za koszulkami z nadrukami, ale kot na koszulce to co innego :D. Ten eksponat oprócz całokształtem urzekł mnie akuratnie kolorem, z którym próbuję się oswoić od jakiegoś czasu. Musicie przyznać, że całkiem dobrze mi idzie to oswajanie :). Całość dopełnia sweterek w panterkę i złoto-drewniane dodatki. Włosy upięłam spinką - na wypadek gdyby komuś przyszło do głowy zapytać, czy je ścięłam ;P.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Koci T-shirt: Bershka
sweterek, wisiorek: H&M
spodnie, kolczyki: Reserved
bransolety: Shiva

19 komentarzy:

  1. Masz fantastyczną grzywkę! No i nie skomentowałam w poprzednim poście - kolor włosów wyszedł rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mów po ile koszulka i czy jeszcze jest! :O :)))
    fajny fryz. Podkręcasz grzywkę lokówką? bo wyglądasz jak moja Mama na zdj. w szkole średniej:))wiesz ten przesąd, że przed maturą się nie ścina, a do oczu jej wchodziła to poszła na lokówkę:D

    Anna.

    OdpowiedzUsuń
  3. sama malowałaś wzorki na tych ścianach?

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę! jak mi się podoba Twój wygląd tuu! świetnie! takie jesienne kolory do Ciebie pasują, a i z krótkimi włosami wyglądałabyś nieźle;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, zakochałam się w Twoim blogu! Cudownie cudowny, a do tego idealnie pasująca playlista :)) Aż sama zaczęłam się zastanawiać nad stworzeniem bloga :))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki ten t-shirt :D

    Jestem nowa w świecie szafiarstwa, jakbyś chciała to zapraszam Cię TUTAJ na mojego bloga do wyrażenie swojej opini!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna koszulka.A moge wiedzieć za ile? Z racji Twojej jesiennej urody, powinnaś częściej nosic takie kolory.
    Yoko

    OdpowiedzUsuń
  9. Baglady: Dzięki :)

    Asiu: Po długich poszukiwaniach odnalazłam wreszcie swój kolor. Zostanę jego fanką na dłuuuuuugo :).

    Anna: Koszulka chyba coś ok 30zł kosztowała. Ale kupiłam ją już chyba z 2 miesiące temu :/. Była jeszcze jedna z innym kocim motywem (biało-czarna). Lokówki nie używam, za to grzywkę zawsze (odkąd ją posiadam) suszę na takiej grubszej okrągłej szczotce. Innej opcji jej ułożenia nie mam, bo mi się falują włosy i jak jej nie wysuszę na szczotce sterczy we wszystkie możliwe strony :/.

    Bez gustu.pl: A owszem. Własnoręcznie :)

    ŻuŻu: No i właśnie, co niektórzy twierdzą, że bardziej wiosna ze mnie, a ja myślę, że jednak jesień :). Bardzo możliwe, że w krótkich włosach byłoby mi dobrze, ale za bardzo się przywiązałam do długich :).

    Ewa: Bardzo mi miło to czytać. No to nie zastanawiaj się tak długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kardigan :)
    i muszę powiedzieć - kocham Twoje włosy :) miałam kiedyś podobny kolor, ale nie mam cierpliwości do upinania ich, dlatego stawiam na pojechane cięcie :) niedługo wrzucę na swojego bloga zdjęcia z mojego ostatniego fryzjerskiego armaggedonu :) Twoje zdjęcia przekonują mnie powoli do podobnych odcieni na wiosnę - co tam, raz się żyje :)

    mó blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz w takiej fryzurce:))świetny zestaw...taki na luzie...

    OdpowiedzUsuń
  12. masz w soie coś intrygującego - lekką zadumę, tejemniczość...

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny zestaw, koszulka plus panterka bardzo mi sie podoba, spodnie musza byc super wygodne? Pasuje Ci ten"koci"element:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne połączenie:)
    Pozdrawiamy:)
    PS.muzyka na Twoim blogu jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie jest :)
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To jeden z najpiękniejszych Twoich motywów kocio - ciuchowych! :-) Wyglądasz CUDOWNIE! :-) I ta fryzurka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. FAN-TA-STY-CZNE wlosy!

    www.brosha.me

    OdpowiedzUsuń
  18. tattwa: Ja mam jakieś opory przed takimi odważnymi cięciami. U fryzjera byłam w ciągu całego życia tyle razy, że można na palcach rąk zliczyć ;).

    kobieta z miasta Łodzi: :)))

    Ameli: Spodnie bardzo luźne to i rzecz jasna wygodne :).

    oxieila: Niezmiernie mi miło :)

    mirageart: A dziękuję :)

    brosha: A ja się zachwycam Twoimi pięknymi włosami :P. Możemy się zamienić ;).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>